Gå til innhold

Wanda71

MammaTilTuppen&Lillemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt at du ikke er så gira på å være på bim når du nettopp har fått mensen, jeg skydde nettet de første dagene etter jeg fikk mensen, var litt sårt å se andre som hadde blitt på tjukka for det om du undte de det.

Fikk ikke noe skikkelig svar på dette med dykkinga men tok sjansen, var ikke lett akkruat, fikk litt angst nede på dypet og lurte på om jeg gjorde det rette.

Ul gikk bra, fant et lite hjerte som banka. Skal ta ny når jeg er i uke 12. Termindato ble 22.09.

Du får gjøre deg klar til ny el:)

Snakkes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, så deilig å få høre et bankende hjerte.

Er forresten meget imponert over at du dykker, flyter opp igjen uansett hva jeg prøver på, jeg ...

Skal gjøre meg klar til el, men tror ikke jeg orker å teste hver dag denne måneden, får satse på at jeg har el og at vi har sex ofte nok. Gubben er ihvertfall klar for en ny prøveperiode. :-)

Kos deg med den lille september-spira i magen!

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det? Når har du EL?

Det går greit med meg, har begynt å bli litt kvalm nå, ikke kastet opp enda men brekker meg når jeg skal pusse tenna. Ellers så nyser jeg hver dag, helst på mårran, det gjorde jeg forrige gang også.

Håper det går bra med deg, god helg!

Skrevet

Hei Wanda,

Jeg har el i neste uke en gang, sannsynligvis onsdagen, men er ikke helt sikker siden jeg ikke fant el forrige pp. Vi har nå ihvertfall satt igang med prøvinga, sambo er ivrig der ;-) og jeg må jo bare henge på nå som han er like keen på å bli gravid som meg. Går på antibiotika, men er ferdig på søndag, så håper det ikke ødelegger denne pp'en.

Kos dere i helga!

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Hur går det? Koser meg nordpå hos mamma. Har ikke trilla vogna sjøl siden jeg kom oppover:) Småtten sover som en stein her oppe, er nok sjølufta som slår han helt ut.

Håper du har det bra og at du tester positivt denne gangen.

Skrevet

Hei,

Det går bra her, ja, travel nok til å ikke kjenne for mye etter symptomer, og har heller ikke merket noe særlig. Deilig med vinterferie, treffe venner, dra på småturer. Ikke mange dager igjen før testing nå, men har ikke følelsen av at det har klaffet. Har forresten jobb fram til sommerferien. :-) Føles som om vi har prøvd så lenge, men er jo egentlig bare tredje pp etter sa'en.

Kan tenke meg at småen sover godt i sjølufta, ja, og at det er deilig å bli skjemt bort av ho bestemor (for både deg og han). Kos deg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei og hå!

Skulle akkurat inn for å skrive til deg for å høre hvordan det gikk og så ser jeg at du er gravid. Gratulerer så innmari mye, nå ble jeg skikkelig glad.

Har du sånn ca termindato?

Jeg har endelig kommet ned fra nord, godt å komme hjem til sambo og hund. Borte bra men hjemme best som de sier:) Tar litt på å bo hos andre når man har en liten en, mamma og co sover middagslurer på en 2-3 timer hver dag så da må det være STILLE. Men dette har du sikkert vært borti som har ei jente.

Grattis igjen, kjempegod nyhet!!

Skrevet

Tusen takk, Wanda, ble skikkelig overrasket. Så jeg skrev til deg at jeg absolutt ikke hadde tro på at det hadde klaffet denne pp-en. Gikk jo på antibiotika fram til el, greide ikke finne el forrige pp, syndet litt med alkohol et par ganger og slurva litt med annenhver dag. Men det var kanskje nettopp derfor det klaffet, fordi jeg slappet av litt mer, fikk det litt (ikke helt, selvfølgelig) på avstand.

Litt uvirkelig ennå, for har ikke noe særlig symptomer, bortsett fra at jeg er skikkelig humørsyk og lettrørt, trøtt og det "stikker" i puppene.

Menstermin er 8. november, en liten skorpion.

Borte bra, men hjemme best, ja. Koselig å være på tur, men man slapper alltid best av hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...