*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2008 #51 Skrevet 29. oktober 2008 Så utroolig spennende!! Håper det har stoppet helt opp nå og at testen blir positiv i morgen. Er skikkelig spent på dine vegne! Er symptomene fortsatt like sterke? Hehe, ja det er jo det;P Får vente å se hva tempen viser i morgen. Frustrerende at jeg ikke er helt sikker på ikm pga sein EL.. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #52 Skrevet 29. oktober 2008 Den har stoppet helt opp foreløpig... Har prøvd og tappetafse litt, men skjønner ikke så mye av det i grunn, men ikke no blod! Symptomene er litt av og på egentlig...uvellheten har gitt seg noe, men fortsatt murringer i underliv og ganske vondt i korsrygg (det har jeg jo hatt i 2uker... ) Men still så antar jeg jo at mensen egentlig har kommet bare er litt treig... så får vi event se hva en test sier i morgen.. Skulle den mot formodning være positiv er termin 8juli... 23desember er det trygt og fortelle andre om det... guuuud som jeg ønsker at det skal være noe.. men er jo VELDIG forberedt på det motsatte!!!! Nå har jeg måket snø=) Her har det kommet 15cm løpet av ganske kort tid skal jeg si deg... ILOVE snø! hihi ¨Nå er det grease... weee--- klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2008 #53 Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo greit å være forberedt på det verste, men TENK om testen blir positiv i morgen!!!! Det hadde vært såå fantastisk:) *Sukk* orker ikke se ut en gang jeg, hihi. Jeg er ikke veldig glad i snø, mest fordi det er så glatt og kjøre. Egentlig så er det jo litt koselig, får ihvertfall julestemning;) Har du gjort noe spennende i kveld da? Ble du og Mari lenge på Blindern? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #54 Skrevet 29. oktober 2008 ja tenk om..... det ville rett og slett vært bare syyyyykt fantistisk.... glatt og kjøre ja... trives ikke sånn kjempe bra med akkuratt denn biten jeg heller,,, men det er jo bare og ta det med ro... Hold godt på julestemningen din, for det er meldt regn i morgen.. =( ikke gjort noe spennende i kveld, bortsett fra og fly på do i ett sett og sjekker om det har kommet no mer.. hehe Vi var vel på blindern til rundt 1/halv2 et sted tenker jeg.... Da dro jeg til stovner, så plukket Anders meg opp der, så var ikke hjemme før kanksje 4.... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2008 #55 Skrevet 29. oktober 2008 Unnskyld meg, at nicoline gikk videre synes jeg var litt håpløst! Men kan vel ikke klage siden jeg ikke stemte.. Æsj kjedelig med regn og, men da får jeg ihvertfall kjørt til mamma og satt på vinterdekkene.. Hehe, må være utrolig nervepirrende for deg! Hvis det ikke kommer noe mer blod i kveld, så tror jeg at testen i morgen blir positiv altså! Ble en ganske lang dag på deg da. Bare dro hjem og sov jeg, men fikk ikke sove så lenge. Marius er verdens beste kjæreste om dagen, varter meg opp med brus og potetgull, henger opp klesvaska mi osv...*Forelska* Klæm
monca*84*j12 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #56 Skrevet 29. oktober 2008 heeeeeeeelt enig.... men jeg stemte heller ikke... likte alex godt vi... hehe... praktisk å få på vinterdekk ja.. hehe ja er litt nervepirrende... men så langt har det ikke kommet no mer, så blir nok en test i morgen tidlig om ikke det kommer løpet av natten.... deilig og sove, var det jeg hadde mest lyst til også, men så ble det så sent åsså.. jah... så blir heller en tidlig kveld nå... er på vei i seng, skal bli godt.... kommer sikkert ikke til og sove, men ligge og lese litt, stikke hodet innom her løpet av natten,,, hihi... det gjør jeg alltid... såååååååå kos at han varter deg opp da.. *knis* du får nyte det så lenge du kan=) Her er det ikke mye oppvarting hvertfall.. hehe... jeg som varter opp han skal jeg si deg... middag og altingen.... hehe kos deg videre i kveld.. prekas i morgen... klæm (å jada, du skal få vite så snart det er no nytt, jeg er sikker på at den dagen jeg faktisk får pos test så er du den første som får mld.. hehe.. føør A.. hihi)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2008 #57 Skrevet 29. oktober 2008 Ååh så koselig!! Kommer til å våkne hvert kvarter for å sjekke mobilen i morgen tidlig;P Jeg likte også alex godt! Synes alle de beste har gått ut jeg.. Blir en skikkelig nervepirrende natt for deg dette, får håpe du får til å sove noen timer. Jeg har en god følelse på deg ihvertfall:) Jeg har hatt litt vondt i magen de siste dagene, og nå er jeg såå oppblåst at det ser ut som jeg er gravid, haha. Så begynner jeg selvsagt å tenke at det er et symptom, også blir tempen lav i morgen;P Hehe, ja jeg nyyyter det. Han er så snill om dagen:) Hehe, jeg og Anders er skikkelig heldige for tiden vi da. Sove godt. Masse masse lykke til i morgen!!! Håper tanta holder seg laangt unna og at du får det vakreste krysset du noen gang har sett:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #58 Skrevet 30. oktober 2008 Ja da var testen tatt og den var blenda hvit... rett etter testen kom tr snikende tilbake... så jeje... da ble det ikkenoe denne pp heller... bedre lykke neste gang.., hehe... veldig greit og endelig helt sikkert vite.. MEN jeg skal aldri tru på noe som helst symtomer what so ever! For fortsatt er jeg uvell..... kanskje man nesten burde tatt en lege tur.. men nei.. det kommer ikke til og skje.. Jeg har sittet og sett på jordmødrene de siste dagene jeg... er så fin serie,men jeg blir litt deppa også. skal jeg aldri få oppleve det jeg da tenker jeg..Vet det er feil og tenke slik,, men veldig lett... spennende at du er oppblåst osv a... hvordan var tempen din i dag? Kanskje det er du og ikke jeg som bli svanger denne mnd.. hehe.. det hadde vært bra det..=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. oktober 2008 #59 Skrevet 30. oktober 2008 Åååå så dumt!!!:´-( Jeg har helt gitt opp å stole på kroppen min jeg og, det lurer meg hver gang! Men hvis du fortsetter å være så uvell, så bør du nok ta deg en tur til legen ja. Det kan godt hende du blir positivt overrasket, og at du blir tatt på alvor. Det tror jeg! Du kan jo lage en tråd her om det og spørre hvordan andre har blitt mottatt hos legen? Uansett så er 9pp din siste, du får nok ikke oppleve to tall bak nicket ditt nei! $"%&="=%(#!&/(/&&/$"$&"/()/(%&$#!!!!! <--- Det var meg som kjefta så mye på tanta di at hun aldri tør å komme tilbake! Ihvertfall ikke før om 9 mnd;) Jordmødrene er en helt nydelig serie ja! Og jeg er heelt sikker på at du kommer til å få oppleve det:) I tillegg kommer du nok til å være mye mer takknemlig en mange av dem, og du kommer til å bli den beste mamman i verden:) Jeg har stor tro på at du blir gravid før vi er ferdige på bachelor jeg. Tempen min hadde sunket bittelitt, og testen var neg. Det er jo litt tidlig siden jeg er 10dpo, men jeg synes så innmari at den kunne blitt positiv eller at jeg fikk mensen. Jeg har ikke pms, og er mest sannsynlig ikke gravid, så dette er irriterende;P Spesielt siden jeg tenkte å ta noen pils i kveld, og jeg kommer til å få så dårlig samvittighet...
monca*84*j12 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #60 Skrevet 30. oktober 2008 ja litt kjipt, men ok... jeg overlever....trur nok jeg dropper lege besøk intill videre... Er jo faktisk en del mennesker som blir uvelle i forbindelse med mes har jeg hørt... så da tenker jeg nok at det er bare det... hihi takk for at du kjefta på a.. kanskje hu ble så skremt at hu tenker at hu ikke vil være her lenge, så forsvinner a etter 1 uke,... (You wish, men det er jo lov og håpe da... ) Søt du er.... jeg håper jeg blir det jeg også før vi er ferdig på skolen..Men samtidig så vurderer jeg og vente om det ikke skjer no før nyåret.. Med tanke på det at man skal prøve og finne seg en jobb etter hvert.. blir så mye kluss med penger og hva man har rett på. Men tempen hadde jo bare sunket LITT.. det er jo positivt da.. og som du selv sier er det tidlig, så det er jo ikke sikkert at du ville fått pos tes heller... Skjønner du ønsker at tanta bare skal komme.... er liksom like greit enn og gå og lure på om det er noe liksom... Men nå har det jo gått snart tre mnd siden M lova han sku teste seg da... så nå er det vel på tide at han tar saken i egene hender (hihi) og får testa seg... Det mener nå jeg... Syntes du ikke skal ha dårlig samvittighet!!!!! Drikk så myyye du vil og kos deg! klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. oktober 2008 #61 Skrevet 30. oktober 2008 Ja du kan jo se det an litt:) Har tanta kommet skikkelig i gang nå? Hihi, ja får satse på at hu forsvinner etter en uke denne gangen! Det er jo lov å håpe:) Uff, ja jeg tenker akkurat det samme som deg i forhold til prøving etter nyttår. Derfor er det jo egentlig litt unødvendig at M tester seg, for egentlig er det jo litt dumt å begynne med prøverør eller no når jeg ikke vet hva som skjer fra høsten.. Æsj! Men vi har jo jobber begge to da, så i verstefall kan vi bare spørre om flere vakter der:) Stort sett hadde jeg vært overlykkelig nå, men siden jeg skal drikke i kveld så synes jeg den dumme tanta kunne kommet. Som du sier, bedre enn å ikke vite. I des/jan har det gått 3 mnd, så det er ikke sååå lenge til;) Han begynner å bli mer babysyk enn meg, så får satse på at han frivillig tar initativet;P Tviler litt men... hehe Yeeey, da gjør jeg det!!!!!! Har du noen planer for dagen da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #62 Skrevet 30. oktober 2008 jeg trur tanta har kommet ganske bra i gang nå... så sånn ut sist jeg sjekket.. hehe... ja håper på det jeg også... jeg sier jeg burde stoppe prøvingen, men det kommer vel aldri til og skje trur jeg.. så da får man bare ta det litt som det kommer.. men da er du jo egentlig litt overlykkelig.. hehe.. kan jo faktisk hende du er gravid da.. spennende og se tempen i morgen=) guri.... S bra at M begynner og bli mer babysyk.. det er jo supert da.. kanskje det blir "enklere" for han og teste... hehe... je ghar ikk en noen planer egentlig.. nå har jeg støvsuget.. skikkelig kjedelig, men er jo gjort nå da.. Neste på tapetet er å tusle ut i drittværet med kråka.. her veksler det mellom og snø og regne.. usj! Nå sludder det... Eller skal jeg vel sette meg ned og sette opp en julegaveoversikt tenker jeg... Må begynne og handle så jeg slipper og blakke meg i desember liksom.. det er så kjipt og gjøre... åsså er det digg og bruke litt på seg selv i desember i stede for og stresse.. å du da... lucky you som skal på konsert.. meg å vil no morro.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. oktober 2008 #63 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er litt på babyverden, og der foregår det DEN diskusjonen om klagende gravide. Det er gravide mot sliterne;P Og jeg synes de er litt teite, for det var jo ikke ment til dem, det var kun snakk om at det var unødvendig å klage over graviditeten til venninner som man vet sliter. For et oppstyr noen kan lage;P Tror nok ikke vi kommer til å slutte heller, men vi får ta det som det kommer ja:) Hehe, det kan jo hende, men jeg tviler litt. Tempen i morgen blir nok høy uansett pga pilsen, hehe, men blir spennende å se på lørdag hvis ikke TR har kommet. Ja det er veldig koselig, får håpe det blir "enklere" for han ja;) Så flink du har vært! Tenkte å vaske badet før M kommer hjem jeg. Så kjipt vær det er hos deg! Er opphold her, men været kommer vel hit snart og. Så koselig med julegaveoversikt, det skal jeg gjøre på jobb i morra, hehe. Enig i at det er greit å begynne med handlingen allerede. Jeg for jo lite penger i des siden jeg ikke får jobbet så mye pga praksis. Typisk at det er da det er halv skatt:-S Hehe, gleder meg veldig!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. oktober 2008 #64 Skrevet 31. oktober 2008 Konserten ble avlyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:´-( Og en kineser har spanderte et par glass vin på meg... Hvis jeg er gravid nå synes jeg nesten at verden er teit...da kommer jeg til å få dårlig samvittighet...
monca*84*j12 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #65 Skrevet 31. oktober 2008 såååå teit med folk som tar sånn av i sånne diskusjoner.. Man må jo få lov til og si sin egen mening uansett hva den er.. og deler man ikke den, nei vel så får man bare akseptere det da... hvordan er tempen i dag? spennnde** Ja julegave shoppingen er da offesiellt i gang... og kan tru vi fikk unna en del=) vi satte opp liste i går og dro ut og starta... kom hjem med en del bæreposer.. hihi.. morro Ja kjipt at du går glipp av halvskatt tingen da... Jeg er litt heldigere der. for vi får lønn siste dagen i mnd, så den halvskatt greia kommer på den lønnen som er for det jeg jobber i desember.. det er bra da.. såååå kjipt at konserten ble avlyst da!!!! Men ikke ha dårlig samvittighet for rødvinen... du har ike positiv test enda, og man skal leve normalt til man har positiv test i hånden.. hehe Nå har jeg pratet med praksis stedet, begynner og glede meg veldig... trur det blir kjempe morro! For et FANTASTISK vær det er i dag!!!! 2.6+grader i skrvende øyeblikk og stråååålende sol!!! helt skjønt... kanskje ta med vovven på tur... får se... dusje litt osv først.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. oktober 2008 #66 Skrevet 31. oktober 2008 Jaaa, kjempeteit!!!! Tempen var høy, men det var jo forventet siden jeg drakk. Våknet med mensen i dag. Kjenner ikke igjen kroppen min om dagen. Ble full etter 1 og 1/2 pils, er sååå fyllesjuk i dag, selv om jeg egentlig ikke drakk så mye, jeg blør mye mer enn vanlig og har ingen menssmerter (noe jeg alltid har). I tillegg har jeg ikke hatt noe pms, noe jeg også alltid har. Så kroppen ble jo helt rar etter jeg har gått på pergo. Oj, så flinke dere er, og så utrooolig morro! Gleder meg til å starte shoppingen! Så genialt at du får lønn for det du jobber i desember, det vil jeg og;P Skikkelig kjedelig at konserten ble avlyst ja:( Så gøy, sa de noe om hva slags barn det er der og sånt? Jeg gleder meg også skikkelig til praksis, og nå er det ikke lenge til!! Heeerlig vær, jeg skulle gått meg en tur jeg og, hvis det ikke kjentes ut som hodet mitt veide et tonn;P Klæm
monca*84*j12 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #67 Skrevet 31. oktober 2008 ååå så kjipt at mensen kom... ikke bra at kroppen bare tuller med deg...kanskje du sku ta en test til? Når venninnen min ventet sin jente for noen år siden hadde vi fadderuke på ntnu.. hun drakk 2glass hvit vin og ble skikkelig full og skikkelig dårlig... kastet opp etter 2glass liksom... Ellers kan det jo være kroppen som rydder skikkelig opp slik at du er veldig klar neste mnd.... ja er genialt og få betalt for hver mnd, ikke ligge etter liksom jeg vet ikke hva slags barn det er der.. prøvde og finne ut på nett, men sto ikke noe om det i det hele tatt... merkelig... var godt med tur ja! Ellers har vi vært å funnet kostyme til halloween pary i morgen.. Er tema fest, starwars... A skal være luke og jeg skal være en av de slemme... hehe... Var inne på facebook for første gang på veeeeldig lenge i dag.. ikke mindre en 2venninner som er gravide der nå.. som jeg virkelig ikke trudde sku bli det så snart.. sukk.. kjenner litt på kroppen at dette begynner og ta på.. ønsker så inderlig at det skal bli vår tur snart... *sukk* Eller har det ikke skjedd noe spennende i dag.. drukket litt rødvin, ellers bare sett på tv....... prekas klæm
monca*84*j12 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #68 Skrevet 1. november 2008 heihei snuppa... gjort noe spennende i dag da? ikke jeg.. bare styra med det HERSENS kostymet.. Jeg kan virkelig ikke sy.. 0 kreativitet på den kanten.. Men men, det ble jo en kappe av det.. hehe... Så nå er vi klare til halloween party... Ellers er formen så merkelig i dag... er ikke helt i form, litt sånn uvell fortsatt.. om dette ikke gir seg og tr ikke tar seg opp mer så må jeg nesten teste litt igjen neste uke.. hehe.. her snakker man om å ikke gi seg.. hoho... Nei da... trur tr har tatt seg opp litt de siste timene så da er det ikke no vits.. Men frem til i dag har det jo nesten ikke vært noe i det hele tatt...jiiizzzz.. klarer ikke helt slippe følsen denne gangen.. Og jeg skal ut og drikke masse i kveld.. Men jeg HAR jo tr og HAR fått negativ cb test, så jeg ER IKKE gravid.. jeg kan drikke.. hehe... Hva mer skal til for og overbevise en stakkar da.. bare lufte litt frusterasjon.. hehe klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. november 2008 #69 Skrevet 2. november 2008 Heeei:) Har ikke vært pålogga i helgen jeg;) Jeg hadde nok vurdert å ta en test til hvis ikke tempen var så lav i går. Så er nok bare kroppen som "rydder opp" etter pergoen. Utrolig at hun ble så dårlig av 2 glass vin, det er jo kjempebra egentlig, så man ikke får skadet babyen;) Så dumt det ikke sto noe på nett! Vet ikke noe særlig om barna vi heller. Blir skikkelig spennende! I morgen braker det løs. Synes det er litt slitsomt av jeg må opp kl 6 da:-S Så utrolig kult med halloween fest! Ble kostymet bra? Imponert over at du syr selv jeg! Ble festen bra? Jeg var i 50-årslag til pappa i går, det var ganske gøy, men mange gikk hjem så tidlig. Ååå det er ikke noe gøy å se venninner som blir gravide:( Blir skikkelig deppa av det jeg! Hehehe, synes du skal drikke med god samvittighet så lenge cb er neg. Men hvis du har blødd lite, er uvell, og fortsatt ikke klarer å slippe følelsen helt, så synes jeg at du skal ta en ny test etterhvert. Er jo mange som blør litt i begynnelsen av svangerskapet. Har du begynt å tempe da? For hvis den er høy, så er det stor sannsynlighet for at du er gravid;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #70 Skrevet 2. november 2008 ja bra hun ikke klarte mer.. hehe ja litt dumt... er veeeldig spent for morgen dagen nå... grugleder meg litt... skal bli godt og tenke på no annet enn prøving fremover... (yeah right) Var DØDS morro med halloween party.. meget flytende og høyt alkohol inntak.. var i seng ca 3.. Litt huepine i dag, men den forsvant etter ett glass vann... (å jeg drakk nesten en halvflaske Vodka alene i går....) såååå morro med 50års dag da... håper det ble veldig vellykket... synd folk gikk hjem tidlig... kjenner det tar litt på her også etterhvert.. hmmm liker ikke heeelt det men... jeg har blødd veldig lite denne gangen.. alt er merkelig.. i natt var det IKKE noe liksom.. Men er det sånn at man har høy temp når man er gravid? sånn som ved El? Vis den er høy hele veien så er man det.. å når mens kommer så synker den, har jeg oppfattet det riktig? hehe Må tempe i morgen jeg bare for og sjekke trur jeg... Er den høy så blir det å duuure bort på apoteket i morgen etter praksis... hehe Men om ikke det er no så er det jo bare bra at jeg blør lite og kanskje om jeg er heldig stabiliserer ting seg, 1uke mens kanskje... Er jo lov og drømme... sukk.... tenk å være normal.... nå blir det fotball og kebab i heimen... mmmmmmmmm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. november 2008 #71 Skrevet 2. november 2008 Hehe, vi får ihvertfall litt annet å tenke på da;) Så utrolig heldig du er som ikke blir fyllesjuk!! Pleier å være helt død dagen etter jeg;P Men i dag har formen min utrolig nok vært ganske bra, var flink til å drikke mye vann;) Det var veldig morro, bortsett fra at vi ble litt få utover kvelden da.. Du høres jo gravid ut da! Ja tempen holder seg høy om man er gravid. Hvis man ikke er gravid så synker den rett før mensen. Så du har oppfattet det riktig;) Så hvis tempen din er høy i morgen, så vil jeg absolutt tro at du er gravid! Tenk om du får positiv test i morgen!!! Hvis ikke så får vi håpe at den bare varer en uke ja;) Føler du deg fortsatt uvel? Nam, det hørtes herlig ut! Har spist pizza vi;P Og nå ser vi på robinson.. Skal vel legge meg om ikke så lenge hvis jeg skal makte å stå opp kvart på 6 i morgen:(
monca*84*j12 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #72 Skrevet 2. november 2008 ja jeg annser meg selv som utrolig heldig ang fyllesykhet... og det beste er at vi er sånn begge to.. hverken Anders eller jeg blir dårlige... Så bra at du er i god for nå da... hehe... mye som kan forhindres med non ekstra glass vann ja.. hehe Jeg høres gravid ut ja.. det er det som er merkelig... jeg trur ikke på det, jeg har jo mensen, men likevell... jeg har fortsatt veldig god luktesans og blir lett litt uvell av enkelte lukter... men det kan jo bare være at jeg har fått bedre luktesans. !?! Jeg skal tempe i morgen tidlig ja, så får jeg en oppklaring... hvor mye burde den ligge på om jeg skal begynne og lure?? kanskje 36.6 og opp? Robinson?? åååå går på tv3 det jaaaa... har ikke det vi... hehe.... ser på nyhetene vi.. så har jeg tenkt og legge meg snart.. er rimelig sliten.. jeg våkner alltid tidlig dagen der på, så har ikke blitt mange timer søvn i natt.... jeg starter halv9 jeg da... så trenger ikke opp før7, og da har jeg GOD tid. hehe.... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. november 2008 #73 Skrevet 3. november 2008 Så utrooolig heldige dere er! Jeg og Marius er helt omvendt;P Hvordan var tempen i dag? Nå er jeg veeeeldig spent!!!! Alt rundt den tempen du hadde etter el og oppover er bra:D Er ikke noen annen logisk forklaring på symptomene dine, hihi. Robinson går på tv3 ja... en veldig grei kanal når man trenger litt underholdning;) Så heldig du er som kunne stå opp så "sent". Hvordan gikk praksisen i dag? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #74 Skrevet 3. november 2008 hei hei snuppa.... Tempen var lav, så da er det som det er! HELT greit... så nå håper jeg ved gud at denne mensen blir kortere og at jeg kan starte ny prøving igjen om litt over en uke.. hehe.... u wish... Men tr er litt annerlesdes denne gangen, ikke så mye og ikke kramper.. så da kan man jo håpe... ja savner tv3 i grunn, mye jeg kunne tenke meg og se på.. men men Alt før 10 er tidlig.. hehe... Praksisen er helt suuuuper... kunne virkelig ikke havnet et bedre sted... Vi har blitt sååå godt mottatt altså av alle voksne og ikke minst ungdomene.. Kjenner jeg kan blir veldig glad i disse "barna"! Vi har 1med downs, elllers er mange godt fungerende ungdomer som rett og slett har sen utviling.. Noen med aut.trekk.... Vi har gått på tur og vi har gjort masse! Var ikke ferdig før kl.3 nå... men stort sett er vi vel ferdig til ca 2... DIGG.. Ellers får vi være med på alt.. skal bla til nrk, vi skal bade og det blir diskotek en kveld neste uke... fantastisk skole med supert opplegg... (som vi har sett så langt...) DU da? hatt en bra dag?? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. november 2008 #75 Skrevet 3. november 2008 Hmmm.. vet ikke om man kan være gravid selv om tempen er lav, synes det er så rart at du har så annerledes tr. Får håpe at den blir kortere denne gangen ja. Kan jeg og Mari få overnatte den 15? Åååh det hørtes kjempegøy ut!!! Så mye morro dere får være med på! Og du er så heldig som bor så nærme skolen. Tenkt noe på hva/hvem du vil fokusere på i rapporten da? Jeg har hatt en bra dag. Jeg kom på ungdomsskole sammen med Francesco, hvis du vet hvem han er. Så jeg og Mari ble splittet:( Men Francesco er veldig koselig. Er litt skuffa over at det var så fungerende ungdommer, hadde liksom håpet på litt diagnoser og noen skikkelige utfordringer. Men de virket veldig oppegående, men de henger en del etter faglig.. Blir nok mer spennende når jeg blir bedre kjent med dem:) Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå