Gå til innhold

dreeeamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syntes ikke det blir så veldig annerledes enn å stå på scenen jeg... jeg gir jo av meg selv selv om jeg er en annen person... Jeg har gått allmenn jeg .. men jeg har vært drama leder i ten-sing i mange år... ikke døds seriøst, men har jo opptredd for noen hundre da...

jeg skal IKKE lese pensum i dag.. hihi

Er en del sure kommentarer noen uker ja.. hehe... jeg syntes det er greit og holde jula til desember, men juøe følsen kommer nok tidligere ja...

kos da med bursdag..

sporty? HA det var vel ikke riktig betegnelse.. hihi.. men godt og komme ut og få frisk luft=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy å være dramaleder! Og du er jo en veldig utadvent person, misunner deg virkelig det:) Jeg gikk på drama på vgs, og det var så utrolig gøy! Savner den tiden..

Akkurat når det kommer til pynting og sånn, så er jeg enig i at det er greit å vente til 1. des. Men jeg hører gjerne på julemusikk og drikker julebrus allerede nå;) Jeg må nesten gjøre det for å få julestemning i desember jeg, hvis ikke så går jeg rundt med julestemning i februar:P

Hehe, synes du er sporty jeg;) Er godt med frisk luft ja, men jeg synes det er så tiltak å komme seg ut jeg, hihi. Jeg vet at jeg er slapp:P

Skrevet

ja kjempe gøy, men myye annsvar og myye jobb.... jeg savner også drama=)

julemusikk er desember! men jeg må høre på det fra i morgen av alt jeg trur jeg.... hmmmm håper de venter med musikken altså...

spory er nok ikke riktig betegnelse nei.. hehe...

ellers du er på jobb og koser deg nå regner jeg med.. hehe... såååå kos asså... Har du forresten noen sympt? Her er ikke no egentlig... Var veldig svimmel og uvell før i dag, tenkte heeeey det er jo pos.. men så kom jeg på at jeg ikke hadde spist i dag.. hihiihi så etter det har alt vært fiiint igjen.. hehe..

kos deg i kveld.. prekas

Skrevet

Hmm.. Er det fler enn deg i butikken i morgen da? For du kan vel bestemme litt selv hva du vil høre på?:)

Ja nå koser jeg meg på jobb;P Helg om 20 min, yey!

Jeg har ingen symptomer, men hadde jo EL på mandag, så det er nok litt tidlig;)

Synes det er kjempepositivt uansett jeg, hehe. Man blir jo ekstra svimmel og uvel av det hvis man er gravid;P Men jeg er nesten sikker på at det var festesmerter du hadde:P Var det neste helg du skulle teste?

Kos deg du og:)

Skrevet

ja det er flere enn meg i butikken... vi er vel en 5stk som skal lage jule butikk eller noe.. dessuten er det kjeden Kremmerhuset som bestemmer når vi skal lage jule butikk samt fra når jule musikken skal spilles...

jej... helg er morro...

Smertene er der i dag og de.. er skikkelig løs og rar i magen. og har vært uvell mer i kveld... men jeg trur nok det bare er tanta som kommer ja.... eller rett og slett innbildt, man har jo mange symptomer om man kjenner litt godt etter... hehe

Ja neste helg jeg tenkte og teste, men tanta har sikkert kommet før det...

sukk har sittet og siklet på vogner jeg da... Emmaljunga...

nå hopper jeg i seng jeg trur jeg.. er så trett...

klæm

Skrevet

Hei:) Hvordan gikk det på jobb i går? Ble det julestemning?

I går ble jeg skikkelig minnet på hvorfor jeg nesten aldri er på byen lenger. Hun ene venninna mi kom aldri. De to andre er single og løp bare for å finne seg mannfolk. Og jeg satt for meg selv og var sinna på alle slitsomme mannfolk som prøvde seg. Så det var kos;P Gruer meg til å dra ut om 2 uker, så håper jeg er gravid så jeg slipper det! Haha!

Smerter, løs og rar i magen, du ER gravid du!! Hvordan er det med symptomene nå da? Hatt en fin helg?

Åååh Emmaljunga er så fine!!!!:D

Klæm

Skrevet

kom vel kanskje ikke akkuratt i jle stemning. . men var artig, og slitsomt... hehe... mye som sku gjøres p kort tid kan man si.. hehe

Såååå kjipt med sånne byturer altså!!! jeg hadde blitt skikkelig forbannet på venninnene mine og sagt de ikke kunne forvente at jeg ble med ut neste gang..

smertene er borte da? thank god! Ellers merker jeg ikke noe nå... luktesansen er hvertfafll på plass enda... Men det kan jo bare være tillfeldig... uken som kommer vil vise resultatet.. enten så kommer tanta eller så kommer a ikke.. og da kan vi begynne og håpe. hehe

Helgen har vært ok den, vær singel jeg da... Anders har vært på jakt i går og i dag.. hehe.... Nå kommer mamman min snart og skal hente sola.. så da... du da? bare tar livet med ro?

klæm

Skrevet

Hehe, ble det fint da?

Ja det er sååå kjipt!!! Jeg angrer på at jeg ikke sa det til dem!

Denne uka kommer til å bli superspennende!! Håper at tanta holder seg laaangt unna oss begge;)

Så kjedelig at Anders har vært borte da:( Men koselig med mammabesøk;)

Jeg tar bare livet med ro ja, kommer meg etter gårsdagen, hehe.

Klæm

Skrevet

Det ble ganske bra ja.. men langt fra ferdig da. hehe

u tell them next time=)

håper hu holder seg vekke ja... når har du ikm da? i helgen?

ja litt kjipt, men kan jo ikke nekte han og gjøre det han elsker over alt på jord da... hehe... nå kom han akkuratt hjem=)

tar det bare med ro jeg også! blir vel å få tak i kebab, pizza eller burger her tenker jeg... er fotball på tv snart.. stabæk/ Vålerenga. HEIA ENGA

dere spiser i dag da?

Skrevet

Jeg er litt usikker på ikm denne gangen, siden EL kom så seint. Hvis jeg får vanlig syklus (og kort lutealfase) så er ikm på onsdag. Hvis jeg får vanlig lutealfase så er ikm fredag/lørdag. Jeg synes det virker lovende at jeg ikke har fått ømme pupper enda ihvertfall;)

Ekstra koselig å få han hjem når han har vært borte et par dager da:)

Det hørtes ut som en digg kveld! Heia Enga;)

Vi har spist pølsegryte med spaghetti, nam nam!

Skrevet

Så spennende... kanskje til og med lik ikm du.. ikke dårlig.. hehe... Noen symptomer nå da?

Ja kos det.. men han er jo så sliten så er jo ikke mye liv i han kan man si... det er dumt, han har ikke mye valg med sengevals i kveld.... Jeg skal jo ha mens snart, så da kan det jo bli 1mnd til neste gang vi kan ha oss.. hehe....

Ble pizza på oss.. mmm.... Enga tapte så det suuuuuuuuuuuuuste... SUKK

Nå har jeg egentlig mest lyst og gå å legge meg jeg.. hehe.. er så utrolig rastløs i kveld... bare går og tripper og har lyst og teste.. men skal være sterk.. Jeg har så VELDIG lyst at det skal skje noe denne mnd.. jeg kjenner jeg er litt deppa av hele greia nå.. Tenker så mye på det og klarer ikke helt og konse på andre ting... kan det ikke bare blir vår tur snart?

Skrevet

Hihi, virker som det er meningen at vi skal følge hverandre, så da MÅ det jo ha klaffet for oss nå?

I dag har jeg vært litt øm i livmora og hatt litt stikkinger, men det kan like så godt bety at TR er på vei..

Du må nesten få han med på sengevals nå som det kan bli så lenge til neste gang ja. Han orker nok skal du se;)

Vi har akkurat hoppa i høyet vi, så jeg er veldig fornøyd, hehe. Lenge siden han har tatt initiativ utenom EL, så da ble jeg happy!

Nammm, spiste pizza i går vi, har lyst på til kveldsmat og:P

Så kjedelig at de tapte!!

Æsj, det er ikke noe gøy å gå rundt sånn og ha lyst til å teste. Da blir timene og dagene så lange. Har du tester i hus da? Jeg kjenner meg ganske deppa jeg og. Eller kanskje mer desperat, jeg har såååå lyst! Det MÅ jo bare bli vår tur snart!

Skrevet

Ja det mååååå jo klaffe snart da.... sukk.. Jeg har store forhåpninger for deg denne mnd altså... siden ting er litt annerledes=)

såååååå bra at dere har kosa dere utenom el!!!!!!!!!!!!!!!!!! kjempe glad på dine vegne!!!!!!!!!! Nå skal jeg legge meg, så håper det blir no på meg og... hihihi *knis*

vi hadde pizza i går å vi.. hjemmelaget.. hehe

ja har tester liggende... VELDIG vanskelig og la dem bli liggenede.... men jeg vet det er det som er best! ikke no vits FØR onsdag hvertfall...

jeg er og desperat! bare og innse...

nattinatt snuppa... sees i morgen=)

klæm

Skrevet

Så gøy!:) Jeg har en bedre følelse enn vanlig siden ting er annerledes, men jeg tør ikke håpe;)

Jaaa!!!! Tuuusen takk!!!!:D

Hihi, dere får kose dere! Vi kommer smilende på skolen begge to i morgen vi da;P

Hehe, vi hadde også hjemmelaget i går. Jeg har såå lyst på peppes nå, haha!

Så spennende! Hvor mange dpo er du og hva slags tester har du? Er veldig imponert over at du klarer å vente!

Jeg kommer ikke på skolen før 14.15 i morgen.. Skal til legen for å hente resept på kvisekrem, også har jeg jo ikke noe fravær, så da kommer jeg litt senere.

Natta. Ses i morgen ja=)

Klæm

Skrevet

hei baib... jiiiiiizzzzzz nå er jeg sliten.. gleder meg som en unge til og finne loppekassa nå, noe jeg gjør rett etter jeg har skrevet litt til deg=)

deilig at denne dagen er over i grunnen... har vært greit på jobb, hadde noe og gjøre hele tiden, å da går jo tiden mye fortere... Nå er jeg ganske kjørt, så trur ikke det blir forelesning på meg i morgen nei.. bare sove jeg!! lese litt kanskje.. hehe...

Jeg syntes det er spennende med deg denne pp også jeg da.. at du føler noe er annerledes! hopefully er det en spire.. Det hadde bare vært fantastisk....

Ser at jentene inne på ikm44 har startet testingen alt... skjønner ikke helt at de orker det kjøret med testing hele tiden og bli skuffet... orker ikke det jeg, er jo derfor jeg vil vente, om jeg klarer........ hehe..

jaja.. da hopper jeg i seng, håper kvelden din har vært bra og at du får sove godt og drømme om baibi=)

klæm

Skrevet

Hey;)

Kan tenke meg at det blir deilig for deg å finne loppekassa nå! Deilig når det skjer ting, så tiden går fort. Men du må jo være ganske utslitt etter en såå lang dag. Du fortjener virkelig å ta deg fri i morgen:)

Jeg er litt usikker på om jeg skal gå på den første forelesningen, men den andre har jeg ihvertfall tenkt meg på. Er så spent på hva de kommer til å ta opp på de utviklingshemming-forelesningene.

Hehe, nei det er ganske slitsomt, men jeg kan ikke si noe, for jeg er også ille på testing:P Men hadde det ikke vært for konserten, så hadde jeg faktisk ventet med å teste til lørdag denne gangen...tror jeg ihvertfall, hihi. Er nesten mer spent på dine vegne denne gangen jeg, gleder meg så innmari til du skal teste!

Kvelden min har vært fin, har bare sløva;) Sove godt og drøm om baibi du og. Prekas i morgen!

Klæm

Skrevet

aaaaaaaaaaaaahhhh ¨nå er jeg super uthvilt... sov helt til halv12... hihi.... Nå skal jeg skaffe meg no mat tenker jeg... suuulten=)

Du er vel på forelesning du nå.. hihi IKKE JEG...

Jeg skjønner jo at du vil teste på torsdag siden du skal på konsert.. det ville jeg også gjort.... Jeg trur du blir skuffet jeg... I dag så langt er det INGEN symptomer at all... Men ingen tr enda... Ikm i morgen... it the final count down.. (duluduludududutudu)

Jeg tenker liksom at det er like greit tanta kommer nå jeg da... for da kan jeg bli ferdig med helvetes ukene liksom... (mensen) hadde vært digg... åsså var det påan igjen...

håper duhar en fin dag så langt=)

klæm

Skrevet

oooooooooooooooooookåååååååååååå, nå begynner jeg kanskje og lure litt kanskje etterhvert...

dagen i dag starta så symptomfri som du kan få det til og bli.. Men.. utover dagen har jeg bare blitt mer og mer uvell. Ikke sånn kjempe uvell.. Men hvergang jeg reiser meg og gjør noe blir jeg små svimmel og små kvalm.. samt kanskje litt "gulping" i hele dag, uten og ha spist så mye...

MEN samtidig som man får mer symptomer, samtidig stiger håpet og det ønsker jeg virkelig IKKE! Jeg har helt klart ikke hatt det sånn som nå tidligere, så blir jo litt spent da...

Ellers har jeg masse "mens" murringer... så kan nok være at tr er på vei likevel... bare tiden som vil vise.. 'sukk*

Nå tar vel du heeeeeeeeeeelt av du tenker jeg... HEHE

klæm

Skrevet

ja der kom tanta tru det eller ei... har nesten vanskelig for og tru det selv.. føler meg fortsatt uvell.... snodige greier altså... jeje... over i 9pp

Skrevet

ÅÅÅÅ gjett om a!!!!!!!!! Du ER gravid, det må du bare være!!!!

Og du vil fortsatt vente til lørdag med å teste?;P

Høres ut som du har hatt en behagelig dag. Du bør være glad du ikke dro på forelesning, den var ganske kjedelig, og det handlet stort sett bare om ting vi kunne. Og hun snakket som vi gikk på barneskolen:-S

Haha, Mari hadde DEN dårlige dagen. Jeg måtte bare le av alt som gikk galt med henne. Banen hennes gikk ikke som det pleier, så hun måtte ta buss. Den ble stående i kø, så hun kom 10 min for sent til forelesningen. Forelesningen var som sagt kjip. Så klemte hun jakka si bak ved stolene, så beltespenna på jakka hennes knakk. Og da hun var på akademika snek en dame foran henne i køen. Så alt gikk galt for henne stakkars:P

Men jeg har hatt en fin dag;)

Har du gjort i kveld da?

Klæm

Skrevet

uff da er det bare 3 uker med mens i vente.. wuhu... depper litt nå i grunn. ikke bare har jeg mens, men det må jo være no galt med meg siden jeg føler meg så uvell...

jeg er ikke akkuratt lei meg for at jeg ikke dro på forelesning nei,.. hehe.. Stakar Mari, hørtes ut som er skikkelig bedriten dag!!

godt du har hatt en bra dag da.. hehe

jeg har nå bare sett på tv i kveld sammen anders og nabon=)

Skrevet

Åå nei!!:( Så ikke det før jeg svarte jeg. Åååå så dumt!!! Nå skjønner jeg ingen ting. Man kan være gravid selv om man har mensen vettu. Blør du mye? Kanskje du skal ta en test i morgen bare for å se?

Hehe, ja hun hadde en dårlig dag, men hun tok det med humor;P

Det hørtes koselig ut:)

Nå er jeg på jobb. Blir hardt å dra på skolen i morra..

Skrevet

hei snuppa, du ligger vel og drømmer søtt om babyen din tenker jeg...=)

Nei det er ikke mye som kjem...nesten ikke noe i dag... så har det ikke kommet mer løpet av kvelden trur jeg kanskje jeg tar en test etter hvert... for jeg føler ikke at jeg har mens i det hele tatt... har vært små uvell i dag også... Men det er nok mensen som har satt meg ut da... eneste positive er jo at den kom når den skulle ca... =)

kos deg i kveld

klæm

Skrevet

Hellu schnupp!

Så utrolig spennende, pleier ikke du å blø ganske mye med en gang? Er nesten helt sikker på at du er gravid jeg! Når skal du teste evt da?

Jeg tror ikke jeg er gravid ihvertfall, føler at TR er rett rundt hjørnet.

Kos deg i kveld du og:)

Klæm

Skrevet

hei hei...

Jeg pleier ikke blø veldig mye først, men helt klart mer enn nå... for nå har jeg ikke hatt i tampong(sorry detalj) siden kl.5 og har ikke blod på papiret eller noe.. så det har foreløpig stoppet opp....

Om det ikke skjer no mer i kveld trur jeg kanskje jeg tar en liten test i morgen faktisk.. bedre det enn å gå å lure i grunn...

kjipt å ha den følsen, kjenner til det... men så lenge ikke tanta kommer er det håp vet du... hehe

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...