Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. oktober 2008 #51 Skrevet 15. oktober 2008 Vi kan si det sånn at HVIS testen blir positiv, kommer jeg innom før 10 og legger igjen en melding... Men, hører dere ikke noe så ble den negativ...det siste er nok mest sannsynlig... :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #52 Skrevet 15. oktober 2008 Æsj, jeg skal til legen og går kvart på 9 så da hører jeg ikke noe uansett. he he.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. oktober 2008 #53 Skrevet 15. oktober 2008 Heia dere! Nei, mensen er ikke kommet nei. Spotting i morges, men ikke noe nå i ettermiddag. Sånn har det vært de siste pp'ene, så jeg vet at mensen kommer i morgen, akkurat 14 dager siden første pos. el-test. Er så sikker at jeg ikke har giddet å teste! Har ikke testet siden før jeg dro til UK! Testet på lørdag, før jeg dro, men så har jeg ikke testet mer. Hadde tenkt å teste i dag, men gidder ikke, siden jeg er 100% sikker på at mensen kommer. Spennende med deg da Pfeew! Haha, jeg gru-gleder meg nesten! :-D Lykke til i morgen da! Og du da vampyr, har du testet? Når skal du teste? Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. oktober 2008 #54 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke noe spennende..testen er nok negativ..bare tester for moro skyld.. :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #55 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har vel ikke testa. Har jo ikke ikm før tirsdag jo... leeeenge til. Er ikke gravid uansett.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. oktober 2008 #56 Skrevet 15. oktober 2008 Hahaha, enten er vi helt "over the top" alle sammen, eller så er vi så negative at vi like godt kan legge oss ut i hagen og dø.. :-D MEN hvorfor tror dere at dere ikke får pos. test? Er vel ikke noe grunn til det? For å være helt ærlig, så tror jeg dette symptomjaget er noe tull (dette har jeg sagt selv om jeg har hatt ørtenhundre symptomer selv). JEG tror det er mer en tilfeldighet om de symptomene man tror man har virkelig er en graviditet eller ikke... Øh.... merker at jeg er litt trøtt, så jeg klarer ikke helt å forklare meg, men håper dere skjønte hva jeg mente...:-D Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #57 Skrevet 15. oktober 2008 Nei, jeg tror kanskje at kroppen min fremdeles er full av hormonelle ubalanser og at det derfor er vanskelig. Hmmm. Har ikke noe bevis utenom alle kvisene mine som har fulgt meg etter jeg ble i hormonell ubalanse (etter fødsel).
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. oktober 2008 #58 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe..jeg skal skjerpe meg og bli mer optimistisk ;-) Men, jeg er bare litt realistisk siden puppene mine er så ømme nå..og det er så typisk pms.. Hatt det sånn hver pp, med unntak av forrige pp som var helt på bærtur..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #59 Skrevet 16. oktober 2008 Jess..som du sikkert har skjønt så ble testen negativ Nå murrer det også.. PMS
meg & to små vampyrer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #60 Skrevet 16. oktober 2008 Ikke bra å høre.. Men ikke fortvil, håpet er ikke ute før the red lady sings osv.. he he.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #62 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vondt i magen som vanlig. Legen mener jeg skal bruke laktulose for å se om det hjelper, håper ikke jeg må gå på det hele livet... Har henta bilen vår også nå
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #63 Skrevet 16. oktober 2008 Laktulose kan jo være med på å stabilisere magen og tarmene da..så kanskje det holder med å gå på det en periode.. :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #64 Skrevet 16. oktober 2008 Kan det det? Jeg trodde man mista effekten med en gang man sluttet på det? Oppløftende. Skal gå på en måned først. Og bare 10 ml daglig i første omgang da. Og tilpasse om det trengs. Hvordan vet jeg om jeg kan slutte på det? Legen sa ingenting om slutt..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. oktober 2008 #65 Skrevet 16. oktober 2008 Hei dere, MENSEN ER NOE DRITT! Og ja, jeg har fått mensen skikkelig og er sur, grinete, kranglete og lei...:-D Vondt i magen har jeg også... HRMF.... Jeg har hørt om Laktulose, men har ikke prøvd det selv. Jeg har også mega-mye problemer med magen og jeg hater det som pesten. Skulle tro at når man har mye problemer med magen, så skulle man taklet det bra. Jeg takler det særdeles dårlig med magevondt og diaree (sorry jenter...:-)). Jeg har fått en sånn liten mani om at jeg alltid må vite hvor doen er, når jeg kommer på nye steder osv... Jaja, i morgen skal vi bestille sydentur. Vi skulle jo egentlig dra i beg. av desember, men pga. skolen til sønnen, måtte vi avbestille. Nå blir det beg. av januar istedetfor. Mannen vil gjerne til et eksotisk sted, men jeg nekter å dra til langtvekkistan hvis jeg kanskje er gravid. Tenker både på økt infeksjonsfare og også at jeg kanskje er dårlig. Da er det greit å reise til gode, gamle, kjente Gran Canaria...:-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #66 Skrevet 16. oktober 2008 Hmm..vampyr..jeg vet ikke jeg..men ville bare tro at det er logisk at magen din kan bli bedre etter en stund med stabilisering.. A1973..mensen er noe skikkelig dritt ja.. Huff.. Jeg håper ikke min kommer til tross for alle tegnene..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. oktober 2008 #67 Skrevet 16. oktober 2008 Ojda, jeg så at du allerede hadde skrevet deg opp på "Ikke gravid", så jeg trodde du hadde fått mensen allerede! Da krysser jeg fingrene for deg og vampyren! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #68 Skrevet 16. oktober 2008 Neida..ikke mensen.. Men, jeg er så sikker på at den kommer, så skrev meg likesågodt opp der så er jeg ferdig med det..
meg & to små vampyrer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #69 Skrevet 16. oktober 2008 Det er juks å skrive seg der før du har bevis vet du pfeew. Dumt med mensen din A! Håper den sitter neste måned. Magen min er bare teit. Er visst i andre enden av skalaen i forhold til A sin mage ifølge legen min. ja ja. jeg har ikke lyst å ta sånne middel, jeg syns det er ekkelt. Liker ikke å være avhengig av noe slikt for å fungere. Jeg har ikke mensen enda og ingen symptomer heller. Men er jo fredag, lørdag, søndag og mandag før jeg venter mensen da. Det er jo lenge. 4 dager...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #70 Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, jeg jukser..pleier det hver gang når jeg har testet før ikm.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå