Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #51 Skrevet 28. mars 2009 Hvis et konfirmasjonsbilde av konfirmanten og foreldrene til konfirmanten blir for sårt, da får man pelle seg i terapi. Her er det ikke snakk om å være perfekt, man er bare ikke himla barnslig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #52 Skrevet 30. mars 2009 Er det mulig sier bare jeg.... Må nesten le.. Er det noen som er barnslig så er det nå deg som har svart her på de siste innleggene.. At du gidder.... PRØV Å FORSTÅ AT ALLE IKKE HAR DET LIKT OG RESPEKTER DET....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #53 Skrevet 30. mars 2009 Kanskje du heller skal prøve og forstå at på konfirmantens dag er det særdeles lite som er GOD NOK GRUNN til å nekte et bilde med konfirmant og foreldrene. Det må være vold ol. At en steforelder ikke liker det er IKKE en god nok grunn. Jeg er stemor og ler meg skvett ihjel av alle de smålige stemødrene som er her inne. Det er helt utrolig. Er det virkelig mulig å være så selvsentrerte som flere av stemødrene her inne? Mannen deres fikk vel i de fleste tilfellene barna før han fikk dere, forhold dere til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå