Gjest Skrevet 6. november 2008 #26 Skrevet 6. november 2008 det syns jeg jo er mer enn lenge nok da..
Miss Misantrop Skrevet 6. november 2008 #27 Skrevet 6. november 2008 1801 Ærligtalt. Dette var å synke rimelig lavt. Mange menn på 20 er fantastiske fedre selv om det ikke var planlagt. Abort er ikke prevensjon. Lær guttene deres å tre på en kondom, eller ta konsekvensen. Når de blir eldre og har fått de barna de vil ha bør de sterilisere seg som andre han hunder om de ikke kan ta konsekvensen av sex. All prevensjon kan feile. Ps han var jo 25 år og profilene her inneholder mange aldre som ikke stemmer.
ateena_k Skrevet 6. november 2008 #28 Skrevet 6. november 2008 Nå ser jeg at han skrev meldinger til henne allerede i april på facebook.. litt mer uskyldig men likevel...
Bunnies by night Skrevet 6. november 2008 #29 Skrevet 6. november 2008 Uff føler med deg!! Dette var meg for litt over ett år siden... og det er en lite hyggelig situasjon å være i. Var tre måneder på vei med lille. Hadde følt den siste måneden at sambo var mer og mer fraværende. Magefølelsen min sa klart i fra - og jeg spurte rett ut om han skjulte noe for meg, han nektet og lo - gang på gang. Helt til han glemte å logge seg av hotmailen... og jeg brøt den gyldne regel og leste gjennom... fant et bilde av en jente jeg ikke visste hvem var, et helt uskyldig bilde - men så at sambo hadde sendt det fra sin mobil - så tydelig hadde han videresendt mms bilde for å unngå at jeg skulle sjekke mobil. Siden jeg hadde hotmailen hans kunne jeg nå komme meg inn på facebooken hans. Og det var ikke mye hyggelig lesning... det var ikke sex inne i bildet. Men det var kjærlighetsdikt og div. Det ble full huskestue, har aldri vært så sint før i hele mitt liv. Han fikk så øra flagret og han måtte pent flytte ut for en periode. Jeg kjeftet og hylte og gjorde det helt klart hvor forbanna jævlig jeg syntes dette var. Men så måtte vi sette oss ned å prate - vi ventet tross alt et lite barn sammen. Vi valgte å prøve å få til dette ved å åpne oss og arbeide sammen. Vi har det nå bra og vi koser oss med lillegutt:) Men klart... mistenksomheten ligger der... jeg blir nok veldig var hvis jeg ser noen av de samme signalene som jeg så for ett år siden... Dere har et barn sammen og må samarbeide fremover. Jeg har ikke angret på at vi valgte å jobbe for å få kjærligheten på glid... men at det er tøffe tak til tider - ja det er det:) Alle kan gjøre dumme ting - og det er mange som krysser en grense når det kommer til nett... men skjer det en gang til - da er jeg ferdig. Sender deg mange varme tanker - vet hvordan det føles:/ Signerer med nick jeg - ingen grunn til å være anonym:)
ateena_k Skrevet 6. november 2008 #30 Skrevet 6. november 2008 Tusen takk:) Akkurat nå er han veldig sint å står å slår på vinduene så tror nok ikke det lønner seg å slippe han inn for å prate med det første... påstår at han er men han er tydeligvis frisk nok til å sitte å prate og titte på henne.. ville dere sluppet han inn ? Er så kiipt om det blir en stor krangel over hodet på ungen!
Miss Misantrop Skrevet 6. november 2008 #31 Skrevet 6. november 2008 Du må åpne, det blir for dumt.Lykketil
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #32 Skrevet 6. november 2008 Herregud, hva gjør du inne på hans Facebook ? Mailen hans osv. Slike ting er privat... forbanna hønemor! Må du la gutten din få litt privatliv og ikke kontrollere alt han gjør. Blir så irritert når jeg leser sånn som dette. Menn er menn! Menn gjør dumme ting uten å mene noe mer med det. Mens dere får det til å høres ut som alt raser sammen! Men uansett Mail, facebook etc er lovbrudd å sjekke for deg som ikke eier kontoen.
Bunnies by night Skrevet 6. november 2008 #33 Skrevet 6. november 2008 Jeg er faktisk ganske så enig med deg anonym 19.25. Men det blir litt annerledes når man står midt oppe i det. Det er faktisk ganske så mye som bryter sammen... det er snakk om et tillitsbrudd. Så bra for deg at du ikke bryr deg dersom mannen din gjør slike ting mot deg. Men det at menn er menn er ikke godt nok for meg rett og slett. Hos oss har faktisk sambo takket meg for at jeg fant det ut og konfronterte han - rett og slett fordi vi var på vei til å virkelig flyte fra hverandre - han gjorde ting som han hadde dårlig samvittighet for - han brukte endel ressurser for å skjule ting for meg - og da ender hele forholdet i en vond spiral - og vi ville nok måtte ende forholdet dersom vi ikke hadde fått tatt tak i det. Helt enig at man ikke skal ransake mobil, facebook, mail osv. men har man en sterk mistanke - og merker at vedkommende skjuler ting - da blir plutselig situasjonen en helt annen - man er tross alt bare et menneske - og det er en sinnsyk vond situasjon å VITE at man blir jugd for. Men godt for deg hvis du ikke bryr deg om at mannen din gjør slike ting mot deg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #34 Skrevet 6. november 2008 Miss T og gullklumpen, er ikke det jeg mener. Men at man skal begynne å rote og snuse synes jeg ikke noe om rett og slett. Hvis de får dårlig nok samvittighet så synes jeg de skal komme og fortelle det selv. Og såklart jeg hadde også blitt skuffet og såret. Men jeg lar vær å rote rundt i min manns privatliv. Når man lever sammen, så må en få ha noe privatliv. Gå ut på byn og være utro er noe annet en noe som ikke er "ekte" hvis du forstår. Så for meg kan han leke seg rundt på internett så mye han vil hvis det gleder han. Men i "virkeligheten" går grensen min. Vi er alle forskjellig.
