Gå til innhold

Advarsel, nettbutikken sweet little monkey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunden har alltid rett:) og som sagt er det ikke du som har ansvaret for om pakken kommer frem, det er butikken, så håper du får varen din eller pengene tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra innehaver svarer deg som hun gjør, bare understreker din sak! Kommer aldri å handle der nei! Det er vel f... ikke ditt ansvar at en vare ikke kommer frem????? Håper du melder de til forbrukerombudet/rådet!!

Skrevet

Jeg kommer aldri til å handle der vertfall.. !!

Skrevet

Takk for advarselen.

Fikk jo bekreftelse her inne av "firmaet" at de er veldig useriøse.

Skal aldri handle der og advare de jeg kjenner.

Skrevet

Jeg kommer også til å advare de jeg kjenner..

Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle svarene her...men uansett helse til innehaver, så har jo kjøper rett på sjalet sitt!! At en ikke er istand til å svare på envendelser før etter 1-2 uker er jo uholdbart i et serviceyrke. Kjøper har betalt for en vare hun ikke har mottat. Klart en må reagere på sånt, hadde også advart andre. Er jo ikke vanlig å velge sporing på pakker heller. Er jo svært sjelden at pakker forsvinner i posten.

Skrevet

Kjempe seriøst svar fra eier av nettbutikken da.... Nå skal jeg hvertfall ALDRI handle der.

Skrevet

Jeg kommer nok heller ikke til å handle der igjen..

Skrevet

Takk for tips HI da blir det ingen handling der iallefall.

Skrevet

Der skal jeg ladri handle, mest pga svaret til hun som eier butikken!! Makan til useriøsitet.

Skrevet

hehe ja det samma tenkte jeg! det svaret var uproft! syns d virka som det var skrevet av en fjortis..hehe.. fikk ikke lyst å handle der... hvertfall ikke når driveren av siden er syk å ikke kan drive kundebehandling..håpløst..har fått nok av sånne nettsider som ikke funker optimalt! håper du får sjalet ditt da HI.. for alt du vet kan det være at det ikke er sendt...

Skrevet

hehe, helsen hennes tillater altså ikke at hun svarer på mail som hun får direkte men her inne orker hun å svare..og det frekt også! :ler:

håper du får sjalet ditt, eller i det minste pengene tilbake.

Skrevet

Når man velger å få noe tilsendt som BREV, og ikke forsikret som pakke så MÅ man ta høyde for at det kan bli borte. Det er derfor Posten har forsikring på inntil 10000 kr dersom pakken (altså med sporing) ikke kommer frem.

alle nettbutikker jeg har handlet for der man kan velge mellom brevpost eller forsikret pakke så tar ikke selger ansvar for brev som blir borte. Men den sjansen tar jeg bestandig, men da vet jeg at det kan bli borte og jeg ikke ender opp med å få noe.

Skrevet

Jeg syns heller ikke noe om denne nettbutikken pga det jeg kaller useriøsitet. Jeg har handlet der og riktignok fått de varene jeg bestilte. Men jeg ønsket også en ekstra vare som akkurat da var utsolgt. Da jeg ville vite når hun skulle bestille den inn igjen kunne hun ikke gi noe svar, bare vage, halvt uinteresserte svar som: kanskje i juli (jeg fikk følelsen av at jeg maste). Jeg har sjekket nettsiden jevnlig i lang tid etterpå, juli passerte, august, september. Fortsatt utsolgt. Jeg får ikke kjøpt den tingen andre steder. Forhåndsbestilling kunne hun ikke ta, for det ble så mye styr og kjente hun seg selv rett kom hun til å glemme det. Djises, man har da et system på sånt, et register.

Ønsker man ikke å få solgt da? Enten driver du butikk eller så gjør du det ikke. Syns det svaret som ble lagt ut til kunden her vitner om at butikken faktisk er så useriøs som enkelte opplever. Det var utrolig uproft.

Skrevet

Og vanlig prosedyre når bedriften får kritikk er vel å komme denne i møte på en saklig og ordentlig måte, så man evt kan gjøre kunden fornøyd. Ikke kalle kunden for det ene og det andre.

Skrevet

Ok, kanskje svaret kunne vært litt mer diplomatisk, men innehaveren sliter med helsen og avvikler jo derfor butikken. Dette opphørssalget tok litt av og fikk enorm respons, noe som ikke er helt forenlig med helseplager. Er det mulig å se litt på det menneskelige aspektet her, og kanskje se på dette innlegget som en liten utblåsning fra en som kanskje ikke er helt fornøyd med situasjonen selv heller men som ikke har mulighet til å gjøre så mye med det uten å gå på trynet selv?

Skrevet

Herregud for noe useriøse greier. Det er ikke sånn man behandler kunder, du burde være flau over deg selv. Og iallefall siden du er 27 år! (ja har sjekket litt rundt på nettet om deg)! dummeste du har gjort, nå kommer iallefall butikken din til å gå rett i dass. Og ja bare prøv å start opp en ny nettbuttikk/lag ny hjemmeside for jeg kommer bare til å sjekke med brønnøysundsregisteret, og når jeg finner ut av det er deg som driver kommer jeg ikke til å kjøpe noe.

Skulle likt å sett trynet ditt på tv2 hjelper deg!! (hvis ikke du hadde vært for sykt til å stille opp da)

Skrevet

Ja, for innlegget dit var jo ihvertfall seriøst, haha. Tror ikke hun kommer til å savne deg som kunde i den nye nettbutikken for jeg tviler på at du er i målgruppen for hennes produkter. De selger seg selv blant dem som kjenner til personen og hva hun står for til vanlig.

Skrevet

Nei, det synes jeg faktisk ikke er mulig!

Driver man bedrift, så gjør man det. Ærlig talt!

Hadde jeg brukt penger på en vare jeg ikke fikk.. ok, synd eier er syk, men ville hatt min vare eller mine penger uansett.

Utrolig bra svar fra butikkeieren her,Ii rest my case......

Skrevet

Eier av nettbytikken burde ikke svart her inne på en slik måte.(hvis det nå er henne som har svart)

Skrevet

Dette står på nettsiden ang. frakt:

Kunden kan velge å få sendt sin ordre som forsikret pakke eller uforsikret brev. Dersom kunden velger å sende ordren som forsikret pakke vil han motta et sporingsnummer og dersom noe skulle skje med pakken underveis er den forsikret. En forsikret pakke bruker minimum 3 dager på å komme frem til mottaker og som oftest tar det en uke. Dersom kunden velger å sende ordren som uforsikret brev vil ikke sweetlittlemonkey være ansvarlig dersom den skulle bli borte eller lignende. Hvis orderen sendes som uforsikret pakke går det kortere tid før mottar har den ihende.

Altså velger man uforsikret brev så går det på egen regning.

Så dersom det stemmer at HI valgte brevsending av egen vilje så synes jeg ikke hun har noen sak

Skrevet

Men det endrer ikke onntrykket av butikken når man leser svar fra eieren!

Er ikke i grunn det at pakken er borte som er verst, synes jeg, men måten hun blir behandlet på.

"Kunden har alltid rett"

Og som en annen skrev: Vi leker ikke butikk?

Skrevet

Dette kunen fint vært en sur og urimelig kunde helt til det svaret fra butikkeier,

ærlig talt, der gikk du over en mange genser du skulle holdt deg innenfor.

Din helse er egentlig uvesentlig i en slik sammenheng. Desverre for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...