Gå til innhold

Noen som er med?


mamma`n til gojentene

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Siden Ønskerbarn og Candyland ikke har svart på mandagsveie- tråden vi har, slenger jeg meg på her også om jeg får lov :)? Kjekt å kunne motivere seg sammen med andre.

 

Jeg er 157 cm høy. Veide 55 kg før jeg ble gravid. Startvekt 21.9. var 72,5 og jeg vil gå ned til 61 kg i første omgang. Går på lavkarbo, men måler ikke med stix, og varierer nok fra 15 til 30 karbs pr dag tror jeg...mandag stoppet vekten på 65,4 tror jeg det var..

 

Fordi jeg er så nyskjerrig og trenger motivasjon ofte fra vekten, så har jeg veid meg både mandager og fredager.

 

Hvem er dere andre her, og hvordan går det med motivasjonen? Og hvordan blir det i julen med dere? Jeg tenkte å skeie ut 4 dager til sammen, men uten å fråtse fullstendig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi! 64,9 kg i dag! Ned 0,4 siden mandag.

 

Gleder meg til å komme under 64, for da har jeg passert vekten på 64,5 som jeg veide noen mnd etter fødsel, før jeg este ut igjen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter 2 ukers pause og jeg må si at jeg har vært flink i ferien....

Ble ikke noen trening på meg men jeg prøvde å være fornuftig med maten.

Resultat:

9.10.08 : 63kg

21.10.08 : 62,5 kg

28.10.08 : 62,0 kg

04.11.08 :61.5 kg

11.11.08 :61,5 kg

25.11.08: 59,5 kg

 

Velkommen til de nye og ha en fin og sund uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min og jeg har sammen med noen av norges beste fagfolk startet et nytt konsept basert på fokost og hva frokosten har å si for kroppen og resten av dagen.

 

Det hele er utrolig enkelt. Bak oss har vi noen av verdens beste leger.

 

Kroppen trenger 114 forskjellige næringsstoffer for å mette alle cellene hver dag. De ferreste klarer å dekke dette behovet gjennom 1 brødskive og kaffe til frokost. Raske karbohydrater gjør at blodsukkernivået utsonderer insulin. Blodsukkeret synker så raskt igjen at kroppen hungrer etter mer karbohydrater. Denne onde syklusen gjentar seg 2-3 ganger om dagen og utgjør en av hovedårsakene til diabetes, høyt blodtrykk og vektøkning.

 

Ved å balansere blodsukkeret og insulinet vil dermed hele dagen bli påvirket av frokosten. Om du får i deg de 114 næringsstoffene vil det bidra til bedre appetittkontroll, mye mer energi og higen etter karbohydrater vil forsvinne helt slik at kroppen henter energi fra sitt eget fettlager!

 

Dette er ikke et slankeopplegg i seg selv, men fører til bedre livskvalitet. Frokostkonseptet brukes av alt fra slanke til overvektige. Overvektige vil så klart gå ned i vekt automatisk siden vårt konsept bygger på et normalt blodsukker nivå. De som er slanke/tynne fra før vil ikke miste vekt, men mette cellene med alle de næringsstoffene kroppen trenger og holde seg sunne.

 

Frokostkonseptet er satt sammen slik: Hver dag til frokost skal du drikke 1 shake, 1 glass aloverajuice og 1 glass te. Denne kombinasjonen dekker alt kroppen trenger;) Og man får i seg 1 liter vann til sammen. Ved rask vektnedgang kan du bytte ut kveldsmaten med en shake. Det er utrolig godt og effektivt!;)

 

Om du er interessert i å høre mer om dette og vårt konsept, kan du ta kontakt på denne mailadr: [email protected].

Du vil få gratis personlig oppfølging om du ønsker.

Jeg har selv gått ned 10 kg. Kundene er utrolig fornøyde og alle merker raske resultater.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har blitt sånn kjempe forkjøla jeg...Kjedelig! Nå kan jeg ikke trene og jeg som hadde tenkt å legge meg i hardtrening før jul....

Men jeg har en kilo igjen til delmålet mitt som er 58 kg (til jul), så det skal jeg vel klare..Hadde vært kjekt hvis jeg klarer 57 kg til 18. januar.

