Gå til innhold

Hva ville du gjort? (utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vis du tok sambo i ha kontakt med en jente på msn, mail og facebook. Hun sendet bilder av seg selv naken og iført sex-undertøy og han sender bilder v seg selv som jeg for min del synes ser helt lattelige ut men han synes sikker di er sexye...

jenta er en bekjent av en bekjent tror jeg... Er helt kvalm nå...

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FOr en tulling han er! Jeg hadde blitt skikkelig forbanna, og mest snnsynlig dumpet ham. Hadde ikke akseptert det på noen måte. Hvasier han til sitt forsvar?

Skrevet

hi her.Er det jeg gjore.. men nå står han utfor uten nøkler og banker på vinduene...

Skrevet

har du konfontrert han med dette?

Det hadde jeg først gjort, og spurt hva i H*****E er det du driver med?

Han måtte nok krype langt for å fått beholdt meg trur jeg..sånn hadde jeg ikke akseptert nei..langt ifra..

Kjenner jeg blir sint av å lese innlegget ditt..for en møkkamann

Skrevet

At det bare er på nett osv... sier at det er bare tull og morsomt.

men jeg er jo ikke dum! logga meg på msnen hans å da kom hun å sa at hun hadde sendt han flere bilder på mail. Det var skikkelig opp i dåsa bilder og lotion på puppene...

Skrevet

Hehe fett... la han stå der, men etter noen timer ville jeg kastet ut tingene hans til han. Et og ett plagg selvfølgelig og tannbørsten, hårvoksen.. alt for seg om du skjønner. ikke noe pose eller bag. nei ikke så mye som en brødpose

Skrevet

Da hadde jeg skrevet tilbake. Hyggelige bilder hilsen (ditt navn)

Skrevet

hehe... fikk en melding nå der det står "ta telefonen. det er faktisk viktigere tingsom skjer enn at jeg får bilder av en dame på netter."

han står utfor å fryser:P

Skrevet

ja la han krype og stå ute og fryse ei goood stund. Sånt gjør man bare ikke når man er i et forhold..uansett om det er for morro eller ei..

Skrevet

til opplysning så har du bare vært annonym på hvoedinnlegget trur jeg..innlegg to var du ikke annonym hehe..fort gjort.

Skrevet

joda, jeg skrev en mail til henne om at bildene var fin nok:P

Skrevet

Ring mora hans hahahahhahahaha og si at sønnen hennes fryser ballene av seg.

hilsen anonym over her med forslag om å kaste ut tingene ;)

Skrevet

Jeg syntes ikke han er noe snill mot deg. Men du bør slippe han inn slik at dere får snakket om det. Alle kan gjøre dumme ting.

Skrevet

Det værste er at hun nok vet hvem jeg er men jeg vet ikke hvem hun er. eller... jeg har bilde av henne da:P Hun vet også at han har en 14mnd gammel sønn hjemme.. æsj, så ekkelt...

Skrevet

Hvor gammel er samboeren din, egentlig? Jeg hadde bedt ham dra hjem til sin mor og forklare hva som er viktigere enn bilder fra en dame på nettet. For en tulling!

Skrevet

oi, da hadde jeg blitt rimelig forbanna ja....vet ikke hva jeg hadde gjort jeg...Bare fortsett med det som føles riktig for deg! Vanvittig slemt gjort..

Skrevet

Gidder ikke ta det opp med han nå.. ungen blir så glad når han kommer og han legger seg ikke før halv 9....

Skrevet

han er 25.. Er så frustrert nå! Skulle ønske jeg hadde familie i nærheten sånn at jeg hadde noen å dra til.:(

Skrevet

Hvis han er like gammel som deg (født i 88), synes jeg ikke det er rart at han driver på slik. Gutter på 20 år har lenge før de er tørr bak ørene og skjønner hva som betyr noe i livet. Barnet var vel uplanlagt og du beholdt mot hans vilje. Nå tar han hevn!

Skrevet

vet du sånn ca hvor lenge det har pågått da?

føler at en går langt over streken.. spess når det er på nettet. for da kan en tenke seg om noen ganger før en trykker på send..

la han stå å fryse.. så kan du få tenkt litt.

Skrevet

Han er som sakt 25.. og min alder har svært lite med saken og gjøre.

Skrevet

Dette må være vondt for deg, og jeg skjønner at du ikke vil ha noe med ham å gjøre akkurat nå.

Om han har familie i nærheten, synes jeg du har rett til å be ham om å dra dit og la deg være i fred noen dager. Bruk tiden til å tenke over hva du vil, før du sier noe mer i "kampens hete". Bli enig med deg selv om hva som er viktig for deg, og hvordan du best kan få det til. Om det innebærer å gjøre det slutt med samboeren din, så er det det du skal gjøre.

Men husk: dere er begge foreldre til gutten og han trenger dere begge. Om det er brudd det ender med, bør du likevel forsøke å ha en minnelig tone med ham, siden barn er utrolig sensitive for stemningene rundt seg.

Lykke til!

Skrevet

i allefall fra begynnelsen av oktober. så det er ikke no engang greie.. i helga var han logga på msn men gikk for å få ungen til å sove. da skrev en jente at hun måtte spørre han om noe og jeg svarte at han var å la ungen. Når han kom tilbake ble han rasende da jeg hadde svart på han melding. Det var da jeg skjønte at noe ikke stemte.. å det ble bevist i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...