Gå til innhold

Er denne "trillingmammaen" ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet da nok om ultralydbilder. Og jeg kjenner ei som fikk eneggede tvillinger. Legen var opptatt av om de hadde samme kjønn pga større riskikoer med eneggede tvillinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, ja...tro hva d vil, kjenner mange leger så kan få de til å uttale seg om dere vil?

Skrevet

jeg ville hvertfall meldt han legen som regnet ut terminen din til en eller annen instans..

For når han gir deg et svangerskap som varer i godt over 1 år, så burde han kanskje ikke sitte der han gjør?

Og de fleste klarer jo å regne ut sånn ca termin selv.. Det er jo ikke mer enn 9 mnd frem i tid..

Skrevet

Jeg regnet terminen selv, som sagt før!

Dette føler jeg som hets mot meg

Skrevet

Er du helt fjern eller???

Det går ikke ann å se om de er eneggede eller ikke på ul bilde når fosterene er 20 uker vettu.De er ikke ferdig utviklet en gang.

Latterlig....

Skrevet

ja, du regnet den 2 ganger, og legen din 1 gang....

Skrevet

men trillingmamma, jeg finner ikke noe profil på deg jeg... så jeg får jo ikke sett bildene.... og jeg er noe skeptisk til dine utsagn, ihvertfall mht termindato... alle skjønner vel at desember vs mai er noe reispikka tull? et svangerskap varer rundt regnet i 9 mnd, så enten er du elefant eller bikkje.... kanskje en blanding? To av ungene er bikkjer og kommer i mai, mens den siste er elefant og kommer i desember??? jeg gir meg ende over!

Skrevet

haha bra skrevet:) lurer på hvor mange unger hun har jeg:)

Skrevet

får nå se hva dere sier etter at dere har sett bilde av mine 3 skjønne små da<3

Skrevet

ja.. vi får se.. på ultralydbilder står sykehusnavnet, navnet ditt, person nummer,dato, klokke slett og sånt på bildet.. bare så du husker å ikke fjerne alt det:) vi må ha litt bevis vettu:)

Skrevet

Fjerner navn og slikt ja, vil ikke at det skal bli misbrukt !

Skrevet

og hvordan skal vi da liksom vite att det er ditt bilde??? må hvertfall la sykehusnavnet, dato og slikt være der.....

Skrevet

Herregud, du har jo ikke profil engang! Er det EllaBellaKaramella som er på ferde igjen???

Skrevet

Og hvorfor skal du absolutt se bilde feige anonym?

Skrevet

LØGNER!! SYKE SYKE DAME SOM HOLDER PÅ SLIK!!!

Skrevet

fordi du sier du skal legge det ut vel:)

alle skjønner på lang vei att du bare prater tull.... trenger ikke være eistein for å skjønne det:) men artig å se hvor langt du er villig til å gå for å "bevise din uskyld"

Skrevet

herrefred da dame! Du sier du skal legge ut bilder for å bevise at du ikke lyver, og da er det vel greit at du har profil slik at folk skal få se de?? Enten får du legge ut bilder, eller så får du mer dritt fra andre dibbere som ikke trur på deg... Du har selv laget denne smørja, du er upresis på selvsagte ting, du surrer verre enn en dement dame på 90, og du lager mer styr enn nødvendig! OG hadde jeg vært gravid med trillinger og hatt en datter på 6 måneder, hadde jeg ikke bekymret meg så mye om navn, hadde kallt de ole dole doffen eller noe, og heller tenkt litt mer på å ha 4 babyer på en gang!

Skrevet

Hvorfor sier du til anonyme som hetser deg at du skal legge ut bilder, når du ikke engang har opprettet profil? Hjelper ikke på troverdigheten din når du vil bli tatt seriøst, trillingmamma...

Skrevet

haha bra sagt!

Evt kan hun jo bruke Hetti, Letti og Netti også, så kan hun mixe litt ettersom hvor mange gutter og jenter hun får ;)

Det er ikke bare dette trillingsvangerskapet som skurrer, men også flere historier hun er kommet med etter at hun dukket opp.

Feks den hvor kusina (?) STJAL navnet hun hadde valgt til sin 6 mnd gamle datter ved døpefontena!!

Men senere gikk med på å skifte navn på henne..

hmmmmm...

Skrevet

oh my god.. hva er det her..? må bare le jeg..så latterlig.. hva har hun skrevet i tidligere innlegg? har ikke lest de jeg..

tydelig at hun ikke har noen ultralydbilder... på en måte så blir det sånn: den som tier, den samtykker...ang bildene..og ikke vise de fram.. har ingen tenker jeg..

Skrevet

jeg skal nå opprette profil og legge ut bilder så får dere se selv!!

syyyyyke damer...

Og vanenen har jeg klare:

Det blir noe på M..mere sier jeg ikke..

Skrevet

Trillingmamma: Hvor gammel er du og hvorfor har du en 6 mnd gammel baby i barnehage?

Skrevet

what? 6 mnd? detta er ikke usa vettu... kan og burde være hjemme med barnet ditt... hvor står hennes tidligere innlegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...