<3 N & M <3 Skrevet 25. oktober 2008 #26 Skrevet 25. oktober 2008 elsker barn vi bor på nabbetorp vi:) jeg har ikm i begynnelsen av november tror jeg.. er litt uregelmessig se.. får du noen bivirkninger av pergo eller? er veldig moro med flere fra samme sted:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #27 Skrevet 26. oktober 2008 å ja=)=) hehe østsiden ja=)=)=) Vi tenkte vi skulle flytte til torp vi da for der er liksom røttene til sambo=) Ikke bivirkninger nei, kanskje bare litt hetetokter, men ikke noe mer enn det. jeg tok de siste tablettene igår så nå er jeg liksom ferdig så jeg håper at det er noen egg som har løsnet når jeg skal til gyn=) Hvis ikke så blior jeg kjempe skuffet, men sånn er det jo.... Man vet jo ikke om det blir noen egg som løsner, men man håper=)=)
nygift87 Skrevet 26. oktober 2008 #28 Skrevet 26. oktober 2008 Hei jenter. I dag kom tr selv før jeg fikk testet hehe.. Men men. da går vi inn i vår 2pp snart da.. Men er hvertfall ENDELIG inne i min vanelige syklus på 28 dager etter alt med Cysten og opperasjonen og alt så da blir det jo litt lettere å prøve, for da vet jeg jo når eggløsning er osv ) Hvordan går det med dere da?
Flo_Isak Skrevet 26. oktober 2008 #29 Skrevet 26. oktober 2008 Noen dager siden sist nå gitt. Hvordan går det med dere alle? Vi har prøvd endel nå den siste uka, blir spennende å se hvordan det går fremover. Håper tr ikke melder sin ankomst! Vet dere hvor tidlig jeg kan teste? Beregner ny mens periode ca 9 november.... Blir så spennende...
påtjukken Skrevet 26. oktober 2008 #30 Skrevet 26. oktober 2008 hei jenter.. da er eg tilbake fra konsert:) hatt en fantastisk helg:) men kommer igjen med en god og en dårlig nyhet.. den dårlige er at me skal utsette prøvingen.. den gode er at ME SKAL GIFTE OSS!!!! min kjære fridde til meg på konserten... på senen!! er som en drøm dette!! me fant ut at me skal gifte oss i 09 og så begynne å prøve igjen når me har giftet oss!!! gleder meg utrolig til å gifte meg, men litt trist å utsette prøvingen, men var no det me ble enig om...
<3 N & M <3 Skrevet 27. oktober 2008 #31 Skrevet 27. oktober 2008 Elsker barn:) okei. er koselig på torp også da:) hvorfor har du fått pergo? pga manglende el? jeg har fått det bare for å gi det et lite puff. for jeg har vistnok el.. har vært igjennom utredning..! og hvis ikke dette funker skal jeg tilbake å bli undersøkt mer:) men forløpig er det konkludert med at jeg er frisk:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #32 Skrevet 27. oktober 2008 AnnC 18.pp! Ja, er veldig kost der=)=) Jeg fikk pergotime fordi jeg har veldig sjeldent el, så jeg skal til gyn i morgen for å se om det har løsnet noe egg=)=) det er bra at det ikke er noe glat da=)=)=)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #33 Skrevet 27. oktober 2008 Hei dere. Jeg har ikke vært medlem på noen av disse sidene her før, men har en følelse av at jeg er nødt for å henge her en stund. Jeg og mannen min har prøvd siden juli 08, føles egentlig som en evighet. Men ser at det er flere av dere som har ventet en stund. Kan nesten ikke forstå at dere holder ut, merker jeg blir så deprimert hver mnd når testen er negativ. Ingen skulle måtte streve for å få et barn når de ønsker det. Håper jeg kan bli kjent med noen her inne å dele tips og erfaringer. Klem fra Malin som er spreng klar for å bli gravid =)
<3 N & M <3 Skrevet 28. oktober 2008 #34 Skrevet 28. oktober 2008 elsker barn. håper at det gikk bra hos legen i dag:) krysser fingrene for deg!!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #35 Skrevet 29. oktober 2008 ja, da har jeg vert hos gynokologen........ det var ikke gøy!!!!!!!!! Jeg trodde det skulle være et egg som hadde løsnet for hun var så positiv og nesten sikker på at dette her skulle gå..... Når jeg satt der så fant hun ingen egg som hadde løsnet, hun sa at jeg hadde masse små egg så jeg måtte komme tilbake på fredag, men hun sa at det er svært sjeldent man får el så sent når man går på pergo. tror du JEG var skuffet da eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kunne ikke være på jobben og jeg bare skulle ønske at jeg kunne sove hele dagen lang!!!!!!!! huff, ble litt lei meg jeg=( Men det kan jo hende at jeg er en av de få, men sannsynligheten for det er vel lik 0..... nei, jeg må gjøre meg i stand til jobben jeg nå..... vi snakkes!!!!!!!
<3 N & M <3 Skrevet 29. oktober 2008 #36 Skrevet 29. oktober 2008 uff da! ingen koselig beskjed å få.. men det er jo lov å håpe, selv om sjansen er liten! skal krysse finrene for deg jeg! og håpe på at hun finne noen egg som har løsnet når du skal dit på fredag!!! *trøste klem*
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #37 Skrevet 29. oktober 2008 tusen takk for det=) Det er veldig koslig å ha noen å snakke med=)=)
<3 N & M <3 Skrevet 30. oktober 2008 #38 Skrevet 30. oktober 2008 ja det er veldig koselig å ha noen å snakke med om det:) også er det veldig greit å snakke med noen som er i nesten samme situasjon.. bare til å sende PM eller noe hvis du vil også
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #39 Skrevet 30. oktober 2008 ja, det hadde vert koslig, men hvordan sender man pm???? er litt grønn på de data greiene imorgen skal jeg tilbake så jeg håper det er skjedd noe da..... men det ser vi jo=)=)
<3 N & M <3 Skrevet 1. november 2008 #40 Skrevet 1. november 2008 hvis du trykker på nicket mitt tror jeg at det kommer opp at du kan trykke på et sted det står at man kan sende privat mld tror jeg..
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #41 Skrevet 2. november 2008 vi bi bære fleire å flerie her:) æ har en sønn på 2 år, og håpe han ska få bli storebror snart. kor du e fra?
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #42 Skrevet 2. november 2008 kan ikkje få bedre julegave:) kan ikkje sei at vi prøvde så mye sist:p blei gravid sjøl om æ gikk på p-pilla.. men barne va ønska velkommen fra første dag, når vi fant ut at æ va gravid.. Så man kan vel sei at æ e ny på d her me prøvinga:)
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #43 Skrevet 2. november 2008 E heilt enig me dæ elskerbarn! D e vældi irriteranes når folk ska komentere at vi e så ung. Vi e jo ikkje d.. Vi e tross alt over 20 år, og e/ i vrærtfall begynne å bi voksen nok t å ta ansvar, og forstå ka d vil sei å få barn..
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #44 Skrevet 2. november 2008 Gratulere så masse susi_vanessa!! Synd dåkker ska utsette prøvinga.. Men kanskje d skjer nåkka likevel da Har hørt om flere som har gitt opp prøvinga, og blitt gravid etter d:) Lykke til me alt iværtfall:)
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #45 Skrevet 2. november 2008 Uff, trist å høre om besøke hos gyn.. Håpe d ordna sæ likevel. klæm
Emmj Skrevet 2. november 2008 #46 Skrevet 2. november 2008 Hei, hiver meg på tråden jeg også nå som jeg er en 87mod! IKM var i dag, og har fortsatt ikke hatt noe tegn på at den kommer.. har prøvd i to uker ca, og det er gått fire uker siden MA. Håper at det kommer en spire å setter seg godt fast!! Skal ikke ta noe test i nærmeste framtid.. da blir jeg bare skuffet (regner jeg med) så vi får bare prøve og prøve..
*Bambi + spire* Skrevet 2. november 2008 #47 Skrevet 2. november 2008 Hey alle 87 modælla;) Vi e også i prøvinga,e i 4pp. Fikk besøk av tante rød på torsdag og det va en skikkelig nedtur! Va gravid i sommer, men det gikk dessverre ikje så bra. 30 juni 08, sku på UL og fikk da diagnosen MA. Sia har vi prøvd. Vi vil så gjerne ha en liten en, men det va tøfft å miste å vi e redd før å oppleve det igjænn.. Men vi blir mer å mer klar før hver dag som går, håpe på en liten spire snart! Koselig med en tråd før oss 87era;) Da slipp vi å høre kor ung vi osv.. også blir vi tadd seriøst;) Håpe det klaffe før alle hær inne!! Nån som har ikm i uke 48?
Flo_Isak Skrevet 3. november 2008 #48 Skrevet 3. november 2008 En stund siden jeg skrev sist. Nå teller jeg ned dager til jeg kan teste. Første dag i forrige tr-periode var 9 oktober, så jeg venter ikm om en ukes tid.. I følge kalkulatoren på babyverden vil en graviditetstest vært positiv om 2(!) dager, men tror jeg venter noen dager ekstra, bare for sikkkerhetsskyld. Har ikke troen på at det har klaffet denne mnd gitt, men hvem vet. Jeg tok jo feil sist også, da var samboeren min helt sikker på at jeg var gravid.. Den som venter får se. Flere som har ikm om ei uke?
KarLuc +1? Skrevet 3. november 2008 #49 Skrevet 3. november 2008 heisan.. lenge siden eg og har skrevet her no Får håpe det har klaffet da Flo_må prøve igjen Har el en dag i løpet av denne uken så no må vi vel begynne å gjøre noe snart.. hehe... så får vi bare vente å se.
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #50 Skrevet 3. november 2008 hei og velkommen ska du være:) håpe d klaffe før dæ å snart. ser du skriv at du ikkje ska ta nåkka test i nærmeste framtid..d va d æ å tænkte men æ klarte ikkje la vær likevel.. og blei selvfølgeli skuffa..håpe d skjer nåkka denna mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå