lille sprelle Skrevet 11. desember 2008 #51 Skrevet 11. desember 2008 1-2 glass rødvin. Antagelig 1 ved middag og så 1 etter at hun har lagt seg dette er hvis jeg har lyst på rødvin den dagen! pappaen tar kanskje et glass rødvin eller en øl. vi er ikke akkurat stordrikkere noen av oss.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. desember 2008 #52 Skrevet 11. desember 2008 Ingen. Veldig selvsagt for meg som har vokst opp med alkohol til maten og en cognac til kaffen. Voksne forandrer seg i barns øyne, selv om de voksne "bare koser seg". Forstår fortsatt ikke hvordan folk kan si de drikker ettpar øl til maten, vin til deserten, aqevitt og velkomstdrink og ettpar cognac til kvelden, uten å bli påvirket?
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #53 Skrevet 11. desember 2008 Ingenting. Mannen tar seg nok en øl eller whiskye eller noe sånt, men ikke noe fyll:D
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. desember 2008 #54 Skrevet 11. desember 2008 Sikkert en hel hau i år!! Første julen jeg ikke får ha barna mine og det skal heller ikke være noen andre barn tilstede så jeg tenker jeg tar med meg noen flasker vin ja... (
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #55 Skrevet 11. desember 2008 Ingenting, liker verken vin, øl eller akevitt.
rosa og en blå Skrevet 11. desember 2008 #56 Skrevet 11. desember 2008 ingenting. hater alkohol på julaften. ser ikke vitsen med det nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå