Gå til innhold

dreeeamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei man kan nok ikke være gravid når den er så lav.. må nok bare innse det.. jeg er ikke gravid!!!!!!

klart dere kan sove over... men dere må ta med sovepose og ligge underlag... (om dere har).... Jeg skal lage no mat så vi får spist litt for homeparty dama kommer, er det noe jeg må tenke på i forhold til at du ikke tåler..om jeg skal lage pizza eller nachos.. (blir nok en av delene... ) supert om jeg får en liste på hva jeg må unngå.. =)

er ikke helt sikker på hvem det er... synd dere ble splittet da... Jeg er skikkelig fornøyd med at de jeg jobber med er så høyt fungerende jeg da... men du interesserer deg jo for litt sånne tøffere diagnoser... godt vi alle er forskjellige... Men det blir HELT sikkert bra når dere blir ordentlig kjent!

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei... dytter litt på oss jeg... skjønner duhar travle dager... =) håper du har det bra og at du trives litt bedre nå=)

Jeg har det kjeeeeempe bra.. gleder meg til hver dag!

Ellers ikke noe nytt... tr er fortsatt på besøk.. 1uke i dag ca, ingen tegn til og gi seg=( er nok bare og bite tenna sammen og holde ut!

du da? nærmer deg vel nesten el igjen du.. hehe kanskje ikke helt, men om en uke?

klæm

Skrevet

Hei hei:)

Har ikke så travle dager egentlig, men jeg er så død når jeg kommer hjem, hihi. Er ikke vant til å stå opp 6 så jeg orker nesten ikke noe om kveldene;) Trives mye bedre i praksis nå, det er ganske spennende, og veileder er veldig flink.

Så bra at du fortsatt har det kjeeeempebra!! Vært med på noe gøy?

Har du sagt til Mari at jeg prøver? Jeg trodde nemlig det, men da vi snakket om det i dag, så virket det som hun ikke visste det og at vi snakket helt forbi hverandre;) Thomas kom til henne i går og sa at han vil ha baby skjønner du!!!!!:D Så hun var helt i himmelen i dag. Men kan hende at hun egentlig vil si det til deg selv, så du kan jo kanskje leke litt suprised eller noe når hun forteller deg det:P

Så dumt at tanta enda ikke har gitt seg! Får håpe at du slipper mer en to uker da ihvertfall:) Jeg har EL om ca 10 dager, hihi.

Klæm

Skrevet

hehe, skjønner du er død... er ganske trøtt og sliten jeg å... men det er jo sååå morro!!! kjenner at 4uker er ALT for lite... jeg vil begynne og jobbe der!!!! så bra at det er blitt bedre for deg da=)

jg er egentlig med på alt i grunn.. også skal jeg få en dag sammen ppt i kommunen.. hun ringte like så greit og spurte om vi kunne være med en dag.. såååååå kult....

ehm jeg kan ikke huske jeg har sagt det, men jeg mener da vi har pratet om det alle sammen tidligere.. kanskje hun bare var i total lykkerus? Såååååååå kult at thomas endelig vil... sukk* hun kommmer sikkert til og bli det med en gang.. da kan vi glede oss over henne da.. hehe.. skal bli kjempe surprised jeg.. Men kanskje hun kommer inn hit snart da?!

ja er kjempe dritt.. jeg føler alt tar så inmari lang tid.. det blir jo aldri min tur fordi jeg har jo alltid mensen... grrrrrrrrrrrrrrr.. heldige deg som har el så snar.. sukk...

jeg fant en annonse i avisen om at oslo og lillestrøm søker etter fosterfamilier... prøver nå og overtale anders til og bli me.. tenk å bli foster mamma.. det hadde vært så givende.. har veldig lyst.. men kommer ann på den andre halvparten min.. og da er jeg villig til og slappe av med prøvingen og ikke bry meg hver mnd... for jeg har lyst at vi skal være heltids fosterfamilie.. akkuratt som adopsjon liksom... hva syntes du om sånnt.. barna er jo helt friske, det er jo foreldrene som sliter... + at alt blir dekkt... +lønn/godtgjøreslser... åååå jeg vil, mulig jeg høres gal ut.. men jeg vil.. hehe

ka du tenke?

klæm

Skrevet

Så herlig at du synes det er så gøy!! Kanskje du får jobb der til høsten:) Det hadde vært noe det!! Så utrooolig heldig du er som får en dag sammen ppt, blir sikkert superspennende! Hva synes hun du er i praksis med da? Er hun like fornøyd?

Hehe, kanskje jeg skal si det til henne da. For hun spurte om jeg og Marius snakket sammen om baby, så da har hun nok ikke helt skjønt at vi prøver. Tror ikke hun kommer inn hit med det første, for hun vil gifte seg først, men håpet at de ville gifte seg til sommeren, og starte prøvingen etter det;)

Uff, ja skjønner at det må være vanvittig frustrerende! Men denne gangen ER det din tur!!!

Hva synes du om grease finalen?

Det høres veldig koselig ut å bli forstermamma, har tenkt på det selv. Men man må jo være 25 år, så da er det noen år igjen til jeg kan. Eller jeg vil helst bli beredskapshjem først tror jeg, og hvis jeg ikke får egne barn så kan jeg gå for heltid.

Så jeg synes ikke du høres gal ut i det hele tatt:) Da slapper man nok helt av med prøvingen, og ofte så er det jo det som skal til:) Sjekk www.fosterhjem.no

Da får jeg vel legge meg. Sove godt:)

Klæm

Skrevet

åååådet hadde bare vært en drøm og få jobb der.. sukk.. men det er nok lite sansynlig... de har sikkert nok folk som står i kø! Kristin syntes det er bra, men ikke det hun kunne tenke seg og drive med... men men.. sånn er det...

ja syntes du skal si det til henne... hun er veldig forståelses full ang ting=)

ååå så heldig, gift og baby... sukk... men har han fridd? eller var de forlovet? eller...

denne gangen er det vel strengt tatt din tur er det ikke? jeg mener.. du har holdt på NOEN mnd da... hehe... kanskje vi skal prøve oss på en ny det VÅR tur.. hehe

jeg er glad Thorbjørn vant.. det var det som betydde noe.. ikke noe annet.. hehe...

det blir nok ikke fosterbarn NÅ... trenger litt større hus først osv... Men A er med på det han... fantastisk.. så kanskje en dag i fremtiden.. det hadde vært noe det...

hehe.. kanke du stille meg noen spm som jeg kan prøve og spå på.. noen kontroll spm og så de du ønsker... prøver ut denne pendel greia.. har et smykke jeg trur kan fungere som pendel... bare for morro... syntes sånnt er ganske spennende.. =)

gjort noe spennende i dag eller kveld?

klæm

Skrevet

Hei snuppa!

Tusen takk for trøsten i sta, du reddet dagen min:)

Det er jo ikke sikkert at det er så populært. Du kan jo spørre om muligheten til å få jobb der til høsten:) Kanskje du er superheldig!

Han har ikke fridd nei. Men hun har sagt til han at hun ikke vil ha baby før hun har giftet seg, så hun regner med at han frir innen et halvt år.

Ja nå er det VÅR tur!!!:D

Så utroolig bra at A er med på det!!:)

Så spennende at du skal prøve deg med pendel, har en pendel jeg og. Ok da prøver vi: Heter mamma Sølvi til fornavn? Har Marius en søster? Det var kontrollspørsmålene;) Så lurer jeg på om jeg blir gravid innen 3 mnd? Og hvilket kjønn får jeg først?;)

I dag har jeg bare shoppa masse. Skal i bursdag til en venninne straks, og da har jeg kjøpt masse ting å pynte opp leiligheten hennes med:)

Hvordan gikk det på jobb?

Klæm

Skrevet

Bare hyggelig et vøttø.. Er så kjipt når man får sånne nedturer! Jeg svarte ikke i går fordi jeg sov.. sku jo på jobb i dag... hehe

En kan jo håpe.. jeg kommer nok til å ymte frempå om det ja...

Ja da er jo den saken klar i grunn... han kan joikke somle da kan man si. hehe... så hun må planlegge bryllupp før sommeren mens hun venter frieri da.. hehe

Ja nå ER det vår tur!

Jeg har ikke pendel, men et smykke jeg bruker... ikke helt pendel form på det, men har trua... Et smykke jeg arvet etter farmor, så det er masse go energi i det!

ok here it goes

Ja mamman din heter Sølvi

Nei Marius har ingen søster

Ja du blir gravid innen 3mnd, fikk januar

Jente først!

ÅÅÅ så heldig som har shoppa.. men og vil snart.. sukk.. men det er jo aldri tid til det da... gøy med pønte ting.. hehe... det vet jeg alt om

jo gret nok på jobb, en del og gjøre!

I morgen skal vi på cupfinale Vålerenga-Stabæk... Skal å gå i tog og greier.. skikkelig masse opplegg og styr.. blir morro! Men starter litt for tidlig i grunn... Toget går kvart på 11... sukk

kos deg masse i kveld.. drikk og vær glad... Det blir din tur snart!

klæm

Skrevet

Oj, du hadde helt rett på begge testspørsmålene!!!!:D Da satser jeg på at det stemmer at jeg blir gravid i januar. Kan begynne å spå folk på spåsiden du da:)

Hehe, ja Mari får det travelt:P Tenk så koselig om vi skulle giftet oss til sommeren alle 3, så vi kunne planlegge sammen *sukk*. Men det er jo kjempekoselig hvis Thomas frir til henne snart, de har jo vært sammen så sinnsykt lenge.

Du måtte opp tidlig i dag du da:( Men det hørtes veldig gøy ut! Heia Vålerenga!!:)

Klæm

Skrevet

uuuu kult... jeg har prøvd meg litt inne på spå sidene... har en del rett faktisk på test spm... men mye feil også selvfølgelig..jeg presiserer veldig at jeg bare tester det ut og at det godt kan hende jeg ikke får til også.. hehe.. men artig og prøve...=)

Jeg satser på at du blir gravid før det jeg.. hihi....

Kunne godt være med og planlegge ja.. men jeg har ikke råd til og gifte meg til sommeren altså... må nok ha noen år og spare på skal man få råd til og ha med alle som kan krype og gå av slekt... jeg vil ikke blakke meg helt på en sånn ting... bedre og spare... Jeg kunne godt tenke meg at han fridde, men jeg har det egentlig ikke travelt.. vi har bare vært sammen 3år, så vi har jo god tid.. Ikke har jeg den greia om å MÅTTE være gidt før jeg ble gravid... måtte vel event bare være av økonomiske grunner...

Ja måtte tidlig opp i går å ja... så ikke mye søvn denne helgen nei... Men fyyyy faen så artig... først var vi i byn og gikk tog fra Bislett til Ullevål... så var det kamp, Enga knuuuuste stabæk... Jiiiiippi... Norgesmestere 08! weee.. så var det ned i telt som var satt opp på jungstorget og full fest.... spillerne kom etter hvert... var hjemme i 11 tiden, riiiimelig død... hehe Men verdt det...

håper du hadde det morro på fest på lørdag og at du hadde en fin og avslappet søndag=)

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...