WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 11. november 2008 #51 Skrevet 11. november 2008 Ja, vi hadde pannekaker hver fredag da jeg var liten, den koseligste dagen i uka ) Og den tradisjonen har jeg tenkt å videreføre, syns det er så hyggelig. Jeg og eldstejenta lager røra og steker, sammen, og så spiser vi så det tyter etterpå. Har ellers et bra kosthold, og sjelden eller aldri vi kjøper godis til henne, så pannekaker en gang i uka er helt toppers syns vi )
Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa Skrevet 11. november 2008 #52 Skrevet 11. november 2008 Javisst er det ok, det er lettvint og godt og ikke noe vi har hver dag:-) Vi piffer heller ikke opp røren med grovt mel og cottage cheese og hele pakka. Her er det mel, sukker, melk og sukker og syltetøy oppå. Dessert? Vi hadde alltid pannekaker på fredager da jeg var liten, pannekaker som dessert har jeg aldri hørt om før. Vi har ikke suppe eller knekkebrød før heller. Her steker vi pannekaker, spiser, og så har vi det koselig :-) Alt trenger ikke være hysteri!! Noen gleder kan man få ha!
MintCondition Skrevet 11. november 2008 #53 Skrevet 11. november 2008 Pannekaker er kjempegodt Spiser det vel en gang i mnd eller så, med suppe til forrett. Namnam!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. november 2008 #54 Skrevet 11. november 2008 Ja, jeg synes pannekaker er middagsmat på lik linje med mye annet. Vi spiser det så og si aldri lenger, men har spist mye pannekaker i oppveksten. Pannekaker er kjempegodt og de som ikke synes det, har rett og slett ikke smakt gode pannekaker:)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 11. november 2008 #55 Skrevet 11. november 2008 Hehe..samboeren til mamma sier hun levde en hel sommer på bare pannekaker ;o) Mammaen hennes spurte hva de ville ha til middag, hver dag, siden det var ferie, og de skulle få bestemme. Det ble pannekaker det - og en drømmerferie, i følge sambo til mamma )
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. november 2008 #56 Skrevet 11. november 2008 Ja, absolutt!! Pannekaker er det beste mini i huset kan få, så pannekaker hører ikke til sjedenhetene her. Ingen grovt mel eller annet nymotens ingredienser, bare hvitt mel, masse sukker og blåbærsyltetøy, og masse smør i panna:o) Saft har vi til og! Vi er bare klin gærne:-p
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. november 2008 #57 Skrevet 11. november 2008 Vi er like gærne som flere her er tydeligvis.. Med pannekaker som MIDDAG, laget av hvetemel og sukker med blåbærsyltetøy til! Og et godt, kaldt glass melk! =) Nam nam! Junior elsker det! Han spiser 3 stk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå