Gå til innhold

noen fra hordaland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje me kan dele litt tips osv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er fra Hordaland, skal gifte oss 30 mai 2009. Når skal du gifte deg? kommet langt i planleggingen?

Skrevet

hei..

me skal gifte oss 29 august 2009..

har ikkje kommet så langt enda.. bestillt kirke, og leiter etter fotograf og lokal.. ellers ikkje noe særlig.. skal på møte med ett hotell på lørdag, da får me vite priser å sånn for å ha det der:)

komt langt i planleggingen du da?

Skrevet

Har vel egentlig tatt det litt for med ro når det gjelder planlegging... har ordnet kirke og lokale (mat må ordnes utenom...) Har en forespørsel på kjole hos en levrandør.

Har hørt at vi begynner å få litt dårlig tid no...

Skrevet

greitt å få ting gjort tidlig.. syns iallefall eg...

er jo kjempe kjekt å planlegge bryllup..

me har ikkje lokal klart enda, men skal i møte med noen på lørdag, og så skal me på møte med fotograf 17 november:) må ta det før noen andre tar dei me vil ha.. hehe..

Hei stine:)

Skrevet

hvor i hordaland holder dere til? planlegging i full gang no:) gifter oss 25 juli 09:) kjole, fotograf, kirke, lokale og toastmaster;) mister kansje kokken:(

Skrevet

me bor på sotra.. skal ha ha bryllupe i bergen:)

dåke da?

uff.. håper ikkje dåke mister kokken da..

Skrevet

så kjekt:D Har bodd på sotra hele min barndom;) på straume:) Vi bor i arna nå:) men skal ha vielsen i skjold kirke og festen på kokstad;) hehe. mye fram og tilbake;)

nei, håper virkelig ikke vi mister han:|

Skrevet

ååå.. eg har bare bodd på sotra i litt over 3 år da.. i sund kommune.

har dåke bestemt fotograf? ho me vil ha holder til på kokstad..

me skal ha festen i byn, på first hotel marin.

nesten alle gjestene er reisende så da er det best å gjøre det sånn.

Skrevet

Ja vi skal gifte oss og bor i Hordaland :) Pga lille nurkets termin (9 juli), blir vi nødt til å utsette bryllupsdatoen fra 18 juli til i midten av august. Så nå må vi kontakte prest og fotograf for utsettelse. Pluss lokaler.. Jaja morsomt er det uansett :) Vi har bestemt oss for koldtbord, pga mange forskjellige matallergier blant gjestene... Resten får komme etterhvert...

Skrevet

helt der ute ja;) hehe.. er ett stykke det:) ja, fotografen vår holder til på laksevåg:) veldig billig;) hvor mye må dere betale for fotograf og bilder?

ja, vi hadde lyst å ha det på Radisson sas hotel norge på torgallmenningen, siden jeg jobber der, men selv med mine rabatter, så hadde det kostet oss flesk:| har en del gjester og veldig dårlig økonomi..

oy, ja, det var midt oppi det hele.. hehe.. Vi skal også ha koldtbord:) for jeg er så jævlig kresen, og jeg vil bli mett;) hehe..

Skrevet

ja, helt her ute.. hehe... håper på å kjøpe hus i fjell kommune en gang:)

fotografen vår koster 2450 kr for fotograferingen og 1250-3500 kr for album.. alt etter hva album en vil ha...

hva må dåke gi for dåkas da?

hva ville hotellet kostet dåke da? me har ikkje noe kjempe god økonomi me heller.

hotellet for oss kommer ca på 30 000 kr. dette inkl. alt.

gjestene får og nesten 1000 kr rabatt på rommene:)

hvor mange gjester blir dåke? skal alle til middagen?

Skrevet

hehe.. er kempe fint der ute:)

vi betaler 5500 for fotograf og fotoalbum, og da betaler vi ingenting ekstra for hver pers som er med:) kan ta så mange personer vi vil ha med til samme pris:)

vi måtte da betalt rundt 50 000 for alt.. er ganske mye, men vi er jo da ett veldig annerkjent hotell;)

vi skal ha 53 til middag og 75 til kake og fest:) dere då?

Skrevet

åå.. håper ikkje me må betale ekstra for fler personer.. i såfall så må du gi oss navnet på den dåke skal til... hihi...

oi, ja 50 000 er jo litt vel mye da. men sant som du sier, er ett veldig annerkjent hotell..

me blir ca 30 til midag og 60-70 til kake og fest:) regner ikkje med alle kommer.. har teit slekt der..

eg fikk ett supert tilbud ang slør. ei dame som driver med sånt så ville lage slør til meg for bare 500 kr (knelangt).

men kunne velge lengde sjøl da (500 for langt og).

så på under ei uke så var det ferdi laget så no har eg betalt og håper det kommer i neste uke:)

vis eg ikkje er fornøyd var det bare å sende det tilbake:)

Skrevet

tror de aller fleste må betale ekstra pr person.. er ikke sikker.. Men vi fikk 500 kr avslag fordi vi bestillte på brudemessen som var:)

Men fotografen heter Trude Brun Wilhelmsen:) hvis du går inn på www.tbw.no så får du se arbeidet hennes:)

så heldig du er:) Jeg holder på på en budrund epå qxl på en dritfin tiara, den kostet 1 kr til å begynne med, fordi den manglet en diamant i ett hjørne som ingen ser, men hvis men ser den, så kan jeg jo bare kaste den.. billig;) hmm.. lurer litt på om jeg skal droppe slør.. men har jo lyst på da.. jeg var på belle amie på tirdag, og da hadde de fått inn de nye katalogene på 2009 koleksjonene på sko:D fant mine med en gang;) har lyst å farge de røde.. det vil koste med 1600 kr:| og det er jo ganske dyrt.. menmen:)

Skrevet

i dag har me vært hos fotografen, så etterpå skal eg sende mail at me tar ho...:)

fotografering+albumet me vil ha blir det litt under 5000 kr:)

ho virka kjempe flink:)

eg kan jo gi deg mail adr te ho så lagde slør til meg.. men viss du vil kan eg se om mitt er bra først.. men bare gi beskjed du viss du vil ha den... eg har alltid hatt lyst på slør, og det skal eg jo så klart ha:)

fikk du tiaraen eller? skal du ha rødt på kjolen og eller siden du vil ha røde sko? ja det var dyrt!!

Skrevet

hvem fotograf tok dere?

hmm.. jeg har også alltid ønsket meg slør, men nå vurdere jeg å droppe det:O vil heller ha en drit fin tiara og så skal vi sy inn perler i håret:D:D:D det blir tas;) men kan jo hende jeg ombestemmer meg vettu;) så kan gi en pip jeg:)

nei, jeg fik den ikke.. var så mange som ville ha den, og plutselig ble den ene kr veldig mye;) hehe.. men såg den fra siden, og da var den ikke fin lenger:|

eg skal bytte ut korsett båndet bak på kjolen med ett rødt bånd:) men vurdere å droppe fargingen, for de skoene jeg vil ha, kan jeg bruke som finsko senere:)

http://www.elseshoes.co.uk/collection.htm?brand=Else&productID=131&Accessories=

det er skoene jeg vil ha:)

vi vurdere no faktisk å ha bryllupet på hotellet likevel:D skal ringe de etterpå og høre hvor mye det vil koste, sparer faktisk masse peng i grunnen:) for får brudesuiten med på kjøpet og pynting og alt.. kansje jeg kan dra det ned i pris?? hehe.. oooh.. skal ringe de med en gang:D

Skrevet

eg skal og ha en kjempe fin tiara i tilegg til sløret.. hihi

me skal ha fotograf Hauge.. virker kjempe flink, og billig..:)

kjempe fine sko.. eg skal kanskje kjøpe sko hos ei venninne, men ho bor i oslo så håper ho kommer snart så eg kan prøve dei.. hehe

har du snakket med hotellet no? skal dåke ha det der? hva må dåke betale?

kjempe greit å få alt i en pris ja:) da er det så mye i boks på en gang:) me prutet på prisen på hotellet me skal ha det på (fikk dratt prisen ned 3400) :)

Skrevet

det frister jo, men vetsje helt no.. hmm..

ja, er bare å finne seg sko i tide;)

jeg har snakket med de, de sa det ville koste ca 70-80 000, men hun sendte meg jo aldri menyene.. skal ringe igjen i morra;) er alt for dyrt, men må få ett komplett oppsett, så får vi se;) hva hotell var det dere skulle ha det i?

Skrevet

oi så dyrt da.. glad me sa ja til dette hotellet da... (first hotel marin)

dei var kjempe flink å hjelpe meg med menyer osv.. fikk alt menyer og bilder på suitene osv med en gang...

syns det hotellet er kjempe fint eg.. så gleder meg til å ha det der:)

Skrevet

hvor mye sa du det kostet? Hvordan er det med dekorasjoner og sånt? hvor mangen skulle dere ha til middagen då? hmm.. kansje kansje;)

Skrevet

me vet jo ikkje sikkert hvor mange som kommer, men ut i fra 30 til middagen og 70 til kaker så ble det 30 000 (egentlig mer, men me fikk prute litt.. hihi)

dette er inkl. mat, drikke til mat+velkomstdrink, pynting av bord/lokalet, og brudesuiten..

koster 35 pr pers å ta med kaker, dette inkl. kaffe (dette og inkl. i dei 30 000)

gjestene får nesten 1000 kr avslag på rommene.. så det er jo kjempe bra..

eg fikk beskjed om at eg bare kunne si en farge/farger så fikset dei bord og lokalet i den/dei fargene..

barn under 4 år er gratis og barn under 12 er halv pris..

hmm.. er det mer du lurer på da?

eg er iallefall kjempe fornøyd med dei så langt.. fikk svar på alle spm., og fikk ett møte med dei før me trengte å svare på noe, og dagen etter fikk eg mail på pris totalt..:)

Skrevet

hmm.. jeg hadde ventet meg bedre service på det hotellet mitt altså.. isåfall kune de har ringt opp igjen.. de har no nr mitt.. men det blir for dyrt uansett.. vi er lutefattige;) hehe.. menne vi har lokale på kokstad, og siden jeg er fagorganisert så har jeg rabatter på thon hotell, som da ligger rett ved siden av lokale:D fantastiak;) hehe.. skal ringe de idag tenkte jeg:) kansje kansje.. blir jo mye bytting og styring da, men det hører vel med;) hehe.. jaja.. ellers då?

Skrevet

ja ikkje noe kjekt med dårlig service:(

er ikkje akkurat rik me heller.. eg søker og søker på jobb, men neida.. har søkt på alt mellom himmel og jord i flere mnd no, men ingen så har sagt ja enda.. får eg ikkje jobb snart så skjønner eg ikkje hvordam me ska ha råd ti dette bryllupet.. er noe drit hele greiene...

er dåkas dag så om det blir litt bytting osv så får gjestene tåle det.. hehe.. må jo prøve å få bryllupet billigest mulig.. eg treng ikkje noe bryllup til 100 000 kr...

snakket med dei no da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...