Minimo <3 Skrevet 24. november 2008 #26 Skrevet 24. november 2008 ja, såker som en tusseluss jeg og.. har ikke jobbet på 4 uker:( helt jævli.. kommer til å slite noe sykt! er jo så sinnsykt vanskelig å finne seg noe.. nei, jeg prøver å få det så billig som mulig.. er egentlig bare nødt å bli sånn:) nei, har ikke snakket med de ennå, men har funne fram nr, så ringer i morra;)
påtjukken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 24. november 2008 burde ikkje vært så vanskelig å få jobb..!! ja må få det billig me og.. blir ikkje akkurat noe kjole til 20 000.. hehe me skal bestille klærene fra nettet.. det er kjempe billig.. eg har og sjekka dei eg bestille fra, og snakket med folk som har bestillt der fra:) frisør har eg ikkje snakket med enda, men håper ikkje det blir for dyrt.. gleder meg så sinnsykt til den store dagen:) eg skal ha jobb snart!!! så me får spart til bryllupet!!
Minimo <3 Skrevet 25. november 2008 #28 Skrevet 25. november 2008 samme sier jeg! fikk kjolen min for 4 måneder siden jeg;) hehe.. så den er i boks;) og kjøpte ny dress til min mann rett før jeg ikke hadde jobb mer, når vi hadde penger, så mangler bare vest og slips, som vi skalleie:) har kusinen min som er frisør og min forlover som er sinnsykt flink å sminke;) sparer jo masse penger der:) gleder meg masse til våres dag og, og den kan være perfekt selvom den er billig;) hehe.. ja, jobben kommer nok snart i boks;) hvor holder du til då?
påtjukken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 25. november 2008 åå.. gleder meg til eg og får kjolen min... hihi... drømmekjolen:) åå.. heldig du så har frisør og noen som kan sminke deg:) sparer ganske mye ja:) ei venninne av meg skal kanskje vere frisør for meg (ho holder på å utdanne seg til det) men ho skal kanskje jobbe 6 mnd i spania så da går jo ikkje det, så vet ikkje før i februar, men bestiller no time til frisør eg, så merker eg hva eg gjør... ja dagen kommer til å bli perfekt!! ingen tvil om det.. hvor mye regner du med bryllupet kommer på? tror våres kommer på 60 000 ca... er jo ikkje billig, men billig i forhold til mange andre bryllup:) tror det står lenger oppe hvor eg bor da men... hehe.. bor helt ute på sotra, i sund kommune.. søker mest jobb på sartor da.. er ikkje så mye i denne kommunen..
påtjukken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #30 Skrevet 27. november 2008 jippi.. fått meg jobb:) no ser ting lysere ut:)
Minimo <3 Skrevet 28. november 2008 #31 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer med jobb;) Hvor jobber du då? hmm.. håper hun ikke skal reise då hehe.. vi har faktisk ikke satt opp noe budsjet ennå.. men prøver;) for er ganske usikkre på en del ting, men budsjette kommer det;) ja, kom på det etter jeg sendte meld;) hadde hele tiden forestilt meg at du bodde i åsane;) hehe..
påtjukken Skrevet 29. november 2008 Forfatter #32 Skrevet 29. november 2008 takker:) er ikkje noe drømme jobb, men shit og, er en jobb.. hehe.. og hatt det kjekt til no iallefall... er på obsen på sartor.. sitter i kassen der. har ikkje noe presis budsjett, men ett ca budsjett... ååå hehe.. nei bor nok på sotra.. bodd her i litt over 3 år..
