Gå til innhold

Hadde en diskusjon med samboeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker de flere ganger ja.. Kan du ikke bare henge opp mannen ditt sitt håndkle slik at det tørker og legge det sammen igjen? hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks bruker det minst 3 gonger. Henger opp mellom hver gong. Hadde blitt sinssykt mykje klesvask hvis eg skulle ha tatt nytt hver gong.

Skrevet

vi bruker håndklærne flere ganger. her er det også sånn i perioder at jeg og mannen bruker samme håndkleet...

Skrevet

Nei... siden jeg bare bruker dusjhånkle hver gang jeg er ren så bruker jeg det nok minst 4 ganger før det byttes. henger det alltid opp til tørk etterpå så det tørker fort, ellers blir det ekkelt=)

Men mange venner av oss vet jeg har måttet forendra på slike vaner etter at de fikk hus, barn og alt i en etableringsfase for å spare penger...De brukte ett hånkle for hver gang de dusja o.l.

Skrevet

Bytter absolutt ikke håndkle hvergang nei..

Skrevet

vi bruker håndkle flere ganger, men vi har hver vårt.

Skrevet

Ja, vi bruker nytt håndkle for hver gang vi dusjer alle sammen, 2 voksne og 2 barn. De bruker ett hver for hver dusj, og jeg to, ett til kroppen og ett til håret. Skifter også ut det håndkleet ved vasken hver dag.

Har alltid gjort det slik.

Skrevet

Henger i en uke, altså dusjer da 4-5 ganger. Eller bytter det før om dusjer hver dag. Har eget hårhåndkle siden det blir ganske vått, og henger det opp til tørk etterpå så det ikke blir surt.

Skrevet

Jeg og sambo dusjer hver morgen, og etter trening hver dag. Vi har to barn, som bader/dusjer hver dag. Jeg og størstejenta har langt hår, så vi bruker to håndkleer. Dette innebærer at det hadde gått 6 badehåndkler og to vanlige håndkler + de som brukes etter håndvask i skittentøyskurven hver dag, om dusjhåndkleene bare kunne brukes en gang før vask.

Håndkler, sengetøy o.l går dessuten alltid på 95 grader her i huset. Det ville vel vært tilnærmet latterlig bruk av tid og resursser...?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Men eksen min var jo helt teit da.. Han måtte ta nytt håndkle etter hver dusj for det var ekkelt å bruke samme håndkle flere ganger...

Men å ta på samme boxer etter dusj var ikke noe problem. Hvor er logikken liksom?

Skrevet

*lakenskrekk her*

Men jeg bytter hver gang,både på meg og gullet.Jeg liker å tørke meg i helt rene håndklær...

Leste en gang noe greier i ViMenn(tror jeg det var),det handlet om hygiene nedentil,og da sto det at om man bruker samme håndkle flere ganger kan man (menn),risikere å lukte surt.Fordi et håndkle som var brukt flere ganger ikke er rent..

Skrevet

Vi har rett og slett ikke tørkeplass til å vakse håndklær så ofte! Ikke noe vaskerom her og lærne må tørke enten på soverommet eller stua. Om det står på badet så lukter klærnbe surt (sikkert for tett der inne).Vi har et stativ til det. Men det er ganske begrenset med plass.

Skulle vi skiftet håndkle hver dag alle 3 så hadde vi aldri hatt plass til å tørke andre klær. Klærne tar 1-2 døgn på å tørke helt også.

Nei, vi bruker flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...