Gå til innhold

Hælvetes samboerfaen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda. Det må han leve med. Men det er ikke sikkert at hennes omgangskrets setter så veldig pris på å få hue dytta full av intime detaljer fra ett forhold de i utgangspunktet ikke har noe med. Og faktisk så er det sånn at om en part i ett forhold har vært utro, så er muligheten stor for at man setter pris på dette menneske...som menneske uansett. Det er ikke bare svart/hvitt sånn rundt omkring. Har blitt direkte sliten av å bli fora med betroelser i slike tilfeller. Spesielt da jeg noen ganger setter pris på den"store stygge ulven"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke helt hva du mener at hun bør gjøre jeg da, ikke bryte fordi han tydeligvis ønsker å bryte? Hvorfor skal hun ønske å beholde ham dersom han tydeligvis vil ut? Jeg tror neppe dagene blir noe lykkeligere av å være sammen på trass.

Skrevet

Det jeg mener er at de trenger hjelp til å få ting på plass. Han, like mye som henne. Jeg syns alltid det høres mistenksomt ut å skylde på fylla, samtidig er dett enkelt å si at "kast han ut". Jeg tror at "kast han ut" rådet like ofte er brukt av venner for at "venner" skal få noe å grafse i, som for å virkelig komme med gode råd. Eneste grunnen til at jeg sier "jeg tror han vil ut" er for å få hi til å tenke "faan heller, så lett skal du ikke slippe unna". La det gå litt saktere i svingene, liksom.

Skrevet

Nå sier HI selv at hun vil kaste ut kreket. Hun har tydeligvis forsøkt "tilgi og gå videre" trikset tidligere, og jeg regner med at det ikke skjedde uten samtale den gangen.

Jeg tror "kast ham ut" i mange tilfeller er det beste rådet man kan få. Alle andre råd er det for lett å la glippe.

Når det er sagt er ikke jeg for at enhver utro person er et dårlig menneske, og at ting aldri kan bli bedre, men jeg tror at man har godt av tid fra hverandre når noe slik har skjedd og i dette tilfellet virker det jo som om han virkelig trenger å se at handlingene hans får konsekvenser. Hun har tilgitt en gang, tilgir hun like greit igjen kommer hun til å tilgi neste gang også og neste gang der igjen.

Skrevet

Hei igjen, ser diskusjonen går videre... Jeg har sittet og pratet med ham nå i flere timer, og jeg hadde godt av å fortelle ham hvordan jeg har det. Han har bedt om en ny sjanse og er veldig lei seg, og jeg har sagt at jeg skal tenke på det. Han har full forståelse for at han må bo hos faren noen dager fremover så jeg får fred rundt meg. Han får være så mye han vil med babyen, og vi har en dialog gående. Jeg tar en dag om gangen og ser hvor det bringer oss. Jeg vurderer å få time på familievernkontoret, hadde nok vært nyttig å snakke med rådgiver. Om noen har erfaringer med dette, setter jeg pris på informasjon..

Skrevet

Du har en mann som er utro. Og det gjentatte ganger. Du må antagelig belage deg på at det vil skje igjen. Men å gå til rådgivning kan sikkert være nyttig. Kanskje finner dere ut hvorfor han er utro, fordi du er kjip, fordi han er kjip, fordi han vil bekreftes etc. Familievernkontorene tar i mot par til rådgivning gratis.

Og jeg tror fint man kan leve sammen fordi om en har vært utro. Det handler i grunn mest om hvor stor grad av eietrang man har ovenfor hverandre. Såret hadde jeg vel blitt, men på hode og ræva ut, neppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...