Minimo <3 Skrevet 10. desember 2008 #51 Skrevet 10. desember 2008 Hvis du har sånn skiveprolaps, så hjelper det ikke å gå til fysioterapaut vel:S Altså, jeg kjenner jo til problemet, i og med det kan være arvelig i familien, så jeg råder deg jo å gjøre noe med det med det samme.. er sinnsykt gale greier dette, og spesielt hvis du besvimer av det.. uff.. nei, hører kansje panisk ut, men er jo skumle greier.. men, jeg skal jo ikke si noe egentlig;) hehe.. ja, blir av og til litt for mye snakk;) hehe.. men men., ja, vi skal også planlegge resten atter nyttår=) alt er jo planlagt, må bare finne de tingene jeg vil h og få betalt for alt;) hehe..
påtjukken Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #52 Skrevet 10. desember 2008 hehe nei har ikkje skiveprolaps, men skiveforskyning... skiveprolaps er verre.. eg svimer av pga at når den skiver seg så presser på ei livsnerve... eg vet ikkje sånn kjempe mye om det, kun det fyseoen sa til meg.. han tror eg kanskje har ms og, men håper for guds skyld ikkje det.. hehe... nei nok om det... hehe... me og planlegger videre etter nyttår.. eller som du sier, planleggingen er ferdig, men skal til med innkjøpet.. har dåke bestemt transport?
Minimo <3 Skrevet 11. desember 2008 #53 Skrevet 11. desember 2008 uff.. bare galskap her i verden;) hehe.. neinei, nok om det:) Jeg har sinnsykt lyst å reise avgårde i en knall rød corvette cabriole:D det er min drøm;) menne spørs om vi får lånt en;) oooh.. håper det:D eller Mustang hvis vi ikke får corvette;) dere då?
påtjukken Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #54 Skrevet 11. desember 2008 hehe me og har en drøm om en rød corvette (favorittbilen hans) mustang hadde ikkje gjort noe det heller.. hihi.. tror ene sjefen på nettlast har en rød corvette så har lurt på å spørre han, men det er jo bare 2 seter så blir jo vanskelig med en sånn bil da.. skal jo ha sjåfør, og oss, og helst forloverene og... men har no lyst å spør.. kan jo hende det er plass... hihi.. forloverene kan jo kjøre sjøl og da.. hehe.. me hadde veldig lyst å ha en limosin og me, men den me ville ha er ikkje i bergen lenger..
Minimo <3 Skrevet 11. desember 2008 #55 Skrevet 11. desember 2008 onkelen til henrik har rød corvette, men den har også bare 2 seter.. men vurderer å låne den til bryllups bildene, hvis det er fint vær;) vil ha ute bilder:D s¨får vi heller ta en annen bil hvis det er er vanskelig å skaffe en rød corvette, men onkelen til henrik er med i corvette klubben, så det skulle egentlig ikke være noe problem;) kas limosin då?
påtjukken Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #56 Skrevet 17. desember 2008 oi.. hadde jo svart på denne eg, men ser ikkje ut som det kom.. hmm ja hadde vært bra å hatt den på bryllupsbildene... drit at det ikkje er fler seter enn 2:( me ville ha den kvite limosinen som gikk i byn før.. knall fin.. var en kompis av svein arne som importerte den til norge, og da var den europas fineste.. men han solgte den, og no går den visst i oslo:( kjipt det:(
Minimo <3 Skrevet 20. desember 2008 #57 Skrevet 20. desember 2008 ja, er døds kjipt:( men men.. får bare forhøre oss rundt om.. Nå har jeg endelig fått meg jobb jeg og:D var på intervju igår, og begynner allerede på mandag:D så no blir det bryllup likevel:D Fåt jobb på solbrød på kilden senter på nordår(5 min fra lagunen) digg:D:D:D
påtjukken Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #58 Skrevet 21. desember 2008 ååå så bra da:) gratulerer med ny jobb:) så bra du fikk jobb da.. ikkje noe kjekt å ikkje ha jobb:s og iallefall ikkje når en planlegger bryllup.. svein arne har fått i jobb å skaffe transporten.. eg gjør alt det andre så då kan han gjøre det.. har du kjøpt inn noe til bryllupet?
Minimo <3 Skrevet 23. desember 2008 #59 Skrevet 23. desember 2008 jah:) får bare håper jeg lever ut prøvetiden;) er faen ufattelig slitsomt:S hehe.. nei, har ikke kjøpt annet enn kjolen min;) hehe.. kommer nok snart noe, nå som jeg har fått meg jobb;) Dere då? GOD JUL TIL DERE:D
påtjukken Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #60 Skrevet 25. desember 2008 hehe ja skjønner det er slitsomt.. håper eg og lever ut prøvetiden.. hehe.. er vanvittig travelt å jobbe på obsen og.. men men.. er no en jobb, og eg trivest med den så da håper eg at eg har den etter prøvetiden og:) syns du har kommet langt med å kjøpe kjolen eg.. hehe.. den har ikkje eg kjøpt enda.. håper på å kjøpe den snart:) me har kjøpt servietter med navn og dato, slør og strømpebånd... hihi... ikkje så mye akkurat, men men.. invitasjonene, fremsiden av sangheftet og bordkort har eg laget sjøl (på dataen) så dei er no laget, og har skrevet ut invitajonene til middagen:) greit å lage sjøl så blir det jo mer personlig og:) (og billigere... hehe) sparer der me kan:) GOD JUL TIL DÅKE OG:) likte gutten din å åpne pakker osv? Vanessa var helt i hundre, og storfornøyd med pakkene sine:) juleklemmer:)
Minimo <3 Skrevet 26. desember 2008 #61 Skrevet 26. desember 2008 oooh:D vi skal også ha servietter med navn og dato;) skulle kjøpe strømpebånd og, men fikk ikke lov av forloveren min:( Vil ha knall rødt strømpebånd, men er ikke helt sikker på om hun vil kjøpe det til meg! men men.. du må skynde deg å se på kjole, for det tar 6 måneder å få den levert! for oss er det faktisk bare 7 måneder igjen:| IGÅR! jeez.. Jeg vil også lage invitasjonene selv.. men fant ut at det ville være like dyrt som å kjøpe dem.. men vi skal ha familie til middag og venner til fest! hmm.. mystifistisk dette! hvordan lager du inivtsjoner? eier ikke tålmodighet for å lage egentlig;) haha.. Fabian var helt i hundre:D:D:D han klarte ikke helt å åpne dem selv, så han satt på fanget mitt på gulvet, mens jeg pakket opp forran han, sånn at han var førate mann til å se;) han er så skjønn <3<3<3<3 Hvem fikk mest då? hehe.. Fabian fikk den aller største og den har han passet på siden den kom i hus og markert at den var hans;) haha..
påtjukken Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #62 Skrevet 29. desember 2008 kjempe greit med navn og dato på serviettene:) mye mer personlig da:) eg har hvitt, men blå sløyfe.. kjøpte det, for vet forloveren min kommer ikkje til å kjøpe det til meg.. jo er jo ikkje så mye billigere å lage sjøl, men eg syns det er kjempe kjekt å lage sånt, så eg har laget invitasjonene, sanghefte fremsiden, og bordkortene i samme stil:) laget det med photoimpact:) me skal kun ha nermeste familie til middag, og så tanter, søskenbarn osv til kaffe og kaker, og venner da self:) vanessa og var helt i hundre, kjempe kjekt med pakker:) men i dei første ho åpnet var det så mye gøy at ho ville ikkje åpne den mindre pakkene... vanessa fikk nok mest her ja:) men er vel alltid sånn...
Minimo <3 Skrevet 2. januar 2009 #63 Skrevet 2. januar 2009 så kjekt:D hvordan var nyttåret då? fabian elsket rakettene, men han sovnet kl 11 stakkars;) hehe.. Der fikk jeg meg endelig jobb:D solbrød:D digg;) nå kan vi begynne å spare litt og=) har nettopp laget en gruppe om meg og henrik på facebook;) syns ddet ble kjekt;) hehe.. jeg har aldri tid eller tålmodighet å lage sånt jeg;) hehe.. nei uff;) menne tenk, nå er det nytt år og det er faktisk vårt år:D Har du facebook forresten?
påtjukken Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #64 Skrevet 7. januar 2009 joda nyttårsafta gikk fint.. vanessa gikk julebukk med kusina si.. ho va så flink å synge te dei, for da fikk ho nam nam:) hihi.. kusina var litt mer sjenert...ble litt redd rakettene, men når me sto inne å såg dei så var det greit:) dei fikk bare se noen for dei ville legge seg kl 9 så og såv gjennom alt. gratulera:) så bra:) åå ja det er sikkert kjekt:) ja har det.. finnermeg på [email protected]
Minimo <3 Skrevet 7. januar 2009 #65 Skrevet 7. januar 2009 så gøy då gleder meg til neste år;) da er han jo litt større:D fant deg ikke der jeg.. hmm.. du finner meg på Tina Pettersen:)
påtjukken Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #66 Skrevet 8. januar 2009 hmm va jo mange som dukket opp der.. hehe... prøv å søk på [email protected] eller på susanne solend karlsen... hehe... da bær du no finne meg iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå