Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 #51 Skrevet 10. desember 2008 Er 31! For at hun skal få kontakt med andre babyer
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. desember 2008 #52 Skrevet 10. desember 2008 hvis jeg har forstått det rett er datteren i sånn familie bhg, og det var ei eldre søster eller noe som gikk der mest, men hun lille var med noen ganger, og nå hadde hun fått så mange venner at hun gikk der selvom den andre ungen ikke var der så mye mer.... Jaja, en får tru hva en vil, men jeg syns det blir mye surr her, og jeg vet ikke helt hvordan en 6 mnd gammel baby kan ha så mange venner, mini på 5 og 1/2 mnd har ikke babyvenner, men syns det jo er stas med andre unger... hmm, kanskje min unge som er rar da, siden han ikke har venner ennå??
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #53 Skrevet 10. desember 2008 puh, nå har jeg lett godt!! Her er det første innlegget hennes, der hun forteller at hun er gravid: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138837584 her er et utvalg andre.... http://www.barnimagen.com/forum/thread/139005090 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138995505 http://www.barnimagen.com/forum/thread/139002442 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138957022 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138845275 Kos deg!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #54 Skrevet 10. desember 2008 Herregud, dette er et nettsted. Jeg forstår ikke hvorfor folk blir så himla sure for at noen skriver ting som ikke nødvendigvis er sant. Jeg synes at trillingmamma lagde liv på navndebatten og det er helt i orden for meg. Samme søren om det er sant eller ikke, hvorfor spiller det ¨så stor rolle for enkelte her inne?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #55 Skrevet 10. desember 2008 herregud da menneske.. 26 november i år, skrev du i ett innlegg på dib at legen din hadde regna ut termin datoen din 1 desember.. var det 08 eller 09? hvis det var 09 er jo det helt på jordet da.. ingen utdanna lege i hele verden som regner ut at et vangerskap varer i lengre enn 13 mnd vettu.. og hvis "trillingene" var så store på ul, så kanskje enda flere mnd?? ha ha!!!!
Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 #56 Skrevet 10. desember 2008 da har jeg ordnet med bilde! dere ble paffe nå???
Dronningen! Skrevet 10. desember 2008 #57 Skrevet 10. desember 2008 Barn i alderen 6 mnd trenger stort sett ikke stimuli fra andre barn men sin egen omsorgsperson, altså mor. Noe kontakt er for så vidt greit men ikke hver dag. Hvordan kan legen din ta så feil av termindatoen? Kvakksalver... Med trillinger blir man som regel sykemeldt tidlig, når skal du sykemeldes? Hvor ofte får UL? Jeg har kun en halvgått tvillingfødsel, lurer bare på forskjellen:o)
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 10. desember 2008 #58 Skrevet 10. desember 2008 Hm..gikk inn på den linken HI hadde lagt ut, jeg sjekket profilen til denne trilling mamma da, og der står det at hun er født i 1983 og er 25 år gammel.. Ikke 31 som hun påstår selv..*mystisk*
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #59 Skrevet 10. desember 2008 lol...hahaha.. ler så jeg detter ut av sofaen har... termin i desember 09 ja.. og det innlegget skrev du 5 oktober frøken... INGEN lege...jeg gjentar..INGEN LEGE I HELE VERDEN innbiller seg at ett svangerskap varer i lengre enn 14MND???? hallo??
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. desember 2008 #60 Skrevet 10. desember 2008 jeg lurte også litt på dette.. med mindre denne profilen er laget i ammetåka eller hormontåka, så er det 6 år av hennes liv som spontant har blitt borte.... kanskje aliens har bortført henne, og trillingene er et resultat av dette? *humre* nei nå var jeg ekkel.... sorry trillingmamma, kunne ikke dy meg! Men jeg finner fortsatt ikke bildet jeg:/
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #61 Skrevet 10. desember 2008 hvor skal dette påståtte bilde være?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #62 Skrevet 10. desember 2008 hun har laget en ny tråd, og der er det en link litt ned...
