Gå til innhold

pfeew!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj..dumme mensen da A.. Men, men..sånn er livet dessverre.. Ting tar tid.. :-( Jeg er også sikker på at mensen kommer her.. Veeeldig sikker!! Har ikke giddet å lete etter noen symptomer på noe annet en gang...for de finnes ikke her... Blæh! Merker at jeg tar det mer og mer med ro for hver pp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... ja, ja. :) Jeg syns ikke vi skal fortvile helt enda da., (hva er dette? en optimistisk meg i denne prøve-jungelen?). :)

Sliten i huet av å ikke klare å tenke klart nå altså.

Skrevet

Hehe, kanskje du blir mer optimistisk jo mer negative vi er... :-P

Skrevet

Ja, kanskje det.

:)

Mulig at jeg er optimistisk fordi det er snakk om noe annet enn skole også, meget mulig faktisk.

Skrevet

Hehe..ikke så usannsynlig det.. ;-)

Gleder meg til å sove etterpå jeg.. Men, MÅ bare se litt tv først.. :-P

Skrevet

Åå, nå skal jeg end og bake ut noen rundstykker + steke de.

Så skal vi spise kvelds og slappe av litt. Og så legge oss i 12tida. Jobb i morgen og så gruppearbeid etter det:)

Skrevet

Høres deilig ut med rundstykker :) Kos dere! Jeg skal legge meg innen en halvtime...

Skrevet

Hehe, jeg tenkte at det var litt tildig å legge seg, men da glemte jeg at UK ligger en time etter Norge, så her er klokken bare 21.22!

Jeg sitter fortsatt i sengen og spiser godteri... Trøstespiser. Må vel være lov? :-D Men når skal tempen synke, når man beg. spotte eller når mensen kommer?

Klem

Skrevet

Mmm...godis... Jeg elsker smågodt!! Men, prøver å holde meg til det kun i helgene... Men, noen ganger må man bare få lov til å trøstespise ;-)

Nå skal jeg snart slå av pc'n og legge meg... Har bare holdt på med ting jeg bare "måtte" gjøre... Leter blant annet etter hundebur på nett... Begynner plutselig å haste litt med ting vi skal kjøpe inn... :-) Tiden går så fort...

Skrevet

Vet ikke om temp, men ville anta når mensen begynner? siden spottingen er sånn tullegreier bare. he he.

Skrevet

Smågodt er godt ja! Heldigvis har jeg vært i England før, så jeg var godt forberedt på at de ikke har noe godt smågodt her. Smågodtet jeg spiste i går var medbragt fra Norge! :-D

I morges var tempen min steget enda mer! :-O MEN jeg spotter også mer, nesten på grensen til å være mensen, så jeg tror nok kanskje jeg bare har fått et temp-hopp pga av at mensen kommer. Har lest at det ikke er unormalt. MEN det vil faktisk si at jeg nå har fått tilbake mine 21-22 dagers sykluser! Lutealfasen min er nå på 11-12 dager. Mulig det er litt lite? Anyway, da er det ikke lenge til el og ny ikm heller... Får se det positive! :-D

Er ved godt mot nå. Har pakket alle tingene mine og er klar for noen timers shopping før jeg skal dra. Har ikke så mye plass. Eller... jeg har plass, men jeg tror jeg har nådd vekt-limit'en, så hvis jeg skal shoppe noe, må det være lette ting! :-D

Ha en fin dag jenter!

Klem

Skrevet

Å, så dumt om det er mensen.

Men hørs fint ut med shopping, he he:)

Jeg er sliten etter gruppearbeidet mitt nå. Kom hjem for en time siden bare. Jobb først da selvfølgelig.

Skrevet

Æsj..jeg har fått ømme pupper nå.. Det er bare ømt når jeg trykker/presser på dem.. Det er dårlig tegn, for det er typisk pms :-(

Skrevet

Hmmm. ikke bra. ikke bra.

Håper det er graviditetstegn istedet da;) håpehåpehåpe:)

Skrevet

Jeg håper også..veeeldig.. Men, nå er jeg innmari pessimistisk..riiiimelig sikker på at tr kommer ja....

Skrevet

ja, her har mensen kommet, tror jeg. Har ikke fått vondt enda, men regner md det kommer for fullt i morgen. Jaja, da er det bare å tusle over i ny pp. Skal vi se... Hva var det jeg sa sist? Mindre bim'ing? Hahahaha, det holder frem til etter el og så er jeg på kjøret igjen...:-D

Det ble ikke noe shopping på meg. Jeg ble skikkelig dårlig i magen, så dårlig at jeg en periode var redd jeg ikke kunne ta flyet hjem. Best å holde seg på rommet da...:-D Heldigvis at jeg visste at jeg ikke er gravid, så da stuffet jeg meg med tabelletter, som topper både det ene og det andre, slik at jeg kom meg hjem uten å måtte okkupere doen på flyet...:-D

Ellers har jeg ingen plan... Var det forresten noen som snakket om kamillete, eller noe sånt? Før eller etter el?

Klem

Skrevet

Jeg har ikke hørt om noen kamillete for dette, men det roer sikker nervene bra, ha ha:)

Høres vondt ut med magen din A. Stakkars deg.

Skrevet

Haha, ja, trenger kanskje noe avslappende til neste pp!

Jaja, mensen er visst ikke kommet skikkelig, men tempen sank drastisk i morges, så da regner jeg med at den er like rundt hjørnet. ARGH, jeg hater dette!

I morgen skal jeg ihvertfall bestille sydenturen som vi har snakket om. Planen er å dra i beg. av januar. Haha, ikke spes. eksotisk å reise til Cran Canaria, men det er ferie, sol, sommer og en haug med bøker. Sier ikke nei takk til det nei! :-D Jeg har ikke så veldig lyst til å reise noe annet sted, sånn i tilfelle jeg er gravid, men nå begynner jeg å frykte at jeg ikke kommer til å bli gravid på en laaaaang stund. er litt lei nå....

Klem

Skrevet

Du da... klart vi alle blir gravide etterhvert. Bare slapp av, det klaffer snart. Og jeg syns du har sagt at mensen er her hele tida jeg... men syns ikke den kommer helt i gang?

Ikke sikkert det er mensen da:)

Skrevet

Hei jenter! Er vi en gjeng pessimister nå..hehe..murr murr lille vampyr.. Jeg har kjent på pupper og etter stikkinger i magen i hele dag..men, bare ømme pupper når jeg trykker på dem..ellers ingen symptomer på noe.. Blæh..da kommer helt sikkert dummetanta..

Skrevet

det pinlige er at jeg kjenner nå at det bare er de vanlige magesmertene mine, altså det jeg utredes for. he he:)

murr murr murr, jada;)

Skrevet

Hehe..symptomjakten er i gang.. :-)

Jeg kjenner ingenting..selv om jeg innerst inne prøver.. Har vel snart trykket i stykker puppene mine..siden det er det eneste jeg kjenner.. :-)

Skrevet

Uff.

har du testa enda pfeew?

Skrevet

Nope..tester i morgen tidlig.. ;-)

Skrevet

Å... men det er så lenge til jo...

:)

Avlegger du rapport da eller må vi vente helt til etter skole/jobb for å få vite noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...