Gå til innhold

Unge mødre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det var meg du svarte, så betyr kanskje det at jeg laster ned serien at jeg *ikke* ser den på tv? Og det har tydligvis ikke hun jeg svarte gjort heller. Så kanskje vi ser "Den store reisen"? Selv om hele greia visstnok er humbug, med betalte innfødte...Den eneste grunnen til at jeg ser på Unge mødre er at jeg er sykemeldt og har litt for god tid nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Nå har jeg ikke sett "unge mødre" siden sesong 1, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det også, men jeg må si denne diskusjonen, og samtlige andre tråder rundt dette programmet, tar litt vel av.

Det er helt greit at man reagerer på ting folk sier, at man mener de er dumme og at man mener de er inkompetente som mødre.

Å gjemme seg bak en anonymknapp, og slenge med leppa så møkka fyker, blir en helt annen ting. Disse jentene har ingen sjans til å forsvare seg her inne hvis de ikke oppholder seg her, og vi lærte vel alle i barnehagen at man ikke snakker stygt om noen som ikke er tilstede, og dermed ikke kan tale sin sak.

Diskusjonen utvikler seg også til en svært lite konstruktiv debatt, som bare går ut på mobbing av enkeltpersoner, og deretter drittkasting mot nick som måtte mene noe annet enn dem.

Det er for meg helt utrolig at voksne mennesker ikke klarer å diskutere ting på en ordentlig måte, men må lire av seg det ene stygge ordet etter det andre for å kunne holde oppe en diskusjon.

Kanskje på tide å gå inn i seg selv og tenke litt på hvordan dette oppfattes av andre.

Hadde dere kunne sagt det samme IRL som dere sier her inne, og hvordan tror du svigermor og venninna di hadde reagert på disse utsagnene?

Dette ble veldig langt, og minnet kanskje mer og mer om en moralpreken, men jeg er oppriktig sjokkert over oppførselen til enkelte voksne folk.

Skrevet

Jeg er en av de anonyme, men jeg har kun svart på hvor man kan laste ned serien, har ikke sagt et vondt ord om hverken Kristine eller noen av de andre... Har ikke sett episoden med henne enda. Kan være andre grunner til at man er anonym, jeg skriver jo i mitt andre innlegg at jeg er sykemeldt, og til tider kan jo det være nok til å bli stempla som trygdesnylter og andre "hyggelige" ting...

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Jeg tenkte vel generelt på de som drev med denne drittslenginga, og ikke de andre - det trodde jeg kom ganske tydelig frem i innlegget mitt=)

Har selvfølgelig ingen grunn, eller interesse av, å kritisere oppførselen til de som faktisk ikke driver med drittslenging men bare informerer om hvor man kan se det på nettet, og heller ser på nrk.

Skrevet

dere er så laterlige.. jeg skrev til en person her inne som driver å offte legger utt dritt om kristine, å da mener jeg ordentlig dritt, ting som rett å slett er trakasering. å har faen ikke trua noen som helst, informerte hun om at hun burde slutte, fordi politiet har skjekka opp hvem som har slengt dritt altså de som har godt litt el langt, å det viste seg å være omtrent bare en person alle sammen. det jeg sa var at vist hun ikke skjerper seg kommer hun til å bli annmeldt, er det å true ? e ren fakta,

Skrevet

herregud!

for det første må det gå an som voksne damer og klare å la være å hetse unge mødre på denne måten. de gjør kanskje så godt de kan, og det er vel bedre at de tar ansvar enn at de tar letteste utvei? men på samme tid synes jeg det er helt idiotisk at du Veronica sitter å tar Kristine i forsvar, ville Kristine i det hele tatt ønsket det? jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært meget ubehagelig hvis noen av mine venninner satt og kranglet om meg og tok meg i forsvar på ting som dette og ikke minst på en plass som dette... dessuten må disse unge mødrene tenke litt over hva de sier da de faktisk er på tv!! vi vet alle at de klipper og limer og tar kun det "saftigste".

jeg var 18 da frøkena mi ble født og må innrømme at jeg skjemmes av mye som blir sagt og gjort i denne serien!

Skrevet

så enig med deg Snublekjeks. og jeg er ung mor selv.

Skrevet

Du er så latterlig Veronica! Du som burde bli anmeldt pga at du truer folk! kanskje vi vurde ta med loggene til politiet og anmelde deg!

Jeg syns at folk kan si hva de vil ang kristine men noen går litt for langt.

samboern min kjenner kristine og hun er ikke så ille som hun utmerker seg på tv, men fortsatt litt dum!

Skrevet

jeg kjenner ikke kristine så mye.. Så kan ikke si noe der..

MEN det at hun sa at hun ikke likte å amme så mye men hun fikk store pupper.. DET TENKER NOK EN DEL ANDRE MØDRE OGSÅ!

Hun er ikke redd for hva hun sier eller hva folk tenker om henne..! Og det er en bra egentskap.. Men skjønner at folk kanskje fikk litt feil inntrykk av henne..

Og om veronica har skrive feil så gjør vel ikke det noe..

Er dere så korte i hode at dere ikke klarer å se hva som står uansett? Da må jeg være den smarteste her gitt :)

Skrevet

Til Anonym 22.40

Bare fordi du fikk unger sent i alderen så trenger du faktisk ikke å tråkke ned på unge mødre.. Jeg er ung mor selv og jeg blir forbanna når alle tror at jeg er en dårlig mor bare fordi jeg ble gravid som 19 åring!

Man trenger ikke å ha iq nok til å komme inn i Mensa for å være en god mor!!!!

Skrevet

dere må jø faen meg ha det inn med tesjke.. har ikke trua noen her inne. lykke til med å annmrlde meg fori jeg har opplyst EN person her inne om at hun kommer til å bli annmeldt vist hun ikke skjerper seg. snakker ikke om de som sier de synes hun er dum osv. snakker om en spesiel person som har sakt veldig mye dritt å som har god atl for lang, langt over streken, denne personen har også lata som hun er flere personer, trykket på anonym knappen å skrevet flere innlegg, å lata som de er fra forskjellige folk.

er stor forskjell på en trussel å en advarsel, politiet veit alt om hun, de har skjekka opp mange av disse linkene om kristine, derfor vi har funnet ut at det er en person her inne som har skrevet langt over halvparten av innlegga og svara.

vær glad for at kristine var såpas snill at hun ikke annmeldte deg, kan ikke du være litt snill til bake da å holde alle de meningene dine for deg selv.. å je paratet kun om en person her. ikke dere som har skevet små ting om at hun virker dum, å er moteslave osv...

me får aldel annmeld meg for at jeg har opplyst denne peronen om dette =p lykke til..

Skrevet

Du virker sikkelig patetisk Veronica.. Ro deg ned et par hakk!

Kristine virker som en kjempe hyggelig jente, men når man er med på et sånt program så må man bare nesten regne med posetive og negative tilbake meldninger.. Sånn er det bare:o)

Skrevet

Når man velger å være med på et sånt program, så må man også regne med å bli snakket om - både negativt og positivt. Det tror jeg at Kristine var klar over på forhånd, selvom det uten tvil har tatt av her inne.

Jeg er en ganske ung mor selv, var 19 når jeg fikk Emilia. Og jeg har mine feil og mangler, på lik linje som de aller fleste andre mennesker.

Men du Veronica. , du trekker oss virkelig ned. Jeg sier bare ; Pick your battels.

Skrevet

La Kristine snakke for seg selv Veronica. Er du vergen hennes eller? Og lykke til med anmeldelse. Sånt må man regne med når man stiller opp i reality program. Sier ikke at det er riktig at folk skriver stygge kommentarer om henne,men man kan ikke være så naiv at man ikke tror det blir snakk rundt sånt. De som lager programmet valgte jo henne for en grunn,at hun har underholdnings verdi. Og du gir ikke et bedre bilde på unge på dette forumet iallefall.

Skrevet

har du et aggresjonsproblem Veronica? må bare spørre. for det virker ikke som du klarer å bremse deg selv i uttalelsene dine.. du bare skyter avgårde..

hadde jeg vært kristine så hadde jeg blitt mektig irritert over å ha hatt ei som egentlig bare gjorde alt verre sånn som du gjør nå..

er jo DU som tar helt av. var faktisk ikke såå mye snakk om K før du begynte å vase og styre..

fatter ikke at noen kan ta så av for ting som skjer her..

du oppfører deg som en utagerende liten unge. du er sikkert ikke sånn ellers, men akkurat her og nå så gjør du det.. vanskelig å ta deg seriøst da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...