Soloho Skrevet 10. desember 2008 #63 Skrevet 10. desember 2008 Hahaha! Dette var underholdende! Fint noen lager litt liv her inne når jeg sitter og venter på termin om 8 dager. Hahaha!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #64 Skrevet 10. desember 2008 Gi dere nå folkens. Det er ingen vits i å hetse henne. Hun er et psykisk ustabilt menneske som helt tydelig ikke har tatt medisinene sine på en god stund.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #65 Skrevet 10. desember 2008 Finner ikke den nye tråden,kan noen legge ut?? Underholdende ja! hahaha
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #66 Skrevet 13. desember 2008 He, he.. Ja, dette er mental sykdom! Og masse uflaks da, hun vet ingen ting om å få barn, dåp, UL osv.. Og da hun bommet og skrev at hun hadde vært i barnedåp "i dag", så var det lørdag, var jo max uflaks da.. He, he.. Den prøvde hun ikke å bortforklare en gang, det hadde vært gøyt å høre hva hun hadde funnet på å svare på det.. Hun kan ikke ha barn, da hadde hun i hvert fall visst litt. Og denne enda sykere historien om at hun hadde tvillinger som døde på samme dag av hjertestans er jo like håpløs og psyk som resten av innleggene.. Men, ja, også veldig underholdende! )
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #67 Skrevet 14. desember 2008 Prøvde å gå inn på profilen hennes, men fikk: Could not connect : Too many connections
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #68 Skrevet 14. desember 2008 Hun opererer også med nicket "Miss Mariah"... Hvordan jeg finner ut? Ja, er vel moderat- or når jeg vil, da?!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #69 Skrevet 14. desember 2008 Nei, Miss Mariah, bare lekte at hun var henne en gang på kødd, tror jeg. De er ikke samme person.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #70 Skrevet 14. desember 2008 Hun HAR profil.. Og hatt det lenge. Hun har flere.. http://www.barnimagen.com/felles/brukere/profil?id=664140 http://www.barnimagen.com/felles/brukere/profil?id=708492 Så- bare kos deg med slitsomt, garantert for tidlig fødte barn, baby fra før osv.. Selv om du kalte deg selv tobarnsmamma som snart får trillinger. Skal du kvitte deg med de to første?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #71 Skrevet 14. desember 2008 Når jeg så denne overskriften tenkte jeg først at det kanskje var glansvaska som var tilbake- lurt på når hun kommer igjen. Men glansvaske var smart nok, det var vanskelig å avsløre henne. Dette menneske avslører seg selv rimelig kjapt
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #72 Skrevet 14. desember 2008 Fikk aldri med meg det med "Ro dæ ned Glansvask"... Men Malinaromponpei, eller Småsporvinj som hun nå later til å ha blitt svært så populær som dreit jo også på draget.... Husker det:) Lo godt når man henger ut andre, glemmer å trykke på anonym og VIPS så sitter de i sitt eget edderkoppnett:) Fanget på armer og ben av egne løgner,., Hva gjorde Glansvaska? Hun var jo så tøff liksom, og "hermet" når en jentegjeng lagde engleklubb, så skulle liksom hun være poppis å fikk med seg hele TO til og kalte seg.. Hva var det igjen??? Bare flåseri og bøll fra a til å. Har glemt hva disse lakeiene hennes het, de var jo bare sånne rævslikkere som ikke har vist seg siden de heller? Begynner det ikke å bli litt flaut å mangle dømmekraft folkens? Bare historien er tragisk nok, så sluker dere alt med hud og hår. Som om noen ber fremmede om navnhjelp?? Noe så personlig som et navn bestemmmer man selv, for pokker? Dessuten er det ikke vanskelig å få navnbøker som tips. Ønsk en til jul feks...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #73 Skrevet 14. desember 2008 Glansvaska fant på en skokk med unger over år. Tilhengerene hennes (de nærmeste i alle fall) var henne selv. Hun avslørte det da hun satt seg i press en gang. Da forsvant de og hun fra dib....
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #74 Skrevet 14. desember 2008 Nå ble jeg ganske nysjerrig, når glemte jeg egentlig anonymknappen og drit meg ut? Har du en link? Dette har jeg tydeligvis gått glipp av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå