Gå til innhold

Den ultimate VALGTRÅDEN!


Anbefalte innlegg

Skrevet

JA!! Obama rykker inn i Indiana!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ingen spennende stater enda nei.

Skrevet

Wow... Noen som ser på CNN? Imponerende! hehe.

Skrevet

Huff, så trøtt man blir av å se på NRK. Gjeeeeesp.

Skrevet

Det er det fine med CNN, stadig vekk reklame som vekker deg i natta.

Skrevet

Hva som er imponerende på CNN? Har bare norsk tv jeg :-p

 

Huff, fikk så dårlig følelse her...håper det er etterslep av hegas forkjølelse =))

Skrevet

Jeg har et lite håp om Obama.. Men er redd for at han ikke kommer til mål altså... Jeg vet ikke hvorfor.. Bare en følelse jeg har.. =(

Skrevet

Me too....

Huff, hjertet tåler ikke dette, jeg er valgvakoman, men tror jeg må avvennes. :-p

Skrevet

Jeg frykter også en runde til med republikanere, ikke at jeg tror det vil ha så veldig stor betydning for verden ettersom kandidatene har et rimelig identisk syn på utenrikspolitikk, men jeg tror USA hadde hatt godt av en fresh og ung president som har litt mer forståelse for økonomi.

Skrevet

De beamet inn en reporter fra Chicago så det så ut som hun sto rett der, overfor "programlederen." Veldig kult. hehe.

 

Har en fryktelig dårlig følelse. Ekspertene på CNN har begynt å snakke om at kanskje McCain vinner allikevel...

Skrevet

Obama leder visst i Florida, foreløpig :o)

Jippi! :P

 

 

Sitter klistret til pc OG tv`en jeg ;o)

*spennende*

Skrevet

NÅ begynner det å bli spennende! Våkna med et rykk, jeg nå :)

Skrevet

Jeg må nesten legge meg nå jeg. Ja ja, naiv som jeg er hadde jeg jo lyst til å se om det ble et svar å få kl. 02 ... dere får våke videre uten kaklehøna.

Skrevet

wehee!

Skrevet

Haha, me 2 ;o)

Satt og småduppet foran tvèn. Et innslag og de sier de har fått inn 10% av stemmene fra Florida. Brått reiser jeg meg opp og hører han leder. juhu!:P

+ at han har vunnet Pennsylvania, som de sa like før innslaget om Obama.

*jeg er ræyksyk, men må sitte inne for å høre hva som skjer* ;o)

hehe

Skrevet

rØyksyk for himmelens navn.. ;o)

 

 

 

Sov godt kaklehøna:o)

Skrevet

Jeg sto faktisk på terassen og kikka inn gjennom vinduet. Plutselig dukker det opp en masse små bilder av Obama. Ble så gira at jeg velta flaska med julebrus, mista lighteren under stolen og nesten satte fyr på teppet.

Skrevet

Hvil litt for oss da Kaklehna! Sove godt!

 

Og Vålerenga: vi kan røyke samtidig, så går vi glipp av det samme ;-)

Skrevet

*lol*

 

Og vi er ikke amerikanske statsborgere engang!!

Hehe;o)

Skrevet

Er det noen andre enn meg som må være våken, voksen og blid i morgen? Eller går barna deres i barnehage/skole?

 

Mini på 10 mnd kommer neppe til å vise særlig forståelse for mammas trøtte tryne...

Skrevet

;o)

Gikk ut og røyka når det var innslag om McCain :P

 

Mista vel ikke så mye da?

Satt klistret uttafor vinduet, med lyden på halvvfull styrke og nesten presset høreapparet inn mot vinduet for å være sikker på at jeg ikke mistet noe.. ;o)

 

hehe

 

Skrevet

Nei i morgen får ungen klare seg selv.

 

 

Neida, han skal på skolen, så kan slumre litt på sofan, om ikke ulven utvikler ADHD i løpet av natten da...

Skrevet

Daniel skal i bhg og jeg skal på jobb :/

Hehe :P

 

Heldigvis er det ikke innetid på jobben, så tar med meg barnet UT for å gå tur, da sovner jeg iallefall ikke, hehe =)

(tviler på at jeg legger meg i grøfta... :D )

Skrevet

Skal ut på tur med alle elevene på trinnet, jippi;)

Skrevet

Eh... Hvorfor er det forskjellige tall på CNN og NRK??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...