4-barnsmamma :-) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #51 Skrevet 14. november 2008 Hei æøåæøå... Stor famile krever stort hus, flyttet til et større et nettopp pga størrelsen. Men bor usentralt så det er verken liv laga for utleie, og huset var billig å kjøpe også siden det var så langt utpå jordet liksom... Ja han ser ungene lite. Men han har nok ikke mulighet til å gå ned i stillingsprosent i den jobben han har nå, men å jobbe litt hver kunne sikkert vært en ide, men da blir det et enda større puslespill med hvem som jobber når, bhg og sfo dager osv... Sånt blir nesten mer jobb enn hva man får igjen for det. Men det er verdt å ta en titt på det-absolutt. Takk for tips! :-)
4-barnsmamma :-) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #52 Skrevet 14. november 2008 Hei, en flott liste med tips. Men kan krysse av på de fleste punkter allerede :-) *Fyller alltid når det er billigst *Alle har matbokser (unntatt pappan, han glemmer de på jobben og så tar det et par uker før de er her hjemme igjen, sukk) *Bakepapir brukes til de er fillete *VEt ikke hva du mener med vann/saftflasker til barn. De drikker ikke saft men har jo vanlige flasker med motiv (eller flasker kjøpt på butikken med vann som vi gjenbruker i det uendelige) som de bruker til vann i bhg/sfo og turer *HAr slutta å bruke plastposer, har tre nett, samt bruker gratis pappesker fra butikken. *Blande ut juice har vi glemt i det siste emn det er jo lurt. Men drikker ikke så mye juice egentlig... Og melka blander jeg ikke ut, hehe *Kan nok kutte ned i mengde på vaskemiddel ja, TAKK for det tipset... Tenker liksom jeg må ha full mengde for at det skal bli rent jeg. TIPS TIL VASKEMIDDEL: HAr kjøpt Landlord sitt svanemerkede vaskepulver en stund nå (Sesitiv, koster ca 25 for hvitvask og 15 for farger, eller var det omvendt, er 1,4 kg, om man kjøper Blenda koster det jo nesten 50 kr så der har vi spart mye) *Bruker ikke engangskluter borsett fra Tørrklutene til Euroshopper til bæsje-vask.... Jeg greier bare ikke å vaske bæsj med vanlig klut som skal vaskes.... Akkurat der synder jeg, hehe *Toalettpapir er ikke billig på Binders,i alle fall ikke i forhold til Europris men der handler vi en sekk hver gang ja. Smart club er ikke i nærheten. Men Felleskjøpet-de har billig skyllemiddel på 5 liters kanne! Comfort faktisk, så det er kjent merke også. Tusen takk for tips! Håper noen dro nytte av mine tips også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå