Gå til innhold

Unge mødre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ho som er på disse sidene på unge mødre 3? qwerty et eller annet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Haha Palestinablondt hår!

Skrevet

Hun fra Drammen,- som endelig har fått noe å gjøre???

Skrevet

Hu er jo steinhakke faenmeg helt kjørt i huet. Skjemmes på hennes vegne.

Skrevet

Hvorfor er hun her inne? Ungen er jo ute. Prøver hun på en til?

Skrevet

Er du palestinablond, eller? Bim og dib har felles anonymforum:)

Skrevet

Palestinablond,- faktisk...DEN var ny :o)

Skrevet

Ha en liten ting å passe på??? Lyst på barn fordi vennene har det?? Hallo, noen skulle vært beskyttet mot seg selv, mulig det er ei topp jente altså, men ikke alle tenker før de snakker.......Synes det er rart at TV har lov til å bruke SÅ unge jenter jeg? herregud har man fordommer mot unge mødre så blir de ikke BEDRE av et slik program,- de prøver ihvertfall ikke å reklamere for at unge mødre kan være smarte de og...Noen av jentene er skikkelig oppegående, men de ser vi jo nesten ikke..... hadde jeg vært ung (evt enslig) mor hadde jeg jobbet med å få programet av skjermen...

Skrevet

Fy faen for noen drittunger .Jeg kunne mere om barn og prevansjon når jeg var 15 ,enn de 3 tenåringene til sammen.hahahaha

Skrevet

Være med på Tusenfryd!!hahahahaha ler meg i hjel hahahahahahaha

Skrevet

Den største idioten ever må jo være han joakim som var sammen med ho fra mandal i de to forrige programmene. Noen som så han. Hva skjedde der? Han virka jo helt på tur...

Skrevet

Ja han må jo være noe av det mest tragiske jeg har sett. Skikkelig kvalm idiot.

Hun dumpet han heldigvis og fikk seg ny type..

Skrevet

Herregud som hun bretta seg frem på TV`en da.. kvalmt!!

Kanskje ikke så rart hun har vondt i ryggen når hun ammer når hun sitter så teit som hun gjør.

Skrevet

Enig med deg! an var jo helt idiot!

Men hun sa jo det at hun følte seg fanget i det forrholdet. At han var ekstremt sjalu og skulle vite hvor og hvem hun var med. Fikk jo ikke lov til å ha jentefest med alkohol en gang. Hjemme. KUK kaller jeg en sånn mann. Det gjor heller ikke saken noe bedre at han såg ut som noe katten hadde dratt med seg inn...

Skrevet

dere er faen meg så jævlig dritt kjeringer. sitter her å tror dere er så jævlig perfekte, aldri sakt noe dumt dere å aldri gjort noe dumt, tydelig vis er dere over gjennomsnitte smarte å.. tror dere da.. å alle dere som må le av kristine, jeg må le av dere patetiske er dere så jævelig å..

å det var heller ikke kristine som kom med den utalelsen om at hun var plastinablond eller hva det var i gjenn.

Skrevet

På med cherroxene og løp tilbake til skolen. Ser ut som om du har gått glipp av en del norskundervisning..

Skrevet

Om det er hu fra drammen du beskytter..så er hu jo skakkjørt i hode stakkar..uff..Du er vel likeså utifra måten du skriver..Dumme dumme jenter..syntes bare synd på ungene deres

Skrevet

Hu fra Drammen tror jeg ikke er laget for å ha barn. Hu var jo helt på jordet stakkar. Snakket kun om utseende, hvor store pupper hun hadde osv. Fy fader, er glad jeg ikke er henne. Hun var pen helt til hun åpnet kjeften sin ;)

Skrevet

Palestinablond? Har man farget håret svart, da eller?

Skrevet

Jeg ser på meg selv som en ganske ung mor. Jeg er 21 år, har et barn på 3,5 og venter nr 2... Men jeg har aldri sagt noe så dumt som : "Jeg liker ikke å amme, men puppene mine har jo blitt større, og det er ikke akkurat noen nedtur"..

Er det mulig å si noe sånt på tv??! Jeg mener det ødelegger for mange av oss unge når de sender sånt på tv... Det er ikke alle som er sånn som dem. Jeg tenker iallefall før jeg snakker!!

Lær dere det jenter!!

Jeg skjønner at dere "voksne damer" ser ned på enkelte unge mødre, for jeg blir rett og slett flau!!!

Skrevet

jeg synes synn på det stakars ungene dere som har så trangsynte og bitchy foreldre som dere.. å hva så om jeg har mye skrive feil ? hørt om dysleksi ? dere er som små unger på barneskolen som sitter å henger seg opp i alt å mobber andre.. dere skal faen ikke klage på at barn mobber verandre, for er dere dem tar av. å man trenger ikke være supersmart får å være en god mor, men det tror vist dere, bare fordi folk sier noen ting som er dumt betyr ikke det at de ikke er gode foreldre.. dere må være en gjeng med fjortisser, nekter å tro at voksende mennesker sitter sånn som dere gjør.

Skrevet

Så enig med deg Anonym 22:33.

Jeg er selv 20 år og har en sønn på snart 1 år. Kunne aldri ha falt meg inn å sagt nå sånt på TV. Men folk er forskjellige. Noen tenker ikke før de snakker...

Skrevet

He-he. Har ikke sett programmet, men det jeg leser på denne tråden bekrefter det jeg tror om unge mødre... Kanskje dere burde jobbe med å få progr av skjermen, som en lenger opp skrev...

Skrevet

å kalle disse damene her for "voksene" er jo rett og slett bare å lure seg selv^^ Makan til en gjeng med drittunger, som absolutt har behov for å slenge mest mulig drit om en eller flere personer i full offentlighet skal man leite lenge etter!

Har i grunn ingen anelse hvem dere snakker om (ingen kanal fem i huset), men måten dere oppfører dere på her gjør meg rett og slett litt uvel. Og det er absolutt på ingen måte spesielt voksent.

Ikke rart skolevesen sliter med mobbing på skole når man faktisk ser åssen enkelte foreldre oppfører seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...