Gå til innhold

Hvor gamle var dere når dere giftet dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg gifter meg blir jeg det ja.. om ting ikke endre seg så gifter jeg meg ikke

Skrevet

Takk, ja det var vel sånn jeg tenkte også: ) Har nå vært gift i snart 6 måneder- thi-hi.

Skrevet

Oi, kjip overraskelse! Sånne overraskelser slipper man selvfølgelig når man, som vi, venter med å gifte seg til man har vært sammen i 8 år...

Skrevet

Han var 23 og jeg 24, hadde da vært sammen i 2 år. Etterpå har det blitt 1 barn og 1 på vei, og foreløpig 8 år sammen, 6 som gifte.

Skrevet

Vi var 31 og 32.

Hadde et knallbryllup.

Jeg ser den som de sier nedover her at et bryllup ikke trenger å koste så mye. Men det er mye morsommere når det legges litt i det:o))

Og en ting til, men det er min mening.... at når dere nå først får barn før dere gifter dere, da kan dere like gjerne gjøre dere ferdig med barn før dere gifter dere.

For jeg har en del venner som har giftet seg etter de fikk førstemann, og et tema som går igjen fra minstemann er: "hvorfor fikk XXX være med på brudebildene og ikke jeg?"

Vi giftet oss før vi fikk barn, så der er ingen barn med på bildene. Men skulle vi giftet oss etter vi fikk barn ville jeg hatt med begge to:o)

Skrevet

Og da tar du vel abort om du mot all formodning skulle bli gravid igjen? Tåpelig utsagn fra deg.

Skrevet

Kanskje hu ikke har planlagt å få flere barn?

Skrevet

Syns noen her har dobbeltmoral. Det er greit å gifte seg når man er 18-20 hvis man har barn, men når man ikke har barn da blir det sett på som at man er for ung.

Skrevet

1. gang : Jeg 21 og han 26

2. gang Jeg 31 og han 36

3 gang skjer til sommeren...Jeg 40 han 33

;)

Skrevet

Heisann. Jeg var 27 år og han 30 år. Jeg ventet bevisst på å få barn til jeg hadde giftet meg. Jeg føler at det er en sikkerhet jeg kan gi mine unger. Hmmmm... Må si meg enig med andre innlegg her også. Det er et mye større ansvar å ha unger enn å gifte seg. Jeg har selv tre. Det er et stort skritt å gifte seg, men hvis du mener du er for ung for det, er du for ung for å få unger også (hvis den er planlagt da vel å merke).

Skrevet

Jeg var 27 og mannen min fylte 27 ca. 2 måneder etter bryllupet:)

Skrevet

jeg 21 år og han 23, da var sønnen 8 mnd, og gravid med nr 2! syns ikke det var for tidlig, sånn passet det for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...