Eira2010 Skrevet 28. oktober 2008 #26 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har ikm torsdag. Tok en billigstrimmel i dag som jeg egentlig ikke hadde noen tro på skulle bli positiv. Men det er jammen en strek der!! Riktignok svak, men den er der. Og det har aldri dukket opp noe tidligere i løpet av de 7 pp vi har forsøkt! Ikke antydning en gang! Så det må jo bety at noe er på gang!! Litt redd for å juble for tidlig. Må nok se at tr uteblir før jeg tør tro jeg er gravid. Gratulerer sib78 og lykke til til dere andre som går og venter! Stor klem =)
monkri mamma til 4 Skrevet 28. oktober 2008 #27 Skrevet 28. oktober 2008 ja hadde d vært så enkelt,da hadde d vætr helt topp. j tok en cb digital graviditetstest i morges og den var negativ. har ikm i dag og ingen tegn til tr. kan hende d er tidlig alikevel da. syklusen min driver å tuller om dagen. var 4 dager forsinket sist og j fikk el 1 uke før tia denne pp, så j vet ikke helt hva j skal tro.
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 28. oktober 2008 #28 Skrevet 28. oktober 2008 Hei SAhåpefull:) Jeg sliter med samme problem som du. Skjønner ingenting!!!! Har ikm 1/11 ut i fra EL test og det gynekologen min sa da jeg var der. Hadde 1-2 dager med lyserosa i forrige uke, og mørkt brun søn og man denne uken, og i dag da jeg stod opp kom det friskt blod på papiret. TR kan vel ikke ha kommet allerede nå? Trodde TR kom 12-14 dager etter EL jeg....Er det en festeblødning? Er det en tidlig SA? Har testet både i går og i dag med både EL-tester (viser svak strek) og gravi-tester som er blendahvite. Er det dette som kalles spotting? Jeg skjønner ingenting Noen? Alle som vil ha baby skulle så absolutt fått baby med en gang, er så urettferdig at de som overhode ikke vil ha får det til med en gang...snufs... Men hjelpes, jeg er bare i 2pp så dette kan jo gå bra etter hvert Lykke til! Klem
monca*84*j12 Skrevet 28. oktober 2008 #29 Skrevet 28. oktober 2008 hei hei, slenger meg på her... Jeg har da ikm i morgen... ingen tegn til tr enda i hvertfall, det er positivt... Jeg føler kanskje ting er litt annerledes denne pp, har bla bedre luktesans... men jeg orker ikke gå å håpe for mye... Jeg for min del har tenkt og vente med å teste i det lengste... Om ikke jeg har fått besøk innen lørdags morgen brenner jeg vel av den 1 testen da... (partyparty, hallowen) Dere da? Noen som har testet pos i dag? Lykke til jenter=)
mimmi9 Skrevet 28. oktober 2008 #30 Skrevet 28. oktober 2008 Fikk en svak strek på strimmel da jeg testet i stad (ikke morgenurin). Vet ikke helt hvor pålitelig strimmel er....Har IKM i morgen, skal teste igjen i morgentidlig. Uff, blir sprø av dette:/
SAhåpefull Skrevet 28. oktober 2008 #31 Skrevet 28. oktober 2008 Spireklar: Det er jo en mulighet for at vi kan være gravide, for vi har jo begge to testet litt for tidlig. Er vel best å vente til ikm-dagen før man tester for å være sikker. men d er jo såååå vanskelig å vente. jeg har også variert litt fra å ha rosa utflod, bittelitt friskt blod og brun utflod. det kan jo ikke være tr som kommer så tidlig! vi får håpe at det er festeblødning vi har hatt. man kan jo også blø litt i begynnelsen av svangerskapet pga hormonforandringer. men det kan jo også være begynnelsen på tr. uff, jeg vet ikke hva jeg skal tro. forstår ingenting!
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 28. oktober 2008 #32 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, hjeeeelp....ikke lett å bli klok på dette her. Vi må holde hverandre oppdaterte og holde sammen Har du hørt om andre som har hatt slike blødninger? At de har testet negativ før ikm og fått positiv etter ikm? Jeg er såååå spent. Jeg har ALDRI før i hele mitt liv spottet slik jeg gjør nå, så det er jo litt merkelig dette. Jeg har overhodet ikke mensmurringer, og det har fra starten av i dag kommet friskt på papiret og litt friskt på truseinnlegget, men utover dagen har det stagnert litt til å bli lyserosa igjen. Er det lov å bli småtullette nå? Hehe.. Når hadde du ikm igjen? Hadde dere du sex dager før og etter EL? Vi hadde 2 dager før og 2 dager etter. Så håper så inderlig!! Har så lyst å bli gravid denne månedene slik at jeg kan fortelle det til hele familien min på juleaften:) Hold meg oppdatert hver dag fremover nå da...krysser fingrene for oss:) Hvor gammel er du? Har du barn fra før`?
snellapella Skrevet 28. oktober 2008 #33 Skrevet 28. oktober 2008 Å, nå er jeg lei.... feber siden lørdag, litt slapp og i dag trodde jeg at jeg skulle få urinveisinfeksjon, men det kjennes bare sånn ut.. Øm der nede på en måte. O går å venter på mensen..kjennes ut som den kommer men ingenting. Mørk urin har jeg, hva nå enn det er...
Eira2010 Skrevet 28. oktober 2008 #34 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk også en svak strek på strimmeltest. Den skal være 99,9% sikker da. En strek er en strek, og den kommer kun dersom du produserer hcg, noe man bare gjør hvis man er gravid.. Jeg har aldri opplevd noe annet enn blendahvite tester tidligere, det har ikke en gang vært mulig å innbille seg at man kunne skimte en strek. Så noe er definitivt annerledes denne gangen=) Jeg er selv litt redd for å juble for tidlig siden det enda er to dager til ikm og litt tidlig. Men jeg sier likevel gratulerer så mye mimmi9!! =)
SAhåpefull Skrevet 28. oktober 2008 #35 Skrevet 28. oktober 2008 spireklar: ja, har hørt om andre som har testet negativt før ikm og positiv etter. hvor mange dager før ikm testet du? jeg testet tre dager før ikm, så kan jo være at det var for tidlig. Har du også det slik at det kommer mest tidlig på dagen?? for sånn har nemlig jeg også det, det avtar liksom utover dagen. veldig merkelig altså. hvor mange dager har denne spottingen pågått da? jeg har ikm i morgen, så tror jeg skal ta en test i morgen eller torsdag hvis ikke tr dukker opp. jeg har tenkt akkurat det samme som deg: at jeg vil fortelle det til familien på julaften. jeg blir så skuffa hvis det ikke er klaff denne måneden. tørr nesten ikke å ta noe ny test fordi jeg er redd resultatet blir negativt. jeg er 22 år, ingen barn fra før... du da?
mimmi9 Skrevet 28. oktober 2008 #36 Skrevet 28. oktober 2008 Jo, takk det samme i såfall:). Måtte ta en ny test, en stav denne gangen, og den viste også en svaaak strek. Så nå er det bare å krysse fingrene for uteblitt IKM og sterk strek på testen i morgentidlig:):). Testet dessuten positivt på EL testen i går. Lykke til alle prøvere:)
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 28. oktober 2008 #37 Skrevet 28. oktober 2008 SAhåpefull: Så gøy at du også tenkte å fortelle til dine foreldre på julaften:) Er jo da hele familien er samlet og kan tenke meg det er koselig at de da får høre det:) MÅ JO DA SEFF BLI GRAAAAVID FØRST....sukk... Jeg har det også at det kommer mest på morgenen, merkelige greier... Min spotting startet bittelitt forrige uke, tror det var 1 eller 2 dager med lyslys rosa, og nå da søndag og mandag brunt og i dag friskt blod fra morgenen av. Jeg er 27 og har ingen barn fra før. Har du hatt SA (siden nicket ditt starter med det)? Ikm i morgen da ja spennende!! Når testet du sist? Jeg har nok testet AAAAAAAAAAAAAALT for tidlig siden jeg ikke har ikm før lørdag/søndag....
SAhåpefull Skrevet 28. oktober 2008 #38 Skrevet 28. oktober 2008 spireklar: jeg har hatt tre SA, en da jeg var 17 år og to i år. har hatt noe ustabil syklus etter SA, men det har stabilisert seg etter sommeren. jeg har tenkt tanken at det kan være pga SA at jeg spotter, noen får jo veldig ustabile og "rare" sykluser etter det. ja, du har nok testet litt for tidlig, men jeg skjønner deg veldig godt. det er så vanskelig å vente og man vil jo så gjerne ha en positiv test snarest mulig. jeg testet sist på søndag, tre dager før ikm. vi får prøve å være tålmodige, men jeg klarer ikke å tenke på noe annet for tiden.
