Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #51 Skrevet 5. november 2008 Ikke samme tall på BBC heller, men Obama leder på alle:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #53 Skrevet 5. november 2008 Må ærlig innrømme at jeg begynner å bli sigen...men tør ikke ta kveld riktig enda...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #54 Skrevet 5. november 2008 Bra jeg ikke er den eneste, føler øyelokkene er nede på knærne. Skal en overleve tur med tjue 8-åringer i morgen tidlig, tror jeg det er lurest å sove litt:) Jeg satser på at verden er rettferdig og at McCain får trøst etter tapet:)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. november 2008 #55 Skrevet 5. november 2008 når er dette ferdig?
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #56 Skrevet 5. november 2008 Jeg må få med meg de neste statene nå. Hvis Obama fremdeles leder med over dobbelt så mange stemmer, tror jeg at jeg tusler i seng. Om jeg får sove, er en annen ting... Kommer vel til å høre Anderson Cooper rope på meg inne fra stua!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #57 Skrevet 5. november 2008 Ja jeg tror jeg må gi meg snart. Ulven var våken og kikka dumt på meg når jeg forlot han på soverommet. Kunne visst ikke fatte at mor ikke skulle legge seg. Halv fire tenker jeg at det må være så og si klart. =))
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #58 Skrevet 5. november 2008 Det skal mye til for at McCain skal vinne nå... Men man vet aldri. Uansett er det jo ingenting vi får gjort med det. Resultatet er der når vi våkner i morgen
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #59 Skrevet 5. november 2008 Beklager. Mente selvfølgelig om et par timer :/
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #60 Skrevet 5. november 2008 Der var Ohio Obamas, så da tar jeg kveld!!! :-D Natta! ...eller go' mårn! :-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #61 Skrevet 5. november 2008 Nei, nå som Obama er President.. Så sier jeg godnatt! ) Jeg tror ikke McCain tar inn på nå, skal mye til etter å ha vunnet Ohio, Pennsylvania + de andre statene som har trekt opp valgmannsstemmer ) (og hvis det skulle skje, så er det valgjuks på høyeste strå! ;o) Natta alle! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå