Gå til innhold

Advarsel, nettbutikken sweet little monkey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei såklart.

Men har kunden alltid rett når hun faktisk ikke har rett på ny vare i følge det hun sa Ja til da hun bekreftet bestillingen?

Mener ikke å egle opp til noe, er bare litt nysgjerrig på om kunder generelt sett for venter å få noe man har sagt ok til at man ikke har krav på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blue lady

Greit nok at jeg ikke valgte sporingsnr. Men jeg har bestillt masse fra mange nettbutikker, å aldri har noe forsvunnet. Det er ikke bare det at pakken er "borte", det er også at jeg ikke får svar fra eieren, ikke på mail, ikke på telefon. Se på det svaret hun legger ut til meg her på dib, å måten hun svarer meg på. Det er så umodent å frekkt at jeg ikke har ord engang. Forøvrig har jeg enda ikke fått sjalet mitt..Å må vel bare innse at pengene er "borte"..

Skrevet

... Det kan jo hende at hun tenker alle reklame er god reklame, men når vennene hennes forsvarer denne måten å drive butikk på, ved å legge inn enda et anklagende innlegg til deg, vel... det sier jo sitt om hvor vanskelig det er å drive butikk, og hvor vanskleig det er å lære seg et serviceyrke.

at du ikke valgte sporingsnummer er nå en ting, men... når jeg bestiller varer over nett, så er det jo selger sørger for at det finnes et sporingsnummer helt uten å spørre kunden. dette for å unngå slike situasjoner.

Det er helt sprøtt at du ikke får svar, og det er enda sprøere at du ikke har fått sjalet ditt, ei heller pengene tilbake. det kalles tyveri og dårlig drevet butikk. litt dumt egentlig, mest pinlig for butikken.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Joda,pengene er nok borte for altid, å så er sjalet.. Jeg har enda ikke fått noe slags tilbakemelding.. Er så lei at jeg bare vil spy! (unnskyld utrykket, men er bare så ufattelig irritert)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hadde jeg drevet denne nettbutikken og absolutt måtte svare her inne, hadde jeg ihvertfall sagt noe sånt som "beklager så mye, jeg sender deg to sjal som plaster på såret". Da kunne hun kanskje fått seg noen nye kunder (som opplevde dette som god service etter lesing her inne) istedenfor å miste en hel haug med potensielle kunder...

Men, men...

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jammen godt jeg gikk inn hit å sjekket denne nettbutikken før jeg bestillte, takk bimmere! Det blir ikke noe kjøp derfra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...