Gå til innhold

Hvor gamle er dere April-mammaer da?


S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er BARE 21 år jeg. Blir 22 innen lillegutt kommer da, men jeg føler meg ganske ung ja. Har bare en vennine på min alder som har barn. Litt vart å tenke på at jeg skal bli mamma ja;) Men gleder meg masse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22, men blir 23 et par uker etter terminen 1. april. Synes det er en akkurat passende alder å bli førstegangs mor på! :-) Ferdig med utdannelse og i full jobb.. Samboer begynner å "dra på åra", så det er på tide han får sin første ;-) Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har akkurat blitt 21 og sambo 24. føler meg ganske ung her inne og ja, men ferdig med utdannelse osv her og. så vi gleder oss masse=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg er 40 år og plasseres nok i klassen "gravid i moden alder" (samme som "tannkrem"). Har 2 gutter på 14 og 12,5 fra før. De gleder seg masse. Venter ei lita tulle så dette blir nok stas. Vi bor i Hakadal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og min samboer er 24, og har en jente på 3 (som blir 4 i mars) fra før... Føler meg egentlig som "ung" mor, men trives godt med det :) Bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 men blir 32 rundt den tiden hun kommer. Dette er første barnet mitt. Samboeren på 36, har en datter på snart 10 år fra før. Vi bor i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Sambo blir 34 i nov 09, jeg blir 29, 3 mnd etter terminen som er 29. april.

Vår første, og vi er veldig spent! Første barnebarn på begge sider også, så det er flere som er spente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er nettop fylt 20 år og samboeren min er 22 år, og er 27 uker på vei med en liten gutt:)

gleder oss masse....:) er ifra trondheim og vi ligger jo øverst på statestikken over unge mødre, så jeg bor i rett by.

nesten alle venninnen mine har barn eller er gravide så man føler seg ikke utafor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 23 ( blir 24 i oktober) og min mann e 25 ( blir 26 i juni ). Me vente vårt andre barn så e ei jenta 22. april. Har ein gutt på 17 mnd fra før av.

 

Flere så har reagert på at eg er gift og snart to barnsmor i en alder av 23. Spør meg om eg e kristen å sånn.. :) Må me var kristne for å gifta oss unge? ;) Hehe:)

 

Stortrives ihvertfall som mor, og gleder meg masse til neste mann kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 26 og kjærsten min 29!! Venta ei lita jente 6 april, vår første:) Er veldig spente og gled oss masse, so satsa på at dei neste mndàne flyge!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 39 begge to, og vår første fylte 2 år for et par uker siden. Vi bor i Oslo, ønsker å flytte til Hakadal (jeg er oppvokst på Gjelleråsen), men fødselen og foreldrepermisjonen skal foregå i Brasil, under den tropiske sol. :-) Akkurat slik vi gjorde det med vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei aprilmødre.

Ser at de fleste er i tyveårene( som vel er naturlig) og følte meg gammel med 39 år. Ektefelle også 39. Vi har en gutt som snart er 3 og venter ei jente 20.april i Oslo.

Ser på lista her at det iallfall var to mødre på lik alder. Kanskje det er vi godt voksne som ikke er så aktive på nett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20år og venter nr 2, nr 1 er 1,5år når nr 2 blir født.

Så jeg har da 2 barn på 20 år når jeg er 40.

Føler meg ikke sånn sett "ung" lenger men kommer kansje av at jeg er vant til morsrollen. Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...