Miss Misantrop Skrevet 6. november 2008 #35 Skrevet 6. november 2008 1935Det er mulig du tar til takke med søplemenn, men Hi har høyere standard enn det for seg selv. Det er forresten nedsettende å prate om menn som om de var hjernedøde bavianer.
ateena_k Skrevet 6. november 2008 #36 Skrevet 6. november 2008 først og fremst åpner jeg ikke fordi jeg vet ikke hvordan reaksjonen hans blir.. han har en lei tendens til bli så provosert t han slår hull i dører, knuffer og dytter.. broren og en onkel bor i bare noen gate oppfor hær så han har plasser hn kan gå.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #38 Skrevet 6. november 2008 Ja det må jeg si, hvis hun er sammen med en som flyr i flint for noe som han selv har påført seg selv. Og slår hull i vegger og skap... så skal jeg vel ikke si ken som har finni seg ein skikkelig søppelmann! hihihi! tullinger;)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 6. november 2008 #39 Skrevet 6. november 2008 Hiv ut noen klær til han og be han PELLE seg bort og at du ikke er inntrisert i og snakke med han før han INNSER at det er han som har driti på draget.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #40 Skrevet 6. november 2008 jeg har vært borti det samme selv, fant masse sms på mobilen hans, snuste litt fordi jeg følte at det var noe.. og fulgte med lenge helt til jeg fikk vite sannheten av meldingene, var først i tvil om det var bare flørt eller om det var utroskap med i bildet... til slutt fant jeg ut at de hadde hatt ett forhold... jeg sa det rett til han at jeg hadde funnet masse meldinger... han nektet og sa selvfølgelig at det bare var tull... jeg var da veldig bestemt for at jeg skulle ta med meg barna og flytte, men klarte ikke!!! Er enda litt sur for at jeg ikke gjorde det, vi har snakket en del og vi er fortsatt sammen, orker ikke snuse for mye nå, jeg får stole på han at alt det gamle er glemt, ja jeg er dum, men hva gjør man ikke når man har barn sammen... mens skjer det igjen, så flytter jeg, og det har jeg sagt til han!!
kulepenn Skrevet 6. november 2008 #41 Skrevet 6. november 2008 pakket og dratt! det derre er utroskap!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #42 Skrevet 6. november 2008 Kopier bildene hun har sendt til samboeren din. Så legger du di på din facebook side, legger henne til venn å tagger henne til bildene, da slutter hun nok kjapt å senne bilder av seg selv til opptatte menn...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. november 2008 #43 Skrevet 6. november 2008 Det at du er redd for reaksjonen hans fordi han blir så sint at han dytter og slår hull på dører er vel egentlig en god nok indikasjon på at han bør får flytte hjem til mamma igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #44 Skrevet 6. november 2008 Det der med å legge ut bildene hennes på facebook er en så vannvittig god plan. Fryktelig barnslig, men GOD plan.
ateena_k Skrevet 6. november 2008 #45 Skrevet 6. november 2008 hehe! kanskje jeg gjør det. Sitter å snakker med han nå....
Gjest Skrevet 6. november 2008 #46 Skrevet 6. november 2008 Hehe, jeg hadde glatt kjørt facebook planen, fryktelig barnslig ja, men så er jeg barnslig og.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #47 Skrevet 6. november 2008 Hvis du lar han stå ute for lenge drar han bare til dama og finner varmen der, så er nok best om du slipper han inn før det skjer.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #48 Skrevet 6. november 2008 steike så mye barnslige ung jenter det er her inne. Aldri opplevd makan til barnslig oppførsel av mennesker som skal være "mødre". Dere er en stor skam.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #49 Skrevet 6. november 2008 Lykke til. Men husk at så lenge dere eier/leier leiligheten sammen har du vel ikke lov til å nekte ham å komme inn. Han har gått fryktelig langt over streken, men du bidro nok veldig til at han ble så sint som han ble. Bedre om du hadde sluppet ham inn med en gang, og så bedt ham pakke noen ting og sove et annet sted. Men nå er han jo inne, så lykke til:)
ateena_k Skrevet 6. november 2008 #50 Skrevet 6. november 2008 Det hadde kanskje vært likså greit.... men jeg har som sagt sluppet han inn.. eller.. jeg låste opp døra å lot han slå og hamre i en halvtime før han skjønte at det var åpent:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå