Gå til innhold

Unge mødre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hun syntes det ikke var gøy å amme pga det gjør vomdt, hva er galt med å si det ? sa der kansje på en litt feil måte, men vist dere hører ordentlig etter på alt hun sier hadde dere skjønnt hva hun mente, men som vanlig hører dere bare det dere vil høre, å tror selv dere er så jævlig perfekte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, huff å huff ^^,

Har du sett n

unge mødre vil jeg tro du har reagert litt på henne. Å det med at vi slenger dritt om flere personer i full offentlighet vill jeg tro de har skyld i selv siden de er med i et reality program..

 

SÅ DET SÅ...

Skrevet

jepp, det jeg prøver å si =P

tydelig vis ingen her som skjønner at fem også bare tar med det som er underholdning, skal vise alt det dume de sier å "feila" de gjør. alle her innne hadde garanter driti seg litt ut på tv om de hadde blitt filma de å.

Skrevet

Selvfølgelig har vi å dumma oss ut, men kunne aldri å falt meg inn å sagt at det er vondt å amme, men gjør det fordi at puppene bli store :D haha..

 

 

Skrevet

hehehe.. SÅ DET SÅ (genial^^)

Nei jeg har ikke sett det, og det kunne nok hende at jeg hadde reagert. Men å slenge dritt rundt om andre har jeg rett og slett ikke behov for. og syns ville være ganske bedritent av meg å holde på sånn, når vi allerede bruker så mye tid og energi på å lære våre barn til å nettopp ikke være en ufordraglig drittunge som lager kvalme og mobber andre.

Litt vansklig når de som kaller seg voksene er ti ganger verre

Skrevet

Mulig det. Så sånn går nå dagene. Jajaja ^^,

Skrevet

Det er nesten så jeg skjemmes over å være ung mor.

noen av disse uttalelsene til jentene på unge mødre er helt på huet.

 

jeg kan ikke huske noen andre som ble fremstilt som en normal, oppegående mor enn Malin i sesong 1.

Kanskje er de fult oppegående og helt normale, men måten de blir fremstilt på....

ja og Line i sesong 1....men både Line og Malin er kjempeflinke mødre.

 

nei, det er en grunn tila tjeg takket nei da de spurte om jeg ville bli med.

ja jeg er ung mor, jeg og en venninne satte i vin rusen og meldte oss på og tenkte at vi blir vel aldri trekt ut.

nei, nå er jeg glad for at jeg sa nei. med en gang vi sier noe dumt så blir vi fremstilt som noen små gjøker.

 

 

SELV OM VI ER UNGE ER VI IKKE INKOMPETENTE. Just saying....

Skrevet

hun sa at det var vondt å amme, men at hun gjore det fordi morsmelk er det beste for barnet, å at hun likte hvordan puppene hadde blitt. sa vel ikke at hun amma for å få store pupper. hør heller etter en å bare høre det du vil høre a...

Skrevet

Nei, vet du hva, nå bør dere faen meg skjerpe dere!!

Hvem i all verden er det som kan snakke slikt om andre mennesker, også tro at dere er ''perfekte''??

ER DET MULIG!!!!!!!!???

 

VOKS OPP!!!

Å det kommer fra en 17 åring!!!

 

De er annerledels JA, men ikke kom her å tro at det er noe bedre å være sånn som dere, snakker drit om et menneske på et internett forum!!!

TRAGISK!

Sånt gjorde vi når vi var fjortiser!

 

jeg kjenner ingen av de, men jeg har en veldig god følelse at det er anspenthet og nervøstitet inni bildet der!

Ikke vær så naiv å tro alt dere ser på tv.

 

 

Skrevet

Jeg er enig i det at kanal 5 kanskje "klipper og limer" slik at det blir underholdende, og tar med sånne dumme kommentarer med vilje. Men det er ingen unnskyldning når det gjelder Kristine iallefall. Jeg hadde aldri trodd at noen som har barn, som har gått gravid i 9 måneder faktisk tror at det som kun er en bittebittelille celle når man er 1-5 uker på vei har HØRSEL og TANKER. Da ble jeg skremt! LITT bør man vite om det som skjer med kroppen og med den lille spiren for å være egnet som mor mener jeg. Dette skrev hun i bloggen sin (så man kan ikke skylde på tvkanalen)

 

Ellers må jeg si at mange av de unge mødrene er kjempeflinke mammaer og flotte jenter! Liker spesielt ut Zekye jeg da. Hun er ei likanes jente! :)

Skrevet

Som sagt : dette var ting hun selv hadde skrevet i bloggen sin, altså satt hun antagelig hjemme foran sin egen pc og trykte dette ut av seg. Kan ikke skylde på nervøsitet pga kamerafolk da vet du..

Skrevet

skal bare innformere om en liten ting, alt dere skriver her inne kan spores opp, selv om man trykker på anonym knappen.. å det har faktisk blitt gjort, har finni ut att nesten alt dritte som har blitt slengt om kristine kommer fra en person omtrent, kommer fra samme ip adresse nesten alt.. vær glad du lille venn for at du ikke har blitt annmeldt.

Skrevet

Undskyld meg, men hvordan vet DU det veronica?

Det gjør du ikke om du er vanlig bruker.

Syns virkelig det er idiotisk å "true" noen på den måten. I alle fall når det er ubegrunnet, og du faktisk ikke har peiling så lenge du ikke er moderator. Noe som du helt klart ikke er.

 

Folk som melder seg på slike program må selv tåle å bli "hengt ut" eller snakket om når de uttaler seg om det de gjør på tv.

 

Men for å spore litt av.

Noen som vet hvor jeg kan se unge mødre gratis på web tv - uten å betale for det? Er det foresten sesong 2 som går på tv nå?

Har gått glipp av mange episoder, og syns det er et underholdende program. :o)

 

Hilsen en ny anonym som IKKE har hatt innlegg i denne tråden tidliger.

Skrevet

Tull og tøys at en vanlig bruker her inne kan spore opp ip-adresser i løpet av få timer. Det krever tillatelser det også, så hvis du har sporet opp adresser så gjør du noe ulovlig selv og bør være glad du ikke blir anmeldt, for å bruke dine ord :P

 

Hilsen anonym med sitt tredje innlegg.

Skrevet

hu kristine er jo helt rar...og så si noe sånn som at alle venninne hennes fikk barn., så da kunne vel hun også...hallooo??? eneste hun er opptatt av, er jo å kle opp ungen sin i merkeklær og sånn jo..lyser jo på lang vei dum....og ja, er lov å si dette ja, hun fremstiller seg jo sånn offentlig på tv....

har selv sett bloggen hennes, og den er ja.....hmm...

 

skal vel litt mer til for å spore opp en ip adresse ja...

Skrevet

Syns veronica. viser på måten hun skriver på at hun selv er veldig ung. Desverre er det flere som enda ikke skjønner hvordan man diskuterer ting saklig og ordentlig i stede for slik som hun skrev spesielt i sine 2 første innlegg i denne tråden.

 

Skrevet

ja jeg er ung er 19 år. å jeg vet veldig godt at det er en person her som synes det er veldig gøy å late som hun er flere personer å skrive masse dritt om kristine. er venn av kristine å er ikke vanskligere en å be politiet apore opp ip adresser så nei har ikke gjort noe ulovelig. vist den personen som jeg snakker om er her nå så tenk deg om, ga deg bare ett lite råd, for tviler på kristine gidder å høre mere fra kjeften din, sånn at du ikke får en tlf fra politiet..

 

så over til bloggen hennes. den bloggen har hun sakt selv at er kun for moro, er noe hun har som ett tidsfordriv, å hva så om hun kler ungen i merkeklær, er vel ikke dårlig mor forde.

 

leanna her det kjempe fint sammen med kristine å kristine er kjempe flink med leanna.

 

man kan ikke vite hvordan ett menneske er utifra en blogg å en tv serie.

Skrevet

ok folkens, da sier vi hjertelig tusen takk til dere! og riktig god natt:)

Skrevet

Sesong 3 begynte vel i dag, fant ikke dagens episode på nett i stad. Men du kan laste ned alle de tidligere episodene gratis, gå på podkast, så finner du dem:)

Skrevet

Dere vet det går et program som heter "Den store reisen" på nrk1 på samme tidspunkt som "unge mødre" eller?

Kanskje på tide å utvide horisonten litt ;-)

Skrevet

Ja selvølgelig kjenner Veronica Kristine. Hun er jo sikkert på samme nivå da tenker jeg. Ikke rart hun er ute med nebb og klør.

 

Jeg må si at det utsagnet om at hun syns det er så koselig å ha en "liten ting å passe på" virker rimelig lite gjennomtenkt. Hun tenker helt klart ikke på at ungen kommer til å bli større. Den er ikke en baby hele livet. Og for å være helt ærlig tror jeg det vil bli et sjokk for henne når hun forstår dette, trassalder, tenåring osv... Virker ikke moden nok for den utfordringen.

 

Når det er sagt håper jeg hun vokser med oppgaven og at hun slipper innblanding fra div instanser, være seg om hun selvfølgelig takler rollen som mor i enhver situasjon.

 

 

Skrevet

Veronia virker like sprengt i hodet som bærtablomplatinablond.

Synes du bør trå veldig forsiktig skal du starte med å true andre her. Vil tro du får deg en kraftig smell fortsetter du..

 

Men for all del, BE MY GUEST!!!!!!!

Skrevet

jeg forsvarer ikke veronica. for nå har hun dritt så på draget med å true folk her inne med noe hun faktisk ikke har grunnlag for..

 

viser bare at det er løyn.. så du må bare roe ann et par hakk.

 

men når sant skal sier så mener jeg å huske at kristine sa: det er vondt å amme, men morsmelk er jo det beste for babyen. å jeg har jo fått større pupper. er jo ikke noe bedre enn det.

 

så det hun mente var nok at det var en bonus at hun fikk større pupper..

 

å de jentene blottlegger seg med å vise seg på TV så det burde de være forberedt på.. helt greit å forsvare seg, men det vil alltid finnes folk som syns det er veldig festlig å snakke dritt eller rett og slett blir provosert av å se sånt..

 

 

Skrevet

dessuten så er det noe helt annet å baksnakke folk som gir seg ut sånn på TV, enn å true folk som snakker på den måten vi gjør. Å true blir litt verre, så tror du Veronica må passe deg litt. Du kan ikke komme her å true folk for å snakke om mennesker så selv velger å være sånn på TV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...