Gå til innhold

Hva ville du gjort? (utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der forsvant troverdigheten i denne historien. Du sitter vel ikke her og svarer på innlegg på Dinbaby når hele forholdet ditt står på spill og du er i ferd med å hive faren til barnet ditt på dør??? Da har virkelig Dinbaby tatt over en litt for stor del av livet ditt hvis du ikke klarer å føre en så alvorlig samtale med partneren din uten å være her inne samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til svar til hun over som mente at historien sprakk: jeg har lest opp tråden for han. han mente at det ikke var utroskap og jeg ville bevise for han at det er flere som mener at det er akkurat det det er:)

Skrevet

Dette virker som kun oppspinn spør du meg... hvem holder på som dette ? Kom deg til en lege.

Skrevet

Så lite har jeg ikke å gjøre:P

Men tusen takk for fine og støttende ord! Tror han skjønte litt mer alvoret når jeg leste dette for han. han så det bare som gøy men nå skjønner han at det er dårlig gjort ovenfor meg. han sier som de fleste at det aldri skal skje igjen og angrer osv...Kjenner at jeg er sliten av hele greia... Vet ikke hva som skjer vidre, han skal i allefall sove på sofaen i natt:P Men igjen, Takk!

Skrevet

herremin! Vi biter ikke på denne historien lenger... du har dratt den for langt! Plutselig nå... som han har lest hva vi har skrevet om at dette er viss vas så har han forstått det... Få deg et liv.. er slike som deg som ødelegger DIB.

Skrevet

jeg sa at det nok bidro til at han fattet litt mer fra min synsvinkel:)

Har masser av liv jeg, synd at ditt er så kjedelig at du blir sjokkert av mitt:P men ferdig med det. Nå skal vi se tordagsklubben på hvær vår side av sofaen. Å i morgen skal jeg tenke.. men det er egentlig dette som er det værste! Når raseriet og sviket renner ut i sanden.

God natt

Skrevet

Så det var DETTE som måtte til, at en gjeng hormonelle kvinnfolk på Dinbaby sa sin mening, DA skjønte han at det han hadde gjort var galt når han er i et forhold?? Virkelig en oppegående kar du har funnet deg! Gratulerer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...