Gå til innhold

Hvor gamle var dere når dere giftet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til de som faktisk bare gidder å svare på det jeg spør om:)

Er ikke verre enn å bare skrive et svar, må gå an å lure på en ting uten å få dumme svar tilbake. Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg begynte å tenke på at mamma fikk unge når hun var 19 og hun giftet seg da og de var gift i 27 år før de skilte seg. Kanskje det var mer "vanlig" å gifte seg ung før enn det er nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var 40 og mannen min 35...... :-)

Skrevet

Ingen som hisser seg opp her, men skjønner ikke hvorfor folk skal diskutere hver minste ting i stedet for bare å svare på et helt enkelt spørsmål.

Skrevet

Jeg var 34, han 33 (ble 34 noen måneder senere). Hadde vært sammen i 8 år da vi gifta oss. Vi hadde egentlig aldri tenkt til å gifte oss, men plutselig kom han med diamantring og fridde, og man sier jo ikke nei når man faktisk har tenkt til å være sammen de neste 50-60 åra uansett : )

Skrevet

Oi, så koselig:) Sier jo faktisk hvor mye han elsker deg når dere egentlig ikke var tenkt på å gifte dere:)

Skrevet

Jeg var 21 år da vi giftet oss (han var 24). Vi ventet barn nr to og for oss var det helt riktig. Det er en MYE større forpliktelse å bli foreldre sammen enn å gifte seg. Man kan faktisk skille seg fra mannen/kvinnen, men barnet har man alltid sammen.

Vi hadde forsåvidt vært sammen i 7 år da vi giftet oss og samboere i 4 av dem.

Nå har vi vært gift i 4 år og har det fortsatt veldig, veldig fint sammen! :-)

Skrevet

Vi giftet oss rett før jeg fylte 26 og mannen 30 (han slapp unna pepperbøssen med en mnd ;-))

Men vi valgte å gifte oss før vi fikk barn da, og gjorde det i utlandet så bryllupsreisen var unnagjort i samme slengen. Anbefales på det varmeste, 14 dager deilig ferie og komme hjem ferdig giftet.

Første barnet kom 13 mnd senere...

Skrevet

Jeg var 25 og han 34. Da hadde vi vært sammen i 6 år, nå 8 :-)

Skrevet

Jeg 22 og han 34.

Hadde vært sammen 3 år da!

Skrevet

Jeg var 22 år, han var 24 år. Da var eldstemann 3 mnd gammel.

Skrevet

jeg var 22, han 25. vi hadde ett barn da.....

Nå er vi skilt.... ikke lett å være gift med en alkis (beklager ordvalget dere) første gangen jeg så han drakk noe som helst var i bryllupet..(en liten ting han hadde glemt å fortelle meg om!!!!)

idag har han ikke kontakt med barnet...eller meg. Han fikk ett klart valg, og valgte alkoholen...

Er veldig glad for at jeg har barnet mitt... og angrer ikke en dag på barnet nei, men ekteskapet angrer jeg veldig på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vi var 30 begge to.Hadde vært samboere i 10år først.

tror nok mange hisser seg litt opp av innlegget ditt HI fordi det viker som om du tenker deg mere om når det kommer til å gifte seg enn å få barn. Det virker liksom som om du ikke føler deg moden nok til å gifte deg, men å få barn er greit. Og det virker nok litt bakvendt for de fleste. Men det er ikke sikkert det var det du mente, men det er bare derfor man reagerer;)

Skrevet

jeg vil vel være 19-20år..

Skrevet

Herregud, skal du gifte deg med han som mishandler deg? Ja, du dreit deg ut på anonymknappen i innlegget ditt, Ungmor. Jeg burde vel ikke være forbauset, men skulle tro du hadde mer vett enn å gifte deg med den mannen. Så fint at du vil gi datteren din en så stabil oppvekst! *sarkastisk*

Skrevet

Hehe virker sånn ja men da får de bare hisse seg opp da. Men alt i alt så trives jeg i situasjonen vi er i nå. Samboere som venter barn.

Skrevet

Dere som ikke syns det er tidlig å gifte seg når man er 20, (og nå snakker jeg ikke om barn men om ekteskap) hva er tidlig da? Er det greit at 18-åringer gifter seg? Eller er det bare greit hvis de har barn?

Skrevet

jeg var 23 og mannen 27:) Hadde da kjent hverandre i to år

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/139190554

Voilà, et stykke ned i tråden glemmer du knappen. Jeg får helt vondt i meg ved tanken på at dere har et barn sammen. Særlig siden du ikke har gangsyn nok til å endre livssituasjonen deres.

Barn som får barn...

Skrevet

Jeg var 22...og det gikk åd h... Vi hadde vært sammen siden jeg var 18 og jeg var gravid da vi gifta oss.Han flytta ut når hun var 10 mnd.

Ikke mye jeg angrer på i livet, men det bryllupet skulle jeg veldig gjerne vært foruten selvom vi har barn.

Skrevet

Jeg er 26, han er 40, vi er nygift:) Vært sammen i mange år, ingen stor forskjell, da;)

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra person til person..

Noen er klar for det når de er 20, mens andre bruker lang tid..

Men - hvis du har samboer som 20, og ser på det som noe som skal vare, da ser jeg ikke hvorfor man ikke skal gifte seg også?

Barn kan komme som et uhell, selvom man ikke er klar for det.

Jeg var ikke klar når jeg var 18,20, da testet jeg endel grenser enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...