Minimo <3 Skrevet 30. november 2008 #33 Skrevet 30. november 2008 er bedre enn ingenting.. blir kansje ansatt i adecco no:( har ikek lyst egentlig, vil ha noe fast, for på adecco går jeg på oppdrag hos folk.. jaja.. ja, håper på ett budsjett på under 50 000 egentlig, menne får se:) hehe.. sotra er egentlig ett flott sted:) menne er for mye ungdomskriminalitet der:( derfor flyttet jeg derfra.. er så sinnsykt mye drit som skjer der, og det vil ikke jeg at fabian skal være en del av om du skjønner;)
påtjukken Skrevet 30. november 2008 Forfatter #34 Skrevet 30. november 2008 eg skulle på intervju hos adecco på fredag, men heldigvis fikk eg jobb hos obsen.. ville jo heller der,... og det virker faktisk kjekt å jobbe der:) ja vet det er mye sånn drit her:( vil egentlig av denne øyen eg og, men tviler på at eg får min kjøre vekk her fra... hehe.. (men vil av før vanessa blir tenåring.. hehe) ja får dåke det under 50 000 er dåke jo kjempe heldige.. det er ikkje lett.. hehe... me har det så billig som mulig for oss, men blir likevel over 60 000...:s men no får jo eg og lønn så da skal det gå fint:) jippi:) lurte på å begynne å jobbe mer etter nyttår.. må bare snakke med sjefen og barnehagen først:p
Minimo <3 Skrevet 30. november 2008 #35 Skrevet 30. november 2008 hehe.. heldig du;) jeg og vil:'( ja, håper bare søskene mine ikke blir innblandet i noe slikt! meg og min søster holdt oss unna;) likte oss bedre hjemme;) hehe., ja, da er vi vel heldig;) hehe.. gleder meg til vi kan få en skikkelig inntekt og:) uff.. katten min måtte ble avlivet igår:'( har vært trist som bare det, for han var jo en del av familien vår.. han ble ikke ett og ett halvt år en gang:( Han var på dødsleie for han var så syk:( og jeg fortalte dette til den forje eieren at vi ikke hadde råd til å operere han osv, og hun svarer med å skjelle meg ut! og samenligne katten og fabian, om at jeg hadde sagt at jeg ikke hadde råd til å operere og fikse fabian og bla bla bla.. da klikket jeg! hun har no ingen rett, den bortskjemte drittungen som får alt servert på sølvfat av sine "rike" foreldre osv.. hun må bare passe seg! noen som er uansvarlig så e det henne.. uff.. trist og veldig sint kan man si!! hehe
påtjukken Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #36 Skrevet 1. desember 2008 ja håpe vanessa holde seg unna.. her ute virke da ikkje så da e så mye, tror det heller er i fjell... men vet jo aldri.. uff så trist da:( den forje eieren har ikkje rett å si sånt!! det er for dyrt å operere en katt.. hadde min katt blitt så syk så hadde eg nok gjort det samme.. skal gi beskjed om katten min blir gravid igjen eg så kan du få en liten katt.. hehe.. ho får dei nydligeste ungene.. men håper det blir ei stund til ho blir gravid igjen, for en mnd etter me ble kvitt dei andre ungene så hadde ho en spontan abort, så no er det på tide at ho roer seg her.. hehe.. uff.. rike drittunger som får servert alt er noe av det verste eg vet.. dei har ingen peiling på hvordan livet kan vere. om eg hadde vært rik så hadde ikkje min datter fått alt i hendene iallefall.. ho skulle nok fått gjort noe for det uansett... kor gammel er du egentlig?
Minimo <3 Skrevet 2. desember 2008 #37 Skrevet 2. desember 2008 ja, er mest i fjell og på straume spesielt! menne det sprer seg alle veier egentlig, bare at det ikke står så mass om det! er verre med de hjemmegreiene, festing og drikking og røyking og doping! ver jo 12 åringer som ble funne drita fulle på straume terminal for litt siden! sykt! da har no hvertfall foreldrene en jobb å gjøre! mener ærlig det hadde vært dyreplageri å hatt katten no! syke kjerring syns no jeg! ja, da vil jeg en katt:) hehe.. uff:( stakkars katt då ja, rikinger er bortskjemte unger hele gjengen! tror penger vokser på trær! hun er en dritt og akkurat no hater jeg henne! hun vil jo faen aldri gi seg!!! jeg er 21:) du då?
påtjukken Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #38 Skrevet 3. desember 2008 uff ja bedre å avlive katten enn at katten skal bli pint.. eg hadde ikkje nølt en gang.. og det var jo din katt så den rike drittungen har ikkje noe å si... ja det er helt sykt når dei kan finne en 12 åring drita.. ja da har foreldra en jobb.. vanessa får ikkje gå ut før ho er 30 år... hehehe eg og er 21 år:)
Minimo <3 Skrevet 3. desember 2008 #39 Skrevet 3. desember 2008 haha.. det samme sier jeg;) kan de holde seg unne alt mulig drit;) hihi.. så kult då gode greier å være tidlig ute egentlig.. har en vennine som skulle gifte seg i september, men no avlyser de bryllupet og slo opp, og hun betaler avdrag på kjolen sin ennå:| litt kjipt då.. men det er ikke oss;) heldigvis;)
påtjukken Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #40 Skrevet 4. desember 2008 oioi såpass... me har ett vennepar så skulle gifte seg juni 2009, så plutselig så ble ble ho usikker på følelsene sine så no er bryllupet avlyst.. men dei er fortsatt sammen, men vet ikkje hva som skjer der.. det skjer ikkje her iallefall!!! me har vært sammen i over 5 år og er fortsatt like forelsket så me skal gifte oss:) hihi... glede meg... skal jo gifte meg med drømmemannen min:) hvordan fridde din forlovede?
