Silvia Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #26 Skrevet 16. oktober 2008 hehe... jeg syns du er fornuftig:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. oktober 2008 #27 Skrevet 16. oktober 2008 Eg brukar det fleire gonger mens mannen min bare brukar det ein gong. Det er greit med han for han har så masse støv og drit på seg når han dusjar grunna jobben hans og da er faktisk ikkje håndklede like reint når han har tørka seg. Er ikkje alt som går av like lett og som han da får av med håndklede. Ungane badar ikkje hver dag så dei får nytt når dei badar, men mest av den grunn at dei går inn i stua med håndklede før dei kler på seg og da der over alt før eg rekker å tenke. Også blir det grisa med noko og da brukar eg det håndklede som alt ligger der til å tørke med.
**Frøken84** Skrevet 16. oktober 2008 #28 Skrevet 16. oktober 2008 Jeh bruker nytt hånkle hver gang jeg dusjer, et til håret og et til kroppen, dusjer hver dag=0) og det gjør både lillemor og sambo;o)
Jerrys jente Skrevet 16. oktober 2008 #29 Skrevet 16. oktober 2008 Nei, vi er en familie på 4 og det er jeg som vasker klær. Hadde ikke vært aktuelt å vaske en maskin med håndklær hver dag. Her brukes håndklærne 2-3, ja kanskje 4 ganger. Vi er rene når vi kommer ut av dusjen så ser ikke problemet med det. Til intimtørking bruker jeg en vaskeklut og den skifter jeg hver dag (blir ikke like mange maskiner av vaskekluter). Håndkledet på stellebenken skiftes cirka hver 2. eller 3.dag og håndkledet til hendene skiftes cirka 2 ganger i uken.
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #30 Skrevet 16. oktober 2008 Selvsagt bruker jeg og resten av familien håndkle flere ganger, noe annet er jo direkte miljøfiendtlig.
*venter på nr 2* Skrevet 16. oktober 2008 #31 Skrevet 16. oktober 2008 Vi bruker håndkleet en gang. Tenk på hvor dere tørker dere først og på den siste plassen dere tørker dere...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 16. oktober 2008 #32 Skrevet 16. oktober 2008 Vi brukte håndklærne 2 ganger. Men etter fødsel så har jeg vent meg til å skifte kropps-håndkleet hver gang..tørker gulvet og hiver det i kurven. Håndkle til håret bruker jeg gjerne 2-3ganger da. Vi mangler strengt tatt plass/knagger til å henge opp brukte håndklær men det kan jo fikses. Mannen min har jeg oppdratt pent, men da stjeler han håndkle-plassen da
kleenex Skrevet 16. oktober 2008 #33 Skrevet 16. oktober 2008 Vi bruker håndkleene flere ganger, jeg bruker et til hår og et til kropp. Håndklle som ikke blir brukt hjemme - svømmehall, trening osv. går rett i vask. Mini sitt håndkle blir byttet hver gang.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. oktober 2008 #34 Skrevet 16. oktober 2008 her slenges håndkle på gulvet etter bruk for å tørke gulvet å slik.. eneste håndklene som blir brukt flere ganger er hånkle vi tørker hendene i og snuppa sitt håndkle(bruker det 2 dager)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 16. oktober 2008 #35 Skrevet 16. oktober 2008 Bruker håndkleet 2-3 ganger før det vaskes.. for å tørke etter meg på gulvet så bruker jeg da håndklær som skal vaskes
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #36 Skrevet 16. oktober 2008 Bruker det to ganger, det til håret bruker jeg kansje 3 ganger...man er jo ren når man kommer ut fra dusjen..
Moosh Skrevet 16. oktober 2008 #37 Skrevet 16. oktober 2008 HÆ? Vi bruket håndkleet mange ganger før vi vasker det. Kanskje 2 uker, eller tidligere dersom behovet er der.
9nah Skrevet 16. oktober 2008 #38 Skrevet 16. oktober 2008 jeg må også si jeg er sjokkert over at det 'vanligste' ser ut til å være kun 2-3 gangers bruk!!! Anser meg selv for å være veldig hygenisk og ryddig, he he, men vi har alltid brukt håndkler ihvertfall en uke og av og til kanskje to og før vi bytter!! ingen fast rutine på det, men blir vel snitt kanskje 10 dager imellom...???
Vintersol Skrevet 16. oktober 2008 #39 Skrevet 16. oktober 2008 Du og jeg er visst omtrent like "grisete" Moosh... Her brukes også håndklær en rekke ganger før vask. De varer iallefall i en uke. Jammen glad jeg ikke er ansvarlig for klesvasken hjemme hos dere andre...
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. oktober 2008 #40 Skrevet 16. oktober 2008 Bytter 1 - 2 ganger i uka.. syns ikke det er noe ekkelt.. Hånklærne blir jo hengt opp etter bruk til tørk..
silje-Thea 010108;) Skrevet 16. oktober 2008 #42 Skrevet 16. oktober 2008 vi bruker de også bare en gang...men nå dusjer vi ikke begge to hver dag da...dusjer vel kanskje i snitt annenhver dag eller no..men er enig i at kles vasken med håndkler kan hope seg opp..men nå har vi jo flere håndkler så om jeg ikke vasker de hver dag så går det fint..vasker vel håndkler en gang i uka kanskje...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. oktober 2008 #43 Skrevet 16. oktober 2008 hørtes ut som oss det der fletteMette.. he he men jeg bare 2....
~sjiraff~ Skrevet 16. oktober 2008 #44 Skrevet 16. oktober 2008 Før brukte jeg samme håndkle flere ganger. Men etter at jeg fikk tørketrommel er det lettere å vaske og dermed tar jeg som regel nytt hver gang.
Tokatter_USA Skrevet 16. oktober 2008 #45 Skrevet 16. oktober 2008 På hoteller i USA er det nå vanlig å bli spurt om man trenger å vaske håndklærne hver dag. Man finner gjerne et lite skilt hvor det står at om man ønsker at håndklærne skal vaskes, legger man dem på gulvet, hvis ikke, henger man dem opp. Dette for å spare energi. Jeg henger mine opp, akkurat som hjemme :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. oktober 2008 #46 Skrevet 16. oktober 2008 Bytter alle badehåndklær hver helg. Dvs at barna bruker håndkle 3-4 ganger før det skiftes, jeg bruker det dermed 7 ganger... (Mannen ca 5x) Som nevnt, en er jo gullende ren når en tørker seg! Selv i "det aller helligste";0) -om ikke er en jo slurvete når en vasker seg?!
Libido- Skrevet 16. oktober 2008 #47 Skrevet 16. oktober 2008 Bruker det bare en gang. Men det er fordi masse hånkle på badet i mine øyne er rot.. =)
tre små... Skrevet 16. oktober 2008 #48 Skrevet 16. oktober 2008 bruker det kun en gang.. men har et eget til håret og det bruker jeg flere ganger:)
h2lita Skrevet 16. oktober 2008 #49 Skrevet 16. oktober 2008 Hadde samboeren min insistert på å bruke håndkleet kun en gang,skal jeg love han hadde fått tatt klesvasken selv!
EnLitenPrins Skrevet 16. oktober 2008 #50 Skrevet 16. oktober 2008 Bruker det kun en gang, har alltid gjort det..Å tror ikkje jeg slutter med det første..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå