Gå til innhold

Hælvetes samboerfaen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, nå var det min tur til å ha en utro samboerjævel. Enda bedre når de skylder på fylla. Oh yeah. Det ble ingen søvn denne natta, og i morgen skal eiendelene fordeles og dritten skal ut. UT. Fy faen. Måtte bare få det ut før det begynner å ryke fra ørene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi sann... det var en hyggelig start på lørdagen!

Du har min største sympati og masse lykke til. Dette klarer du...

Skrevet

Takk takk...han kom timesvis senere enn han skulle fra guttefest, og påsto det var fordi en kompis var blitt skadet i fylla. I virkeligheten hadde han fått seg en blowjob. Skikkelig kjernekar. Men dette skal jeg nok klare. Har kasta gubben på dør, og vil ikke se trynet hans igjen annet enn til megling!

Skrevet

Nice!

Tenkte han med det hodet som ble blåst på? Ehhh, du trenger ikke å svare, det sier seg jo selv... Det kan hende at det er en smule slitsomt for disse mennene å velge hvilket hode de skal bruke for hver enkelt situasjon. (DUST)

Skrevet

:-Z

Julebord, eller?

Skrevet

Kødder'u? En blowjob og ut? Tydeligvis ikke bare han som er blåst.

Skrevet

Tja, en fem måneder gammel unge som ikke får vokse opp med faren sin rundt seg fordi noen andre enn mamma tok på pappas tiss vil kanskje se det annerledes med tida. Det er ingenting sykt i å tenke litt lenger.

Skrevet

Håper dere ordner opp. Enig med sug lut.

Skrevet

må nesten si meg enig med sug lut.. men jeg ville jort noe ondt...her er gubben datafiksert, så her ville dataen gått ut vinduet i 2. etg (ja jeg skulle egenhendig dratt faenskapet opp trappen fra datarommet for å få tilfredsstillelsen av å kaste den ut fra 2. etg), og så ville jeg kjørt over den. I tillegg har han fått klar beskjed om at jeg ikke er intressert i å vite det hvis han er utro...han kan lide med den dårlige samvittigheten sin alene.

Skrevet

Er ikke første gang. Vi var sammen i to år, han var utro, jeg dro, etter to år tagg og bad han om en ny sjanse, påsto han var en ny og bedre mann. Helt klart ikke.

Skrevet

Blowjob'en var bare hendelsen på fredag, har vært annen aktivitet på tidligere tidspunkt. Ikke så jævlig kult å måtte dra til legen for å teste seg, nei. Takker for den såkalte støtten - håpet å møte medmennesker denne gangen, situasjonen er faktisk knalltøff. Takk til Dronningen, ordene dine hjalp. Nå gjenstår det bare å ta en dag om gangen.

Skrevet

Du har det nok bedre uten en mann som ikke respekterer deg. Har du kasta ham ut enda? Lykke til!

Skrevet

man er da ikke blåst om man ikke aksepterer at samboeren lar seg suge av andre damer!? Hadde selv blitt super forbanna, i tillegg til trist og følt meg tråkka på. Så kast ham ut, så kan dere heller snakke sammen om noen dager.

Skrevet

æsj jeg hadde hvertfall ikke hatt lyst til å slikke på tissen til kjæresten min etter en sånn historie. noen greier å komme over sånt, andre går og gnager på det til evig tid. hvis du tror du er av det sistevnte slaget, kast ham ut. knips så er han vekk.

Skrevet

Herregud sug lut. Bare fordi du mener at utroskap ikke er så ille så behøver det ikke å bety at andre føler det på samme måte! Det er ikke akkurat lett å leve med tanken på at en man trodde elsket deg har valgt å ha sex og pule på andre enn deg! Ikke snakk for bråsikkert om en situasjon du selv ikke veit åssen du hadde reagert i! Det er lett å late som om man veit at man hadde takla en sånn situasjon bra, men det spørs om du ikke hadde tuppa ut mannen sjøl! skal man finne seg i alt nå for tiden, bare fordi det er litt sutting på en tiss? skal se hva du selv sier om du havner i samme situasjon?!

Til Ztolfjerten

kjempetrist å høre om det... Lei meg på dine vegne! Håper du har masse venner som du kan stå tett sammen i tida framover! Dette kommer til å ordne seg, er jo veldig vanskelig i starten!! En sånn fyr har ingenting i livet ditt å gjøre, du er for god for han!

Skrevet

Han er kastet på dør og klærne hans ligger i innkjørselen til pynt. Sammen med rosebuketten hans.

Skrevet

Kjøpte han roser som unnskyldning?

Tok du ham på fersken, eller?

Skrevet

"Takk for den såkalte støtten! " sier du så snurpfittesnurt at det nesten slutter å være underholdende. Men bare nesten. For det var ikke noen støtte overhodet, og jeg beklager sterkt om det ble oppfatta sånn. Pjatt og piss og støttesuging får du gå et annet sted etter, vil du bare ha ryggsleikere så legger du ikke ut innlegg her etter den gamle velprøvde "buhu det er synd på meg"-malen der alle innspill som ikke passer deg umiddelbart følges av "Hah, det var mye mer enn DETTE og dere veit ikke hva dere snakker om så æddabædda, og dere er slemme", pent ispedd støttegnål fra andre i snurpere. Det er nesten ikke gjespende kjedelig en gang, men igjen, bare nesten.

Skrevet

Nei, for all del, ikke våg å synes synd på deg selv. Selv ikke når samboeren har valgt å la seg suge av en annen dame.

Det kan vitne om manglende empati å slenge med leppa når noen allerede er så til de grader tråkka på.

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna og såra jeg og. Hvordan jeg videre hadde reagert, vet jeg faktisk ikke.

Skrevet

Tre uker igjen til årets høydepunkt for barna og så velger han å risikere at hele idyllen sprekker for fem minutters nytelse.

Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som bagatelliserer utroskap: Skjønner ikke dere at respekt, kjærlighet, det å stole på den andre osv. forvinner når slike ting skjer? Skal barn trenge å vokse opp i et hjem hvor dette ikke finnes? En som er utro svikter også sine barn, mener jeg.

Skrevet

Uff! Du har min fulle sympati. MAKAN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...