Minimo <3 Skrevet 4. desember 2008 #41 Skrevet 4. desember 2008 er surt det der;) Nei.. kommer aldri til å skje her heller.. vi har vært sammen i 4 år 1 april, og vært forlover i 3 år 1 april;) hehe.. vi kunne ikke blitt mer forelsket:D han er bare fantastisk:D Han fridde faktisk på ovenpå midt på dansegulvet:D 1 aril 2006:D fantastisk dag;) for vi hadde bokket oss inn på hotell for anledningen vår 1 års dag:D di då?
påtjukken Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #42 Skrevet 4. desember 2008 tnåå så søtt da... kjempe greit med hotell på en sånn natt ja:) min kjære fridde på scenen på en konsert.. var pause i konserten, og plutselig så ropte dei opp navnet mitt, at eg skulle komme opp på scenen:) så der gikk han ned på kne:) var sååå happy då.. beste måten han kunne fridd på en drømme dag.. gleder meg såå vanvittig til bryllupet... gleder meg til å vere gift.. når var det dåke skulle gifte dåke? kor langt i planleggingen er dåke komt?
Minimo <3 Skrevet 5. desember 2008 #43 Skrevet 5. desember 2008 ja, det var så romantisk:) Så stilig då sånn at alle såg det og greier:D Romantisk:) Gleder meg sinnsykt jeg og:D Vi skulle gifte oss 25 juli:) Er jo ett stykke då har planlagt det meste, men trenger bare pengene til å få det gjort:) hehe.. dere då?
påtjukken Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #44 Skrevet 5. desember 2008 jepp sånn at alle såg det:) hihi.. var såå romantisk:) er ei stund til enda her og.. ca en mnd etter dåke:) 29 august:) frisør, fotograf, kirke og lokalet er jo i boks:) kjøpt inn noen små ting, og i neste uke SKAL sløret mitt komme!! ellers blir eg sint!! hehe planleggingen i seg sjøl er vel for det meste ferdig, er bare å begynne å kjøpe inn.. begynner å kjøpe inn i neste mnd for da begynner eg å få skikkelig lønn.. denne mnd får eg jo bare for 2 dager... skal dåke ta opp lån til bryllupet?
Minimo <3 Skrevet 5. desember 2008 #45 Skrevet 5. desember 2008 men er jo like nærmt! hehe har kirke, lokale, kjole, frisør, dress og vi kommer mest sannsynlig til å beholde ringene, og blomsterdekorasjonen er i boks, for min morfar er gartner;) har planlagt alt her og, så venter bare på å få penger;) håper jeg får meg en jobb snart før jeg dør! håper vi slipper det! dere då?
påtjukken Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #46 Skrevet 5. desember 2008 åå kjekt med en gartner i slekta da:) eg vil kjøpe nye ringer, men han vil beholde dei me har no.. så blir sikkert til at me har dei her.. men merker det på pengene.. hehe.. venter på pengene me og.. hehe.. men heldigvis er dei ikkje så langt unna lenger.. hvorfor jobber du ikkje på hotell norge lenger da (viss eg får spør) ? (var der du jobbet sant?) lett å få jobb på obsen på sartor.. hehe.. krysser fingrene for at du får jobb.. eg vet hvordan det er... håper me og slipper... tror me skal klare det no siden eg og har jobb.. har aldri hatt så mye inntekt som no for å si det sånn... me har begge jobbet før og, men da hadde begge ganske dårlig lønn..:s
Minimo <3 Skrevet 5. desember 2008 #47 Skrevet 5. desember 2008 henrik har lyst at jeg skal ha diamant i ringen, men det blir så dyrt med nye ringer, så jeg sa til hen, at hvis det var så vikrtig, så kunne vi heller bare legge i en diamant i den ringen jeg har no;) Jeg får ikke jobbe, for det er lavsesong, og tydeligvis fordi de følte jeg ikke var effektiv nok:( synd med det! sliter med skadet rygg, så er nok derfor:( ja, trodde det skulle være enklere enn dette å skaffe seg jobb, men neida:( har begynt å få depresjoner, og gruer meg til hver dag i grunnen:( og gruer meg hvertfall til neste måned, for jeg har jo ikke jobbet i det hele tatt:(
påtjukken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #48 Skrevet 7. desember 2008 arg... no hadde eg skrevet mye så var det bare borte!! :s eg og har lyst på diamant i ringen min... lurer og på å bare legge en inn i den eg har no.. har du noen peiling på pris der? er kjempe deprimerende å ikkje få jobb ja.. vet kordan det er:( no har eg ikkje jobbet på 3 år så skal bli godt med litt ekstra inntekt.. hva var det du jobbet med på hotellet da? skjønner du kvir deg til mindre inntekt... hva feiler ryggen din da? eg og har ryggproblemer.. noe drit!! eg har skiveforskyning:( fikk det etter eg gikk på kokk på skolen..
