Gå til innhold

Den ultimate VALGTRÅDEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får samle oss her da, vi som mener litt om krig og fred og politikk og sånn ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her, jeg :)

Sitter og ser på CNN, og begynner å bli rimelig irritert på alle reklamepausene!!

Skrevet

gobama!!!

;p

Skrevet

har ikke slik luksus her, går i tv2 nyhetskanalen her. Men med dagens teknologi går jeg sikkert ikke glipp av noe.

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke tro. Amerikanske kanaler er jo helt ville i knickersen når det gjelder reklame. Kommer til å svitsje mellom CNN og NRK etterhvert.

Men hvis McCain vinner vippestatene tar jeg kvelden!

Skrevet

Sitter og glaner.. Men legger meg nok snart.. hadde tenkt og sitte oppe litt.., men ser ut som jeg må gi opp.. hehe.. =)

Men er det bare jeg som er "bekymret" for at en mørkhudet skal bli president i Usa?? Jeg håper virkelig .. Og heier virkelig på Obama.. Men...jeg tror ikke Usa er klar for det.. jeg tror Obama må ha store store sikkerhetstiltak rundt seg til enhver tid.. Mer en hva Mckain kanskje måtte hatt...

Men.. Sier igjen.. Heia Obama.. =)))

Skrevet

neinei, du må holde meg med selskap! Ingen får legge seg før dette er heeelt avgjort. Jeg skal ikke ha noen reprise fra sist :-S

Skrevet

Jopp, har tenkt på det. Helt utrolig at man faktisk skal tenke slik, men tror neppe Obama kommer fra en evt periode uten mèn, på den ene eller andre måten.

Skrevet

Ja det blir jo på en måte aldri nevnt.. men jeg er sikker på at mange mange tenker det.. Er Usa virkelig klare ?? Altså han har mange med seg.. men de han ikke har med seg tror jeg han har hardnakket på skulderen også.. men håper jeg tar feil og Usa får sin første mørkhudede president med stor suksse`.. =)

Skrevet

Så lenge det er jevnt, skal jeg sitte her med kaffekoppen, jeg! Men hvis Obama vinner de første vippestatene, som kommer inn rett etter 01, er det jo svært lite håp for bestefar. Så da kan de hende jeg dupper litt... :)

Jeg er litt bekymret for sikkerheten til Obama, og da spesielt familien hans. Han har jo to små jenter... Men de får jo 24/7 beskyttelse av verdens beste sikkerhetsvakter, så det skal nok mye til før noe skjer. Ikke for at det ikke har skjedd før, da.

Skrevet

Ifølge VGNett kommer mest sannsynlig flere tv-stasjoner kåre vinneren allerede kl 02...

Spennende!! Kan de ikke bare komme igang snart??

Skrevet

Håper ikke det skje han noe, men han kan jo ikke la denne sjansen gå ifra seg i tilfelle det skulle skje noe. Noen må jo bane veien for andre...(sånn historisk sett =P).

Skrevet

Jeg tror 8håper?) de kommer til å være litt mer forsiktige denne gangen ( vi husker jo sist), så kl 2 tviler jeg for. Må huske på at det er flere stemmelokaler som ikke stenger før i morgen tidlig.

Skrevet

Det er vel mer eller mindre sikkert at McCain kommer til å slite om Obama tar vippestatene. Ohio, West Virginia og Nord Carolina er veldig viktige, og de stenger kl 01.30.

Skrevet

Du har en irriterende fin blog, så jeg ble litt for distrahert til å få med meg hva som måtte være relevent for valget :P

Bryr meg egentlig ikke så veldig om hvem som vinner, men er jo litt spent for det.

Skrevet

Fan...

Skrevet

Er dette forhåpentligvis eneste gangen iløpet av natten McCain leder?

Skrevet

Og der vant McCain sin første stat.

Skrevet

Vi får håpe på det, var visst ventet at han skulle vinne overlegent der, og det gjorde han jo ikke, knapp margin kan tyde på håp for resten av statene.

Skrevet

Det er jo en del stater som er bankers McCain samma hva da. Tviler egentlig på at vi vet svaret kl 2 i natt, i såfall skal det vinnes med skikkelig god margin! (ja, jeg har en viss bush-seier ferskt i minne)

Skrevet

Eller 3:8 om det skal være korrekt.

Skrevet

Jaja, natten er ung. =)

Skrevet

Det var jo som forventet, så ingen grunn til panikk enda :)

Men det blir spennende halv to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...