Da er det dåp og jeg må passe inn i bunaden min!

9.10.08 : 63kg

21.10.08 : 62,5 kg

28.10.08 : 62,0 kg

04.11.08 :61.5 kg

11.11.08 :61,5 kg

25.11.08: 59,5 kg

02.12.08: 59,0 kg

Hvor mange er det igjen på denne tråden? Føler det er en del som har falt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har blitt sånn kjempe forkjøla jeg...Nå kan jeg ikke trene og jeg som hadde tenkt å legge meg i hardtrening før jul...Men jeg har bare 1 kg igjen til juledelmålet mitt som er 58 kg.Hadde vært supert hvis jeg klarer 57 kg til 18 januar, da er det dåp og jeg håper at bunaden passer....

9.10.08 : 63kg

21.10.08 : 62,5 kg

28.10.08 : 62,0 kg

04.11.08 :61.5 kg

11.11.08 :61,5 kg

25.11.08: 59,5 kg

02.12.08: 59, 0 kg

Hvor mange er det igjen på denne tråden? Føler det er en del som har falt av....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops, trodde jeg hadde mista det ene innlegget og skrev et på nytt...

Men nå ser jeg at de kom med begge to...Sorry, ble 2 nesten like innlegg fra meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har ikke gitt meg, er fortsatt med. Er bare det at jeg nettop har satt inn spiral, og plutselig den ene helga var det to kilo ekstra på kroppen!!!!! Uten at jeg hadde skeiet ut særlig. Tenkte at det var pga spiralen, pluss at jeg ventet mensen. Mensen kom go nå er vekta gått ned endel igjen, så jeg er bare en liten kilo fra der jeg slapp. Utrolig frustrerende!!! Tenkte å veie meg nå på fredag igjen, så får vi se. Jeg har altså absolutt ikke gitt meg, har bare ikke giddet å oppgi vekta når den plutselig viste to kilo mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du holder ut og at du fortsatt er på tråden;-)

Men skjønner godt frustrasjonen, kjedelig når vekta ikke viser det man forventer etter at man har jobba hardt...

Stå på:) Vi har den hardeste tida foran oss, desember er full av fristelser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært vekta. for noe merkelige greier, jeg har hoppet opp og ned med to-tre kilo den siste tida. jeg gikk på vekta i dag, visste at vekta var på vei ned, og sannelig hadde jeg gått ned 400 g siden der jeg slapp før jeg plutselig hadde to-tre kilo ekstra på kroppen!! Så det var utrolig deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Startvekt 4.aug: 82,5kg

forrige vekt 74,8kg

Dagens vekt 74,4kg.

 

veldig veldig fornøyd!! :0D

sonnenschein, ja vi får stå på, det kommer nok en haug meg prøvelser de neste ukene. Vi kan være stolte av oss selv, vi har vært kjempeflinke!!! :0) Ha ei god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lanoforliten! Tror det er bare oss to igjen på denne tråden....

Skal vi lage en egen tråd?

Jeg var syk hele forrige uke og fikk ikke trent. Var fornøyd over at vekta viste minus 0,5 kg igjen i dag....Tross Pepperkaker:-) Har trent litt denne uka og satser på at jeg klarer juledelmålet mitt:-)

Vekt i dag var: 58,5 kg.

Jeg har gått ned 4,5 kg siden jeg starta på denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei du!

Huff, jeg har kastet inn årene for jula. har tatt meg en velfortjent juleferie rett og slett. Har gått ned fra 82,5-83kg til 74,4 kilo i høst og nå kjente jeg at jeg trenger en pause før jeg tar sats på de fem siste kiloa. Vi kan gjerne sette opp en egen ny trå på nyåret, skal i gang den 5. januar igjen...

 

Veldig veldig flink har du vært!!!

 

Ønsker deg ei god jul, så tastes vi her om et par uker... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har også vært kjempe flink, en velfortjent ferie ;-)

jeg står på stedet hvil jeg nå også, så vi tar opp tråden igjen på nyåret!

God jul og kos deg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...