Gå til innhold

Er denne "trillingmammaen" ekte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri livet!!

 

Men er vel bare å jatte med til dyrlegen kommer..

Skrevet

Hvor mange ganger MÅ jeg forklare meg??

driter i hva du sir ang dyrlegen!!

Skrevet

hvis du legger ut UL bilde av de tre små spirene trenger du ikke forklare deg lengre. hva venter du på,du har jo bært på UL...

Skrevet

Kan godt legge ut bilder jeg :) Blir morsomt å se hvem som blir lange i maska da ja :D

Skrevet

Alle vet at det der bare er tull... Det er minst 15 innlegg der inne, med nye terminer, at hun glemte at datteren var 6 mnd og ikke 2 aar etc etc. Gal dame! Og hun er der med et annet nytt nick og, moren til sofie og aurora et eller annet

Skrevet

Eh? det er DU som tuller nå!!

skal som sagt legge ut bilder:) sjalue damer!!

Skrevet

Vi må bare vente litt til du har klart å google frem et fiktivt trillingultralydbilde?? Hehhe, noen må virkelig ha kjeeedelige liv siden de må skape seg et alterego på Dib som de så til de grader lever seg inn i. Skummelt. Håper ikke denne dama har barn i virkeligheten..... Skummelt å tenke på at disse genene blir ført videre...

Skrevet

Hvilket nick bruker du til vanlig, jeg mener utenfor navneforumet? Har ikke sett deg med dette nicket her før, men det er tydelig at du får med deg det som skjer;) Husker ikke at noen har sagt de skal ha trillinger, utenom deg, da. Derfor nysgjerrig!

Skrevet

Det er jo bare tull,har heller aldri sett henne her inne ,bare på navnedebatten.

Syk dame.

Skrevet

Opp med denne. Nå venter jeg på deg, trillingmamma!

Skrevet

ja, kom igjen - har du ikke googlet opp ultralyd bilder enda?

Skrevet

Jeg har bilder ja, men nå vet jeg ikke om jeg vil legge de ut til dere!

Skrevet

Ler så jeg griner...

 

Er det ikke du som prøver å overbevise alle om at legene tok feil på terminen med nesten 6 måneder...

 

Jeg gir meg over.. Det er i det minste god underholdning...

 

Sjuke, sjuke kjerring...

 

PS: Jeg skulle også greid å google frem noen trilling UL bilder.. Ikke store bragden liksom. Geeez...

 

Når skal du innse at alle har skjønt at du er et menneske som burde vært innlagt på psykiatrisk for lenge siden?

Skrevet

fint at du ler, jeg ler godt av deg også :D

 

Hva er det med dere å goole? Er mitt ekte bilde, og bayene vises GODT på bildet! Ser at de ikke er eneggede !!

Skrevet

åssen kan du se att de ikke er eneggede??? er det ikke bare tvillinger som kan være eneggede??

Skrevet

hvordan kan du se at de ikke er eneggede på et ULTRALYD bilde??

 

svart/hvitt og kornete...

Skrevet

hmmm sprø tråd

Skrevet

Trillinger kan være eneggede, men det er sjeldent. Men to av barna kan være eneggede.

 

Men at det skulle komme godt fram på bilde, tviler jeg på. Hvis morkaka er felles, er det eneggede tvillinger. Tror ikke det er så lett å få fram på bilde

Skrevet

dere er dumme!! tror jeg vet litt mere om trillingsvangerskap enn hva dere gjør, nek!

Skrevet

jeg vet hvertfall å regne ut en termin.. hehe

Skrevet

du, det tviler jeg igrunn på..

Har fulgt historien din siden du først skrev at du skulle ha trillinger - og den henger ikke på greip...

 

Synd hvis det er ekte, men den sjansen får jeg/vi bare ta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...