Gå til innhold

Ok, UKE 44'ere, da er det VÅR uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM på fredag, og testet i dag. Blendahvitt. Vet egentlig at d ikke ble klaff denne måneden heller. Mensmurringer, ømme pupper, vondt i korsryggen osv er ikke et godt tegn for meg, bare pms..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

j har ikm i mårra, men vet ikke helt når j skal teste enda...

blir bare deprimert hvis den er negativ.

har noen symptomer, men d kan være at tr kommer.

Skrevet

IKM på onsdag:) Testet positivt på EL test i dag:S hmmm. er spent nå ja, så tiden vil vise:) Lykke til damer

Skrevet

Oj, spennende :) Jeg blir sååå motløs når jeg kjenner tanta kommer snikende.. ringte gynokologen min nå, må få en time til ny sjekk.

Skrevet

Ikm i dag, men syklus varierer litt, så hun kan like godt komme i morgen. Hender også jeg går flere dager over ikm.

Ingen symptomer denne pp. Verken på graviditet eller TR. Kjente på tappen i dag, høyt oppe, lukket, myk utenpå med hard inni... Men det kan jo bare tyde på at tanta blir noen dager senere denne gangen.

Skrevet

IKM lørdag 1/11.

*Veldig spent*

2 pp

Spotting 26/10 og i dag 27/10 (litt brunt på papiret når jeg tørker meg), er dette positivt eller negativt tro? Har lest så mye om dette på nettet at jeg tror jeg blir gaaaal. Man må bare vente å se, alle er vi forskjellige :) Vært syyykt kvalm i går og i dag, nå i skrivende stund klarer jeg knapt å tenke på mat...gulper nesten ved tanken.

Tør ikke teste riktig ennå.

Blir gøy å følge med på om vi klarer det :)

*Krysser fingers for oss alle 44ère :)*

Klem spireklar

Skrevet

IKM lørdag jeg også..(sånn ca, er dag 28 men har vært 26 dagers syklus de siste mnd.)

Er så spent at jeg holder på å sprekke!! Men, tok ikke test i morges og skal holde meg så lenge jeg klarer!! :) Har også vært litt kvalm og rar i kroppen..så..kan jo være meg selv som spiller meg et puss, men håpe håpe!!

Håper det beste for dere alle!! :)

Skrevet

Jeg har IKM på fredag hvis jeg følger EL testene, mandag hvis jeg følger syklusen jeg hadde før MA i august. Har allerede testa flere ganger, blir jo helt sprø av å vente :( Vært veldig negative selvsagt.. Billigtester kan vel ikke bli positive før tidligst 14 dager etter EL uansett.

Håper håper.. Hatt mye mensmurringer siste 3 dager, veldig emosjonell og sliten og føler ofte at jeg må veldig på do selv om det bare kommer bittelitt. Har tilogmed måttet stå opp om natta et par ganger. Samleie har også føltes litt anerledes.. Så jeg håper inderlig, men er så redd for å bli skuffa igjen :(

Skrevet

Jeg har IKM til lørdag... Vet ikke hva jeg skal tro. Jeg har ingen spesielle symptomer.. Men enig i at det faktisk kjenntes litt anderledes ut med samleie, hadde i går, og følte lissom at det strammet seg litt i området rundt eggstokkene. Jeg har hatt litt vondt i huet, og frryser veldig lett. Men tenker at det like gjerne kan være at det faktisk ER kaldt, hehe, og at jeg har stresset en del. Men jeg følte på lørdag at det stakk og murra litt i magen, og det er jo ca den dagen egget bør feste seg... Så hvem vet!!

Tenker jeg tar en test på onsdag, 4 dager før... Bare for å se...hehe...

Lykke til alle kjære 44`er jenter:)

Klem

Skrevet

Spennende uke dette ja, men tror ikke jeg skal teste noe. Syklusen er ikke helt som den skal...

Har hatt feber tre dager (bare feber, ganske merkelig syns jeg) og ingenting annet, vet ikke hva det er....

Her tar vi en dag om gangen.

Skrevet

IKM i dag, men jeg har ikke testet og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Er nesten sikker på at det er syklusen som er på en snurr. Har hatt EN syklus på 28 dager etter p-pilleslutt, så jeg tror nok bare at denne syklusen er litt lenger eller noe. Men det stikker nedi der - som om det strekker veldig på høyresida. Hmpfr! Får vente og se om ikke tanta dukker opp iløpet av uka.

Lykke til alle dere testere!!

Skrevet

Positiv EL test rett før IKM kan være et tegn på at man er gravid- jeg har kun teste EL tester en gang, den syklusen jeg ble gravid med sønnen min....jeg fikk de riktig nok ikke til å slå ut på EL...men mange dager etter EL fikk jeg et innfall om at jeg skulle teste de og da slo de ut...da skjønte jeg egentlig lite...men så noen dager senere slo graviditetstestesn ut ;o)- så lykke til på onsdag

Skrevet

Men liten tro på at det er noe på gang- teste på lørdag pga fest, blenda hvitt...

Men føler meg helt ZOMBIE, men det er mulig det kun er HØST mørket- og restene av lørdagens fest ;o)

lykke til i løpet av uka

Skrevet

Ja, har lest det jeg også MW**, men tørr ikke å håpe noe før Tr dukker opp eller ikke på onsdag:) Her krysser jeg bare fingrene og håper på det beste:) Lykke til alle sammen:) Stor klem

Tusen takk, foresten;)

Skrevet

Har IKM onsdag ca. Testet lørdag. Negativ test selvfølgelig. MEN jeg har likevel en liten følelse...Har og har hatt en haug med symptomer, så jeg skjønner i så fall ikke hvorfor dersom jeg ikke er gravid.....Men har vel egentlig ikke den store trua.....Venter heller og ser, så slipper jeg skuffelsen over en ny neg test...;-)

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Må vente helt til søndag på IKM.. Blir nok en lang uke denne gangen.

Sist måned var jeg helt sikker på at det ikke var noe.. men denne måneden føler jeg meg bittelitt usikker..

Lykke til alle sammen!

:-)

Skrevet

Jeg har IKM på torsdag. Kjenner litt murring i magen, og fryser - men det kan jo være både TR og graviditet... så jeg får bare ta det som det kommer!

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg har IKM til lørdag - sykt lenge til akkurat nå! Hehe! Orker ikke teste før uansett, blir så utrolig skuffa hver gang den er negativ. Dette er faktisk første PP jeg IKKE har noen symptomer å skryte av - alle de andre har jeg vært uggen, hatt stikninger i magen, ømme bryster osv osv osv. Nå har jeg ikke den vanlige "vondten" i puppene som jeg pleier å få ca en uke før IKM engang! Hehe!

Får ta tida til hjelp, har ingen god følelse egentlig... :(

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også- ingen puppevondt! Vi har IKM samme dag.:) Jeg vill tro at det at vi faktisk ikkje kjenner noe, også kan være en god grunn til at noen har slått rot der inne, og de vanlige TR greiene holder seg borte. Langt langt borte. ;-)

Skrevet

Hei jenter

Skulle egentlig hatt IKM idag, men testet positivt på fredag. Tok ny test lørdag som viste gravid den også. Håper bare alt går bra. Skal til legen imorgen.

Lykke til dere andre som venter med å teste!!!

Skrevet

Ja SuperKlar86, det hadde jammen vært noe! MEN som den evige pessimist jeg er så velger jeg å tro at jeg IKKE er gravid fram til ev. det motsatte er bevist! Hehe! Så slipper jeg i hvert fall å bli så utrolig skuffet IGJEN ;)

MEN, som du sier, kanskje det er noe i det at det faktisk ikke er noen symptomer i det hele tatt enda...? Vet jeg har hatt EL, så NOE bør i hvert fall begynne å skje etter hvert! Hehe! Lykke til til oss i hvert fall :)

Skrevet

Enig- en bør være nøktern til det motsatte er bevist, men optimisme hjelper også!:) Jeg brukte EL test fra CB denne gangen, så vet vertfall at vi gjorde det på rett tid. Men vi hadde bare sex 2 dager da, de to dagene som El testen slo ut.. Man kan ikke Ekstrem-prøve heller, vet at det fort blir bare stress og press.. Spesiellt for han...

Men lykke masse til til oss alle!! Verden trenger flere barn !! .)

Skrevet

Har også IKM på onsdag og testet positiv på EL testen, litt for spennende dette her:). Har heller ikke hodepine i dag, slik jeg har pleid å hatt på mandagene før IKM.

XXXXX fingrene :)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har ikm på onsdag. har noen stmptomer, men tror det bare er noe jeg innbiller meg for jeg hadde symptomer forrige periode også, men var selvfølgelig ikke gravid. Begynner å bli lei av å kjenne symptomer som egentlig ikke er symptomer.....!

Jeg hadde rosa utflod fra tirsdag til fredag forrige uke, noe jeg håper var en festeblødning. I tillegg hadde jeg bittelitt friskt blod etter sex på søndag. Jeg lurer på hva alt dette er, om det er tr som er rett rundt hjørnet eller hva.

Tok en g-test på søndag som var veldig negativ.... hvis jeg ikke er gravid hva kan den lille "blødningen" jeg hadde i forrige uke ha vært da? jeg forstår ingenting av dette her.

Lykke til alle dere andre som ønsker dere baby! jeg syntes alle som vil ha baby skulle ha blitt gravid med en gang, hadde ikke det vært hærlig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...