snellapella Skrevet 29. oktober 2008 #51 Skrevet 29. oktober 2008 Ingen tegn til mensen..............
Miss Impatient Skrevet 29. oktober 2008 #52 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har IKM i morgen, men kjenner ingen symptomer på at TR kommer... og for et par dager siden begynte jeg å få så vondt i ryggen - stikkende smerter fra korsryggen og nedover i ene foten - de kommer ved enkelte bevegelser jeg gjør. Moren min sa med én gang at det må være isjas, men så leste jeg at bekkenløsning kan komme som isjas-lignende smerter... hm.... tenk om.... Kommer ikke TR i morgen, så tror jeg jaggumeg jeg tar en test! Lykke til dere som fortsatt venter, som meg, og gratulerer til dere andre:-)
monca*84*j12 Skrevet 29. oktober 2008 #53 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei jenter jeg finn noe jeg antar foreløpig er tr i går, 1 dag før ikm og svisj over i min 9pp... nå passerer vi snart det magiske året.. vi startet i jan i fjord.. men har så lange sykluser... Det som er, er at all blødning, som i utgangspunktet var veeldig liten har stoppet opp.... så jeg holder pusten litt og ser ann kvelden.. Er ikke tr i gang for fullt i morgen blir det vel en liten testings tenker jeg... Håper dere andre har det bra og at det er maaange spirer rundt i magene.. =) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå