Gå til innhold

Hvor gamle er dere April-mammaer da?


S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Jeg er 24 og sambo fyller 27 i januar. Vi har en datter som blir storesøster som 2åring.

Bor på "landet" så her er det forsåvidt vanlig å være "ung" mor, men jeg føler ikke at jeg var spesielt umoden for det. Førstemann var planlagt, og det er familie som er min prioritering og min fremtidsdrøm."Stor"bylivet er ikke noe for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 år, men rekker å bli 21 før lille jenta vår kommer (rundt) 24 april :) min samboer er 25. var ikke en planlagt graviditet, men nå gleder vi oss utrolig mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 år og samboeren er 29 år. Vi venter vår tredje denne gangen. Jeg var 22 år og han 23 år da vi fikk første. Så vi har bare fortsatt, slik at vi like greit var ferdi med å få barn mens vi fremdeles var ung. Dette blir nok siste for oss. Har termin 11.april. Så her i hus blir d travels med barneselskaper etterhvert. Tre stykker spredt over en mnd. de to andre er føtd 30.mars og 1.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og pappan er 37, blir hans første og min andre.

Datteren min blir 6 i april, så jeg var ganske ung forrige gang, nå har de fleste i min vennegjeng barn. Bor rett utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og sambo 24,var i grunnen ikke en planlagt graviditet..Vi har snakket masse om å få barn,men alltid utsatt det bare litt også litt til..Litt fordi vi føler oss unge enda,og fordi vi er først ut i den nærmeste venne gjengen. Men nå ble det sånn da...og vi gleder oss utrolig masse til å bli foreldre rundt 6.april. ;o) Regner med en del i gjengen kommer etter innen kort tid..er flere enn oss som er verpesjuke når alt kom til alt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 32 år og er gravid med mitt fjerde barn. har en på 10, ei på 7 og en på 2, venter neste mann i slutten av april..

 

syns ikke du er ung til å få ditt første barn!!! Jeg var 22 da min første ble født, og klarte meg utmerket!!

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år og venter tredjemann. føler meg ikke gamel nei men midt i den beste tiden i mitt liv. følermeg som en ungdom men skjønner jo at jeg ikke er det akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 30 år i 09, rett etter fødselen, og samboeren min blir 35. Dette er vår andre. Forskjell på by og bygd ja, det er en klar tendens. Men for meg passet det bra med den første da jeg var 27, hadde ikke vært sammen med min kjære så lenge, bare et års tid før vi ble gravide, tror nok det har noe å si når man møtes også!

 

Lykke til alle sammen, ansett alder så er alle "grønne" når den første kommer:) Med nr to vet jeg ikke...det gjenstår å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 29 år og har vært sammen i snart 11år. Lang utdanning og jobbjakt har stått i veien for barn. Flyttet tilbake til bygda etter endt utdanning, og jeg har lett etter relevant jobb i ett par år før vi tilslutt lot det stå til med babylaging uansett. Men nå tar vi to på rappen før vi fyller 30 :) Blir i underkant av 20mnd i mellom storebror og lillebror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og det samme er mannen min. Dette blir vår tredje gutt, fikk første da jeg var 27...

Dette blir vår siste, er planen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og sambo rekker å bli 31 før lillemann kommer 4.april... Vi er førstegangsforeldre og gleder oss kjempemasse til han kommer!! Har hatt lyst på barn lenge, men traff sambo for ett par år siden og ville bli ferdig med utdannelsen før babyen kom. Og vips så ble jeg gravid! :) Gleder oss masse og føler oss veldig klare til å bli foreldre i og med at flesteparten av vennene våre enten har barn eller venter barn i nærmeste framtid. Kommer forresten fra sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, men blir 28 før prinsessa vår kommer:) Mannen min er 28.

Dette er vårt første barn, og vi gleder oss som bare det! Bor på Bøler i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og mannen min har akkurat fyllt 30 år. Venter vårt andre barn, fikk den første sønnen vår i en alder av 23 og 24 år. Synes dette var en helt perfekt alder å få barn i :-)

 

Siden det blir såpass stor aldersforskjell mellom de to første satser vi på to ganske tette nå siden vi ønsker oss tre barn.

 

Bor i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei sørlandsjente som fyller 35 i mars og venter ei jente den 30.april :) Det blir mitt fjerde barn, har to jenter (snart 9 år og ei på 6) og en gutt på 13 mnd.

 

Gleder meg som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 19 år så føler meg igrunn ganske ung her inne, men jeg kjenner en del "unge mødre" og jeg har bare hørt positive ting med det å være ung og gravid så jeg gleder meg masse! Samboeren min blir 21 så vi er relativt unge begge to:) Har termin den 19. April:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...