Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #26 Skrevet 5. november 2008 JA!! Obama rykker inn i Indiana!
Sånn kan det gå Skrevet 5. november 2008 #27 Skrevet 5. november 2008 Ja, ingen spennende stater enda nei.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #28 Skrevet 5. november 2008 Wow... Noen som ser på CNN? Imponerende! hehe.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #29 Skrevet 5. november 2008 Huff, så trøtt man blir av å se på NRK. Gjeeeeesp.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #30 Skrevet 5. november 2008 Det er det fine med CNN, stadig vekk reklame som vekker deg i natta.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #31 Skrevet 5. november 2008 Hva som er imponerende på CNN? Har bare norsk tv jeg :-p Huff, fikk så dårlig følelse her...håper det er etterslep av hegas forkjølelse =))
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. november 2008 #32 Skrevet 5. november 2008 Jeg har et lite håp om Obama.. Men er redd for at han ikke kommer til mål altså... Jeg vet ikke hvorfor.. Bare en følelse jeg har.. =(
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #33 Skrevet 5. november 2008 Me too.... Huff, hjertet tåler ikke dette, jeg er valgvakoman, men tror jeg må avvennes. :-p
Gjest Skrevet 5. november 2008 #34 Skrevet 5. november 2008 Jeg frykter også en runde til med republikanere, ikke at jeg tror det vil ha så veldig stor betydning for verden ettersom kandidatene har et rimelig identisk syn på utenrikspolitikk, men jeg tror USA hadde hatt godt av en fresh og ung president som har litt mer forståelse for økonomi.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #35 Skrevet 5. november 2008 De beamet inn en reporter fra Chicago så det så ut som hun sto rett der, overfor "programlederen." Veldig kult. hehe. Har en fryktelig dårlig følelse. Ekspertene på CNN har begynt å snakke om at kanskje McCain vinner allikevel...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #36 Skrevet 5. november 2008 Obama leder visst i Florida, foreløpig ) Jippi! Sitter klistret til pc OG tv`en jeg ;o) *spennende*
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #37 Skrevet 5. november 2008 NÅ begynner det å bli spennende! Våkna med et rykk, jeg nå
Gjest Skrevet 5. november 2008 #38 Skrevet 5. november 2008 Jeg må nesten legge meg nå jeg. Ja ja, naiv som jeg er hadde jeg jo lyst til å se om det ble et svar å få kl. 02 ... dere får våke videre uten kaklehøna.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #40 Skrevet 5. november 2008 Haha, me 2 ;o) Satt og småduppet foran tvèn. Et innslag og de sier de har fått inn 10% av stemmene fra Florida. Brått reiser jeg meg opp og hører han leder. juhu! + at han har vunnet Pennsylvania, som de sa like før innslaget om Obama. *jeg er ræyksyk, men må sitte inne for å høre hva som skjer* ;o) hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #41 Skrevet 5. november 2008 rØyksyk for himmelens navn.. ;o) Sov godt kaklehøna:o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #42 Skrevet 5. november 2008 Jeg sto faktisk på terassen og kikka inn gjennom vinduet. Plutselig dukker det opp en masse små bilder av Obama. Ble så gira at jeg velta flaska med julebrus, mista lighteren under stolen og nesten satte fyr på teppet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #43 Skrevet 5. november 2008 Hvil litt for oss da Kaklehna! Sove godt! Og Vålerenga: vi kan røyke samtidig, så går vi glipp av det samme ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #44 Skrevet 5. november 2008 *lol* Og vi er ikke amerikanske statsborgere engang!! Hehe;o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #45 Skrevet 5. november 2008 Er det noen andre enn meg som må være våken, voksen og blid i morgen? Eller går barna deres i barnehage/skole? Mini på 10 mnd kommer neppe til å vise særlig forståelse for mammas trøtte tryne...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #46 Skrevet 5. november 2008 ;o) Gikk ut og røyka når det var innslag om McCain Mista vel ikke så mye da? Satt klistret uttafor vinduet, med lyden på halvvfull styrke og nesten presset høreapparet inn mot vinduet for å være sikker på at jeg ikke mistet noe.. ;o) hehe
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #47 Skrevet 5. november 2008 Nei i morgen får ungen klare seg selv. Neida, han skal på skolen, så kan slumre litt på sofan, om ikke ulven utvikler ADHD i løpet av natten da...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2008 #48 Skrevet 5. november 2008 Daniel skal i bhg og jeg skal på jobb :/ Hehe Heldigvis er det ikke innetid på jobben, så tar med meg barnet UT for å gå tur, da sovner jeg iallefall ikke, hehe =) (tviler på at jeg legger meg i grøfta... )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #49 Skrevet 5. november 2008 Skal ut på tur med alle elevene på trinnet, jippi;)
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2008 #50 Skrevet 5. november 2008 Eh... Hvorfor er det forskjellige tall på CNN og NRK??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå