Gå til innhold

pfeew!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme igjen etter helga?

Jeg tror jeg så deg på lørdag i byen. Kan det stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PM til deg :)

Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på pm får jeg beskjed om nå. Enten full postboks eller sperra. :)

Uansett så var jeg så sliten + fant ingenting. :)

Har du kjent noen symptomer forresten?

Skrevet

Hehe, okey ;)

Niks symptomer..bortsett fra at jeg er "kvisemonster"..håper det er et tegn ;) Men, veeeeldig realistisk og forberedt på at tr kommer til helga...

Har du merket noe?

Skrevet

Nei, jeg merker ingenting. Jeg skal ikke ha ikm før tirsdag da. Det er jo eviglenge til! Hvordan skal jeg holde ut? Hmpf.

Har lyst å teste nå jeg. :) dumme meg. lite vits i.

Skrevet

Nei, du har ikm litt senere du ja... Huff...denne ventetiden altså.... Jeg vet jeg kommer til å bli såå skuffet "når" tr kommer.... Vil bare ha det overstått!

Har hørt så mange som sier at de bare vet det når de har blitt gravide... De merker det på kroppen osv... Jeg merker ingenting...og da har jeg ikke trua... Men, ikm er jo ikke før om ca. 1 uke...men likevel...

Skrevet

Ææ, det var bare sprøyt for min del hvertfall.

Jeg merka ingenting forrige gang jeg var gravid. :) he he, så ikke gi opp!

Skrevet

Åkej da... :) Men, jeg tror likevel tr kommer... Og jeg vet nå at jeg ikke kommer til å klare å vente med å teste :-P Tror ikm er på lørdag, så blir vel testings på onsdag? Har tre tester liggende.... ;-)

Skrevet

jeg har heller ikke visst noen ting som helst... nå i retrospekt så gir jeg et par-tre tilfeller med uggenhet kred, men har absolutt ikke trodd noen ting som helst!

Skrevet

He he, jeg har vel en ni stykker liggendes å slenge selv,... skal teste før tida selvfølgelig, som en god testoman.

Men når...? Hmm. Lørdag før tirsdag? det er jo da 3 dager før. For drøyt?

Skrevet

jeg håper på nyheter jeg da når jeg kommer hjem fra tur neste helg :) blir nok lite bim'ing på meg denne uka ja... lykke til med testing!

Skrevet

Synes du skal teste lørdag jeg vampyr ;)

Når reiser du micke? På en måte godt å høre at du ikke har kjent noenting da micke...så er det håp for meg også...helt til tr kommer... Jeg føler meg helt gal...studerer puppene mine hver dag og klemmer på de enhver anledning ingen kan se meg.. :-) Herregud...

Skrevet

Du skal teste onsdag allerede?

Lørdag ja. Kanksje det:)

Skrevet

Ja..for ikm kan være alt fra fre-søn tror jeg.. Så jeg bare tar en test onsdag..HVIS jeg ikke klarer å holde meg lenger da.. ;)

Skrevet

He he, hold ut, vær sterk! :)

Skrevet

Jeg skal prøve.....hehe.... Har jo ingen følelse av at det har foregått noen befruktning eller festing i livmora...så er ikke så ivrig etter å teste enda... :)

Skrevet

hehe, vanskelig det der. jeg er jo bare så utålmodig og eier ikke viljestyrke når det kommer til testing! stolt av deg dersom du klarer å vente!!

vi reiser i morgen tidlig, det skal bli sååå godt med litt ferie :) det har vært så travelt på jobb, så dette blir en godt trengt uke! snart ferdig å pakke nå (alltid sent ute ;))

Skrevet

Jeg er meget utålmodig selv, så får se hvor lang tid det går før jeg tar første testen.. ;)

Du må ha en riktig god tur og kose dere masse!! Det blir nok ikke vanskelig når det i tillegg er en spire i magen din ;-)

Vi snakkes når du kommer hjem, så håper jeg at jeg har en positiv overraskelse på lur da ;-)

Skrevet

hehehe...

tusen takk :) kooooooz :D

det gjør vi vettu, dere får ha en flott uke (rart å skulle være borte fra bim en hel uke...), så prates vi :)

klem

Skrevet

Juhuuu, har savnet dere!

Micke: GRATULERER igjen! Utrolig glad på dine vegne!

Som dere sikkert har fått med dere, så har jeg nå begynt å spotte. H**** heller, nå er jeg så drittlei... Jeg som hadde sånn troen denne pp'en.... Men nå er det SLUTT! Nå skal jeg slutte å lete, slutte å teste, men tror jeg skal tempe. Vi får se... GRRRRRR... dritt... ...

Sur klem :-D

Skrevet

A: det er ikke nødvendigvis over bare fordi du spotter litt vet du:)

Skrevet

Hei jenter!

Som lille vampyr sier A, så er det ikke over enda..får vente å se om tr virkelig kommer først.. Når er ikm igjen?

Jeg er så sliten og trøtt i dag jeg.. Har slitt med gjennom arbeidsdagen.. Slepte meg hjemover, innom butikken..og måtte hvile på senga før jeg orka å skifte klær.. Nå skal jeg ligge på sofaen resten av kvelden. Bimme og se på tv :)

Skrevet

Hei hei:)

Ikke mange dagene igjen nå nei!

Jeg har vært på skolen, sliten. Fått nytt gruppearbeid og alt.

Skal spise middag nå snart, så lese pensum + se på oppgaven til gruppa. :)

Er vel en uke til jeg har ikm:( leeeenge.

Hadde litt kvalme isted da jeg gikk tur, men det gjelds vel ikke sp, smptom.

Skrevet

Flink du er! Må gjøre litt jobb ikveld jeg også..når jeg orker.. :-P

Skrevet

Aaah, jeg sitter i sengen og spiser pizza. Her har jeg tenkt å sitte helt til jeg skal legge meg. :-D (Er fortsatt i Manchester, men reiser hjem i morgen ettermiddag.)

Jo, jeg tror mensen er på full fart. Har hatt skikkelig migrene i hele dag, og det har jeg nå funnet ut at jeg får den dagen jeg begynner å spotte. Så blir nok ny pp på meg. Har ikke giddet å teste en gang! Utrolig, men sant!

Så joda, er litt flau over alle liksom-symptomene mine... Neste pp skal jeg ta det med ro... hahahahahaha...:-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...