Gå til innhold

Hvor gamle er dere April-mammaer da?


S.

Anbefalte innlegg

Er bare nysgjerrig. Føler meg purung med mine 23 år, selv om både jeg og samboeren min er "gamlis-ungdommer". Bor også i Oslo, har inntrykk av at folk venter litt med å få barn her, generelt sett. Har i alle fall ikke møtt noen på min egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 og forloveden/samboeren er 25. Vi har ingen barn fra før, og gleder oss vilt til Lillegutt kommer rundt 11. april:) Bor i Oslo vi også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Ja, jeg har også inntrykk av at folk venter lenger med å få barn her. Selv er jeg 28 år. Det var ikke planlagt å bli gravid, og jeg føler meg egtlig ganske "ung". Hadde ikke tenkt å få barn før nærmere 33- 35. Det som er fint er at nå gleder jeg meg til å få "besøk" av "Sofie" i April:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og samboeren 26. Helt perfekt alder synes jeg, selv om jeg også føler at vi er litt unge, spesielt her i Oslo.. Men håper at vi klarer å "smitte" flere i vennekretsen når "lille gull" kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 samboer 25. Jeg kommer til å være 29 når baby blir født, han har bursdag 3 dager før termin. Har ett barn fra før, var "ung mor" på 21 den gangen, men føler meg ikke så veldig mye mer moden nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er førstegangsforeldre begge to, jeg er 24 og han er 26. Føler oss veldig unge, også siden ingen av vennen våre har eller venter barn! Men vi er VELDIG klare for å få barn, glelder oss som bare det!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 også! Fikk min første når jeg var 17, så føler meg litt gammal i forhold til jevnaldrede ja! :) Samboeren er 27. Vi bor på bygda, tror folk som bor i byene venter lenger, fordi de er mer karrierefokusert enn oss bygde-hippier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 21 år og samboeren er 22 år. Men begge har bursdag før april. Så blir 22 år før lille gutt kommer. Føler meg ung forhold til andre.

Men det er ikke bare alder som teller da! :)

Gleder oss til lille gutt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år og mannen 23 år, har en sønn på 10 mnd og er 21 uker på vei med en liten prinsesse! føler meg også ung, men ELSKER mammarollen!!:D Vi er fra Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 23, første i min nærmeste vennekrets som blir forelder, men har noen venninner fra bygda jeg kommer fra som har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min rekker å bli 21 og 24 år før prinsessa vår kommer og vi er veldig klare for å bli foreldre. Men følte meg plutselig veldig ung nå=) Men det er jo ikke alderen som teller! Vi er tre veninner som skal ha omtrent samtidig, skulle nesten tro det var planlagt=) Det blir jo ekstra gøy da=) Men uansett, lykke til alle april-mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 34 år og venter jente nr 2:-). Har en datter på 7 år fra før. Var 26 år når hun ble født. Tror ikke alder har så mye å si jeg, men heller våre personlige egenskaper:-).

Pappaen er forresten 39:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja--- da kommer lille meg som bare er 19 samboeren er 23. Så langt yngst her inne. Har alltid vært glad i barn og mens andre 19 åringer nyter det å dra på byen og reise vil jeg heller starte familie:)

Det var en planlagt graviditet og vi gleder oss masse!:)

Er fra Tromsø, og her kjenner jeg 5-6 på min alder eller yngre som har eller skal få barn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 33 - 34 år når den lille skal komme. Jeg har termin 4 dager etter egen bursdag, og da kan det jo hende at jeg får en ekstra overraskelse på selve dagen. Vi har to fra før på 4 og 7 år.

Østfoldinger, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år snart og venter nr 3. Fikk første da jeg var 19, gikk fint det og. Tok utdannelse etc etter det og har to kjappe nå. Strålende fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 23 år, og samboeren min e 28. Me har ei jenta på 4 år fra før, som sjølsagt e superklar for å bli storesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiniMagenMin

oj, jeg er nest yngt her inne...og er 20 år:) sambo 21 år..

veldig planlagt graviditet, og hadde prøvd i 1,5år før det klaffet...så kunnenok ha vært yngre enn 20..:P

 

overaskende å se at så mange er over 22-23:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..:)

Jeg er 27 og samboeren min er 30, og vi venter en liten prins den 29.april. Dette blir mitt første barn, men hans andre.. Han har ei datter på 10 som gleder seg til å bli storesøster..

Jeg må innrømme at ting ikke helt går opp for meg. Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske, men det har liksom aldri blitt noe av.. Så nå er det jobbing og soving og ukene bare flyr av gårde.. er helt ufattelig at jeg allerede er halvveis:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...