Gå til innhold

Grusomt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære vene, ikke rart det er krig her i verden når folk henger seg opp i så små bagateller som skrive feiler...

TÅPELIG!!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha!

Jeg er enig med HI, men helt ærlig!

Jeg håper bare de som en dag skal skrive en jobbsøknad får noen til å se over;)

Skrevet

Jøss, så deilig det må være å ikke ha andre ting å irritere seg over enn andre folks skrivefeil.

Blir nesten litt misunnelig, kjenner jeg.

Skrevet

Skrivefeilene man ser her og på f.eks facebook, er UROVEKKENDE.

Orddeling er en ting, men enklere ord som "igjen" har jeg sett opptil flere ganger i samme innlegg, skrevet "ijenn" ! Og&å er et eget kapittel.

Jeg har for min egen del absolutt andre ting jeg irriterer meg mer over, men her er det ikke snakk om en ørliten skriveleif, som vi alle har til tider. Det ville være høyst merkelig om ingen tok opp skrivefeilene som er ute og går for tiden.

Skrevet

Jeg forstår det er kan være irriterende med mange skrivefeil. Selv har jeg mange, men vil vel ikke si jeg blir trist av det. Det er jeg glad for. Det er trist i seg selv å ta sånn på vei for det. Det er så mye annet å bekymre seg over, halve verden sulter er et eksempel... Merker også det er mye hormoner ute å går her på bim, sikkert mange av oss som bare ville ledd av denne diskusjonen og vi ikke var så proppa av hormoner ;)

Jeg har veldig mange skrivefeil, her inne på bim har ejg lagt merke til, og det irriterer meg veldig at jeg har det selv. Jeg skriver veldig fort og med en gammel pc henger den ikke alltid med og det irriterer meg. For jeg har også dysleksi og det er unødvendig med flere skrivefeil enn nødvendig. Det er heldigvis ikke veldig ille, og i føreste omgang tegnsetting jeg har problemer med.

God helg

Skrevet

JA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...