Gå til innhold

Ny tråd for oss 87-modeller:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei carro. Synd tante rød kom.. skuffanes..

Vældi trist å høre om MA..håpe d klaffe fort for dåkker ijæn. Æ krysse fingran.

Ser på dialekta at du e nordlening..d e æ å.. kor du bor? æ hold nu t i vesterålen..

har foresstn IKM i uke 47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sámenieida87_prøver ijæn: Ja æ e fra tromsø, så e nordlending jah!:)

Kor i vesterålen e du fra? Har vært der nån gang:)

Ja håpe også at det klaffe snart, hadde vært ordentlig koseli med en litn en!:) Har du barn fra før eller?:) Da har du ikm uka før mæ, spennanes det hær!!!:)

Skrevet

Står det bra te me alle dokker andre? Nån some blidd gravid her?:)

Skrevet

hei=)

Nå har jeg strax el om noen dager=)

så nå blir det kos i køya=)=) hehe

Hvorda går det her da????

Skrevet

sámenieida87: Er så så spennt på å høre hvor du er ifra?:)

Skrevet

Nei, nå syntes jeg vi faller langt ned her......

ikke bra..... er det ingen her lenger?????

Skrevet

Det har vært stille de siste dagene ja.. Men jeg er innom titt og ofte i alle fall:)

Hva er din status da elskerbarn? Gravid, prøver, har barn?:)

Skrevet

Så koslig da=)=)

Jeg er prøver og har vert det i 1 år nå og jeg har tatt pergotime i denne mnd så jeg håper det klaffer=)

Har el i disse dager så her er det senge kos på gang=)

Hva er din status da????

Skrevet

Jeg er innom her et par dager i uka. Må jo holde seg oppdatert på hva som skjer her...

Har hatt litt antydninger til tr i dag. Har ikm rundt 9 november. Spent på om syklusen har forandret seg noe etter spontanaborten... Den som venter får se...

Skrevet

Flo_må prøve igjen

Ja, det er viktig det og være oppdatert=)

9. November er ikke lenge til da.......... Er det første tr etter s.aborten???

sorry for at jeg spør altså.... er litt nysgjerrig av meg.... trenger ikke å svare hvis ikke du føler for det=)

Skrevet

Fikk tr 9 oktober. Derfor jeg venter det igjen nå... Har følt litt på meg at den skulle komme i dag. Kan vel egenltig teste nå, men tror jeg vil vente noen dager. Bedre å vente til tr skal komme, for så å teste hvis det ikke dukker opp noen mens...Spennende dette..

Skrevet

ja, det skjønner jeg!!! man må gjøre det som er best for en selv!!

dette er litt for spennende, for jeg blir så rastløs og utolmodig=)

Skrevet

testet i dag morres, og den var negativ. Da er det bare og forberde seg på tr da... Får satse på neste mnd

Skrevet

Hei alle sammen ;)

Tenkte jeg skulle melde meg inn her jeg også, siden jeg også er 87-modell ;)

Ser det er flere her med små barn fra før også :) Jeg har en sønn på 13 måneder og prøver nå på nr 2 !

Har prøvd allerede i over 6 måneder, for jeg får ikke mensen etter p pille slutt. 6,5 måned siden jeg sluttet på de nå :s

Skal til legen til tirsdag og da håper jeg virkelig jeg kan begynne på provera for å få mensen tilbake, eller evt pergo:)

Mange som har erfaringer med pergo her? Eller provera?

Og noen som har opplevd å slite med å få mensen tilbake etter p pille slutt?

Skrevet

Marianne87

Hei=) og velkommen inn hit=)

Vi har prøvd i 1 år nå og den mnd her har jeg gått først på provera for å få tr(sliter med sykluss) og så gikk jeg på pergotime for å få el=)

Skrevet

Ooi...

Jeg har testet i dag, og den var positiv. Jeg er GRAVID.... Dette hadde jeg ikke trodd for tror vi misset el.. Men nå er det stor glede i stua. Håper bare vi slipper en ny sa... (hold deg inni der lille venn)

Så nå får jeg rase avsted til legen og ta alle prøver, og søke om tildlig UL siden jeg mistet sist.. :) Spennende uker i vente.. Er i min uke 4 nå og babyens uke 2 ca.. Termin mot slutten av juli

Ønskere alle dere andre masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...