Minimo <3 Skrevet 8. desember 2008 #49 Skrevet 8. desember 2008 hehe.. faen! er så forbanna irriterende når det skjer;) haha.. ja, jeg har funne mine favorittringer, men helvete så dyre de er.. de venter vi heller litt.. nei, jeg har faktisk ingen anelse.. først må du vel betale for diamanten, så må du betale for arbeidet, da er det vel kansje billigere å bare kjøpe en ny ring tenker jeg.. men bare å høre litt rundtom:) ja, har jo bare jobbet på dette hotellet.. har jobbet som stuepike:) helt grei jobb, enkel og uten stress og mas fra kunder og sånt, men masse stress når de har overbooket hotellet.. men sånn erd et no i høysesongene;) hehe.. fikk akkurat høyere lønn i juni eller juli, for har hatt 3 år i praksis der, så får jeg plutselig ikke jobbe mer i oktober:@ var å jobbet i 5 timer på lørdag, måtte overta for en vennine/kollega, og skal kansje jobbe på lørdag som kommer:D men ooh, det er bare 2 dager, snakk om 12 timer til sammen:( men no håper jeg på dagpenger hvis jeg ikke får meg jobb snart altså! skal ringe i løpet av uken.. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva som feiler ryggen min.. når jeg begynte å få ondt, så hadde jeg en lipom(fettkul) som vokste seg stor inni korsryggen på høyre side, den vokste seg stor i 3 år, før jeg fikk operer den vekk i oktober 05, men no har jeg fått en identisk på venstreside, men er jo ikke der jeg har ondt lenger:S er der som arret er, så av og til har jeg så ondt at jeg ikke klarer å gå:S tror faktisk det er nervesystemet mitt det er noe gale med jeg:( for har nattopp vært hos kiropraktor, og det var jo bare penger ut vinduet! er noe forbanna drit! skal nok finne ut av det før eller siden, men akkurat no ser det dårlig ut, for alle leger jeg snakker med sier de ikke kan gjøre noe med det! dritt! det var mye om meg altså:S men du spurte;) hihi.. nei, fytti grisen! du må bare være forsiktig med den ryggen altså, spesielt når du er så ung!!! hvor mangen puter er ødelagt då? pappa var heldig å bare ha en, som kunne opereres, men sliter VELDIG ennå! og Faren til henrik er uføretrygdet, for han har ødelagt 4 eller 5 puter, og hvis han operere de, så kan han dø! så han har då kroniske smerter! Skal du operere det? uff.. syns det er så synd på de som sliter med det! håper jeg ikke maser:O hehe.. er jo ikke akkurat bryllups snakk;) hehe..
påtjukken Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #50 Skrevet 9. desember 2008 ja eg spurte.. hehe... vet ikkje kor mye skade ryggen har tatt for eg ga opp å gå til fyseo 2 ganger i uken.. ble så himla dyrt.. vet bare hva som feiler meg, og at eg har noe som presser på ei livsnerve så eg må ver veldig forsiktig når eg kjenner smerten i ryggen.. en gang fikk eg så vondt at eg svimte av mitt på sartor.. hehe.. det var flaut!! folk trodde eg var kanon vettu... hihi... eg kommer ikkje til å ta noe operasjon før eg MÅ.. hihi.. legeskrekk her du.. hehe.. men klarer meg helt fint.. har ikkje så mye skade i ryggen enda så går fint.. er veldig forsiktig når eg kjenner ting ikkje er som dei skal der.. hehe.. nei datt litt ut av bryllupssnakken, men må no vere lov det og vel.. hehe.. kan jo ikkje bare snakke om det jo... tar resten av planleggingen etter nyttår her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå