Gå til innhold

provosernde!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente selvf ny kone, ikke biomor (det er jo meg, er bare litt provoser her)

Og jeg har aldri angra verken på barnet mitt eller forholdet mitt med bf. Ei heller ytret at jeg angrer... Bryllupet kunne jeg dog vært for uten, men det er nå en helt annen sak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon og sivilitet er en fin bil!

*sukk*

Det koster ditt og datt...Ja, for all del sett opp regnestykke!

Rekk opp hånda dere som har et sivilisert forhold til far OG som kan kommunisere om hva ting koster i.f.t aktiviterer o.l.

Rekk opp hånda dere som har et GODT forhold til BF.

Rekk opp hånda dere som med hånda på hjertet kan si dere ønsker alt godt til den dere har barn med, og at det er kjipt at ting tok slutt, men sånn er livet!

Skrevet

Si meg anonym 20.50, er du 18 år gammel? Du er så bastant, unyansert, defensiv og stygg i kjeften at du umulig kan være voksen. Og hva er egentlig den greia med å bruke så utrolig mange tegn? Det holder med et utropstegn, et spørsmålstegn osv. I hele denne tråden har du fremstått som litt ung og dum. Sannsynligvis er du helt gjennomsnittlig begavet, kanskje du skal prøve å formulere deg deretter?

Skrevet

en måte å utrykke frustrasjon på! Er verken ung eller dum men begynner å bli møkkalei av å forsvare meg for sånne som du! Har forøvrig bare skrevet ett par innlegg i denne tråden! Fornøyd?

Skrevet

Sånne som meg? Jaha. Siden jeg er en sånn en, hvilket standpunk har jeg i denne debatten her da?

Du trenger jo slett ikke forsvare deg i utgangspunktet, men når du spyr ut av deg innlegg av denne typen skjønner jeg at det behovet melder seg.

Skrevet

det var rette til å snakke! Regner med at det var du som skrev det jeg responderte på?

Skrevet

Nei. Det første innlegget jeg skrev var det til deg om språket og tegnsettingen din. Kanskje du kan forklare hvem sånne som meg er nå?

Skrevet

Nei vel, men du får det for det om!!!!

Herreminhatt!!!!! Du gikk ikke handel og kontor ser jeg.... Hva med å legge lista ned et par hakk liksom. Det du driver og lekser opp, hvor mange barn med TO hele foreldreinntekter får alt det der??

Du er ikke representativ i denne fanesaken for alenemødre. Egentlig har du gjort alt verre ved å minske sympati fra oss som ikke er alenemødre. Det er nemlig ingen av oss som mener at barnefar ikke skal betale. Det er mengden og nødvendighet i forhold til livsstandard.

Du har skutt deg selv i leggen med det innlegget der. Og tatt mange med deg i fallet. Burde skamme deg med å hovere ovenfor alle andre alenemødre for det er det du gjør. Dette innlegget er det mest tullete jeg har lest. Deg er det i allefall ikke synd på. Med de frivillige utgiftene dine kan du ikke skylde på barnefaren at du ikke kan bo i byen. Gi datteren din sunne hobbyer du kan forsvare økonomisk så kan du nok komme deg til byen som du vil. Kan jeg foreslå Frogner...? Der er det veldig fint og der bor jeg. Stooor plass har jeg også. Drikker kaffe latte og triller vesla i bugaboo :) Men datteren min kommer aldri til å koste meg det i utgifter.

Hvem er barnefaren din Røkke? Passer til livsstilen din og litt gnien på kronene er han jo også. Kan nok være han.....

Du burde unskylde deg ovenfor andre alenemødre. Du er et prakteksemplar av en bidragshore. Ordet betyr nemlig ikke at man "horer seg på bidrag" og har heller ingenting med bidragets størrelse og gjøre. Det betyr at man bruker bidraget som en del av inntekten sin. Et kjennetegn er at de aldri blir fornøyde og er bitre på barnefaren. Mange av de innrømmer gjerne at de ønsker far skal svi. De liker ikke eksens nye kjæreste/samboer/kone/partner. Og det er da besynderlig at det er kriterier som passer flere av dere...

Forrsten har vi et ord for barnefedre også. Når de er ute og går så "triller de på gjelda." Kanskje den de har sammen med en trillefitte.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...