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #39 Skrevet 29. oktober 2008 Hei alle sammen:) JEg også måtte teste i dag for jeg er så nysgjerrig. Den var svak, men ser klart en lilla strek der liksom..Hjertet mitt banker i hundre det nå. KAn det være noe der? ?? Tør ikke håpe, for så bli skuffet.Noen som har erfaringer? Har ikke ikm før fredag. Lykke til alle sammen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2008 #40 Skrevet 29. oktober 2008 Hvis det er farge på den så er du nok gravid:) Sniker meg til et lite gratulerer. Kjøp en CB digital:)
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #41 Skrevet 29. oktober 2008 Og jeg sniker meg til et lite takk, men er så nervøs for at jeg ikke er det. MEn ringte legekontoret, og hun også sa at enten så er det ingen strek der, eller så er den positiv. Men jeg skulle få komme med en urinprøve. Så vi får krysse fingrene... HÅper håper håper...
mimmi9 Skrevet 29. oktober 2008 #42 Skrevet 29. oktober 2008 Gratulere, du er nok gravid:D. Hadde svake streker på alle mine tester som jeg tok i går (3 billigtester). Har IKM i dag, så tok en test nå med morgenurin og den var det en sterk strek på:). Så om alt går bra så blir det en julibaby på meg:). Lykke til alle prøvere.
Prøvigjen Skrevet 29. oktober 2008 #43 Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer til deg!!! Har IKM i dag, og bittelitt brun utflod kom i går (men stoppet opp). Regner likevel med at det er TR. Selv om jeg har hatt 1000 symptomer i to uker;-/ Lykke til alle.
monkri mamma til 4 Skrevet 29. oktober 2008 #44 Skrevet 29. oktober 2008 gratulerer til dere som har fått positiv test. hadde ikm i går og enda ingen spor etter tr. får bare vente å se da. har den ikke kommet om en uke, så får j ta en ny test.
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #45 Skrevet 29. oktober 2008 Jippi....:) Jeg er GRAVID.. Helt utrolig.. Var å fikk levert urinprøve på legekontoret, og den var helt klart positiv.. Dette er så spennende. Gratulerer til alle dere som har fått positiv test.. og masse lykke til til dere andre....
Stine? Skrevet 29. oktober 2008 #46 Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer så mye Bliogfornøyd:) Dette var gode nyheter:) Selv har jeg IKM i dag, men ikke et tegn av tr:D Testet positivt på el tester i dag da, noen sier jo at det kan bety graviditet, så håper det:) Lykke til, alle andre
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #47 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk for det:) Så spennende at du gjorde det da:) Har lest at LH hormonet stiger når man er gravid også, så dette lyder jo lovende:) Krysser virkelig fingrene for deg. Noen symptomer eller? For oss satt det 3 pp, men de to første syns jeg at jeg hadde så mange symptomer, men denne gangen merket jeg ikke noe særlig. Hadde så på følelsen tr kom, har mensmurringer liksom. Så tok test i dag, for da tenkte jeg at når jeg så den var neg, ville tr komme..og da kunne vi begynne på ny periode. hehe.. men sånn gikk det ikke.. hehe. Masse lykke til til deg:)
Stine? Skrevet 29. oktober 2008 #48 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg må si jeg har et håp, men redd for å håpe for mye også:S Har nok mange symptomer ja, mye likner på forje gang jeg var gravid for 5 år siden, men redd det bare er inbilning.. Så får baree krysse fingrene og håpe på en positiv test snart:) Tørr ikke å ta en graviditetstest, bare redd den skal være negativ:) Får heller vente en ukes tid å se om tr dukker opp:p
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #49 Skrevet 29. oktober 2008 Skjønner det:) Masse lykke til hvertfall... Gleder meg til å se hvordan det går med deg. MEn kan jo ta en test snart. Jeg har ikke ikm før i morgen og det vistes i dag..
Stine? Skrevet 29. oktober 2008 #50 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk for det:) Skal ta en test når jeg har psyket meg opp litt:P hehe, kanskje før helgen, om tr ikke kommer, noe jeg har på følesen at den gjør:( Men håper ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå