Gå til innhold

Ny tråd for oss 87-modeller:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Syns d begynte å bi irriteranes å måtte bla så langt vær gang d va nytt innlegg så æ laga en ny tråd t oss:)

Æ har nu gått 1 1/2 uke over forventa mens, og va SÅ sikker på at æ va bidd gravid nu.. Tok test 2 ganga, men begge va negativ.. Så æ tænkte æ sku vente nån daga t førr å prøve, men plutseli så va mens der likevel :( Bei SÅÅÅÅÅ skuffa!!!

Va jo begynt å planlegge korsn/kati vi sku fortelle d t kommende besteforeldrer..

Korsn går d me dåkker andre?

Nån som har hatt litt meir flaks enn mæ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off.. det var da kjedelig da...............

bedre lykke neste gang da håper jeg :)

Her er det venting på høykant..... nervepirrende asså...

Skrevet

ja bei kjæmpe skuffa:( men håpe d går neste gang då:)

Uff, d verste e jo den evige ventinga..bi småsprø av d..

Kati har du IKM?

Skrevet

ikm er i dag eller i morgen.... så er grådig spent kan man si.... har hatt gravid følelsen i over 1 uke no (har syklus på ca 31 dager.maks)... så tror jo og håper på at ting har klaffet.. men begynner jo fatte misstanke på at tr kommer... men håper :)

Skrevet

ååå så spennanes!

håpe virkeli d klaffa denna gangen:) vente i spenning me dæ:)

Skrevet

hihi... takk takk.. uff, blir utålmodig.. lest om så mange som tester negativ me billig strimler... og positiv samme dag me CB.. så tror eg ikke klarer holde meg lenger enn til i morgen tidli....... å bruke den da... hehe.. få d unnagjort.. :P så heller la det gå en uke til event....... Har bare brukt sånne billig strimler seddu..

Skrevet

Så flott med ny tråd da=)=)

Trengte det nå.....

Jeg har tatt de første Pergotime tablettene idag så jeg er kjempe spent=)=)

Skrevet

hei har ikke vært med på denne tråden før men er også 87-modell :) :)

det er en uke til ikm hos meg.. tror jeg.. jeg hadde noen smerter i magen sist tisdag å trodde det var el.. men har hatt smerter igjenn i dag.. så ble plutseli litt usikker :/ men men får se hva tiden bringer.. har noen av dere barn fra før??

Skrevet

Hei=) anmarie=)

koslig at du komm inn her du også=)

Jeg har ingen barn fra før, har du????

Skrevet

Her prøver vi som bare det om dagen. I følge eggløsningskalkulatoren på babyverden skal jeg ha el i dag, men tror ikke jeg har hatt det. Tror kanskje den var på mandagen. Håper virkelig vi klarer det... Orker ikke flere pp.

Skrevet

å.. Ja, det forstår eg godt... krysser fingrene for deg og at det har klaffet noe :)

Sitter her å venter på tr..... som ikke ser ut til å ville komme... hadde ikm i går... hadde trodd den sku komme før ikm, men er ikke noe som helst tegn til den. :s og testen var negativ i dag,, så venter og venter så eg kan prøve igjen... MEN eg håper jo litt på at eg er en av de som produserer sent hcg da.. så eg kanskje er gravid no?? har jo fremdeles en del symptomer.. uff..... blir gal av å gå å håpe sånn.

Skrevet

hei alle 87'ere :)

har ikke vært med på den forrige 87 tråden så tenkte jeg kunne presentere meg litt:)

er i 18pp.. og vært igjennom utredring.

skal begynne med pergo neste gang jeg får tr:)

og kommer fra østfold:)

er på dag 20 i denne perioden..

lykke til alle sammen:) håper vi får spirer snart alle sammen:)

Skrevet

AnnC 18.pp!

HEI=)=) Velkommen til oss=)

Jeg går også på pergo nå, vi har prøvd i 1 år nå og nå så tar jeg dobbel kur så da håper vi at det klaffer=)

Vi kommer også fra østfold, vi er fra fredrikstad, hvor kommer dere fra da????

Skrevet

jeg har ingen barn fra før, så håper på å bli mamma snart.:) jeg er i 5pp nå håper virkeli det klaffer denne gangen.. da kan jeg fortelle det til familien til jul :) det hadde vært en fin julepresang:)

til dere som har barn: hvor lenge prøvte dere sist?

Skrevet

Hei samenieida! =) Kor e du ifra?? Fikk bare øye på nicket ditt.. =) Er også same, bor i alta.. Har prøvd en stund, uten å få det til.. Er ikke 87 modell, ble bare overrasket av å se nicket ditt.. =)

Skrevet

Hei på der 87-ere :)

morsomt og se at det er flere av oss:) hehe..

Er i 11 pp her, så håper som alle andre at det klaffer snaaart. Tenk så koselig og kunne fortalt alle det til jul=) Sukk..=)

Noen fra hedmark her?

(Jeg synes det er vanskelig å finne igjen tråder, så send meg gjerne melding=)

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle skrive et innlegg her igjenn jeg vettu=)=)

Er det mange son har sagt til dere at dere er for unge???

ÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Soryy meg, men blir så f.bannnet når folk sier sånt, jeg jobber på babyshop og det er nesten umulig å la være å si at man prøver å bli gravid for det kommer så lett inn i samtalen, men når jeg sier det så er det ofte at bestemor osv sier:

Ska DU bli gravid??? Unge jenta????? Nei, dere får vente et par år til!!!!!

Men da bruker jeg å spørre: hvorfor mener du det????

da klarer de ikke å svare og bare sier at vi er for unge, men som jeg sier at de vet ikke om jeg er gift, har hus osv

Blir så irritert når de tror de vet hva som er best for det er ikke alltid de vet, det vi som velger dette!!!!!

Hele familien min og hannes støtter oss fult og vi vet veldig godt hva vi går til og ikke minst, vi har økonomi nok til å klare det så jeg skjønner ikke helt hva de mener, men bare vi vet at dette klare vi så er det vel greit.

Jeg blåser i om vi er unge, det ser jeg på som et pluss tegn!!!!

1: hvi er mest fruktbare nå (selv om man ikke skulle tro det når det gjeller meg)

2: vi har litt annet syn på livet, vi er ikke overbeskyttende

3: vi kommer til å få lang tid til å kose oss etter at barna er vokst opp.

når de er 20 er vi 41=)

4: Det blir mindre sykdom blant barn fordi vi er unge

Dette er bare noen få ting......

Vi er ikke såååå unge????

Skrevet

hei elskerbarn:)

vi er også i fra fredrikstad faktisk:)

har du brukt pergo lenge eller?

Skrevet

Jeg så ikke at vi hadde fått en ny tråd jeg hehe;o) Men da skriver jeg her i stede så bare glem det som står på den andre :o)

Er helt enig med det der "elskerbarn" Blir også irritert når folk snakker om at "åååå dere er jo så unge å blablabla.."

Tenker litt sånn her også jeg: Det jeg stort sett husker fra mine besteforeldre er veldig mye sykdom osv. Og at de døde relativt tidlig. Men tenk når vi får barn nå så er våre foreldre mye yngre og har også mye større kapasitet til å være de besteforeldrene som det alltid er stas å komme til :o)

Har IKM på søndag eller noen dager etter det, og er så spent, men skal ikke teste før på mandag hvis ikke tr er kommet. Har hvertfall sykt vondt i ryggen enda å tempen er enda høyere i dag så jeg håper jeg håper :o)

Skrevet

åå. det er spennende nygift87 :)

jeg er no 2 dager over ikm.(trodde egentli eg sku få mensen før ikm denne syklusen siden de har blitt kortere og kortere).. men så no sitter eg bare å venter på tr... håper den ikke kommer... men har egentli på følelesen at det skjer noe snart..... MEN har hatt den følelesen i snart en uke.... så da kanskje det er noe annet?? hehe.. håpe håpe

Skrevet

AnnC 18.pp!

ÅÅÅÅHHHH så artig da=) vi bor nå på rolvsøy vi da......

Jeg begynte på pergo på tirsdag og da tok jeg to 50 mg og det skal jeg ta i 5 dager, altså frem til lørdag, men hadde du begynt på pergo enda???

Det er kult at det er flere fra f.stad her=)

Skrevet

vi vil vel ikke komme langt ned på siden?????

Dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeee

litte granne opp da vettu=)=0)

Skrevet

hehe vi holder oss oppe hehe ;o) Nice:o)

Ser ut som det er mange spente folk her inne nå som venter på tr eller er begynt på pergo.

Til dere som er på pergo, hvor mange pp bør man prøve før man eventuelt går å sjekke om man trenger sånn pergo? Og hva er det egentlig det hjelper for?

Skrevet

nygift87

jeg vet ikke hvor mange pp man må ha for jeg ringte til en privat gynokolog og da hadde jeg prøvd i 10 mnd sånn ca.....

pergotime skal hjelpe deg hvis du har sjeldent el og hvis syklusser er litt uregelmessige og hvis dere har prøvd i mange år, men som rett og slett i passer sammen og da får de pergo for å at det skal klaffe letter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...