FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #51 Skrevet 10. oktober 2008 Det kunne jeg nesten tenke meg etter å ha støtt på en representant for generasjonen før henne.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #52 Skrevet 10. oktober 2008 *kremt* Det kan ikke sånn helt tilfeldigvis være meg, kan det vel?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #53 Skrevet 10. oktober 2008 tja, montro om det kan være det...?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #54 Skrevet 10. oktober 2008 Men ehhh spurven, ble Isa helt borte fra diskusjonen eller? Jeg synes det er litt fint jeg. Passer fint til Amelie/a også. Amelia, Amelie (og også Amalie og Amèlie) er forresten veldig fine navn. Det står bra alene også, men det er veldig fint med dobbeltnavn også da, når storesøs har dobbelt:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #55 Skrevet 10. oktober 2008 Hvis du synes det var så urettferdig at søsknene dine hadde to navn når du selv har bare ett. Hvorfor vil du da gjøre det samme mot barna dine?
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #56 Skrevet 10. oktober 2008 Sannsynligheten er vel heller stor...;-) Når blir neste karaoke-date?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #57 Skrevet 10. oktober 2008 Snart håper jeg. Den kvelden på byen gav virkelig mersmak:) Men vi må finne et sted med billig øl og labert klientell som får oss til å virke helt fantastiske!
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #58 Skrevet 10. oktober 2008 Ehh... det er jo det jeg ikke vil gjøre. derav spørmålet "hvilket navn passer til..." Fordi nr. 1 har to navn og det da er utettferdig at nr. 2 bare har ett.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #59 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det var for voldsomt eller Ja, det var et fantastisk flott navn?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #60 Skrevet 10. oktober 2008 Syns dere kan ta turen til Ørsta. her har vi både billig drikke og labert/lugubert klientell...
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #61 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det diskuterte vi jo;-) Vi får finne den mest lugubre karaoke-bula i byen. Det ga absolutt mersmak for meg og, bortsett fra avslutningen da...
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #62 Skrevet 10. oktober 2008 Isa-Fisa sier mannen. Men jeg tror han begynner å bli litt lei av maset mitt nå.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #63 Skrevet 10. oktober 2008 JA, det var for voldsomt.Veldig tungvint
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #64 Skrevet 10. oktober 2008 Spanderer du, så kommer jeg altså;-)Har dere karaoke? Jeg har faktisk kjenninger fra Ørsta jeg. Men de bor i Bergen da... Er det ikke noe årlig Vollyball turnering der? Jeg har blitt spurt om å være med på det, og mener det var i Ørsta.. Eller kanskje er jeg helt på jordet.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #65 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kommer til Ørsta hvis dere har karaoke, men ikke før du har pressa ut den ungen for jeg tør ikke drikke med deg hvis du har tenkt å huske alt dagen etter...
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #66 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har store forhåninger om at lottoen slår inn i morra (faen meg på tide) og da spanderer jeg glætt. Klart vi har karaoke. Ørsta er ikke så stort, kanskje jeg vet hvem de er;) Vollyball turnering har vi helt sikkert.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #67 Skrevet 10. oktober 2008 hehe, vet ikke om jeg tør å innta alkohol med deg overhode:p
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #68 Skrevet 10. oktober 2008 Joda det er helt trygt det, jeg skal passe på å ha diktafonen på i innerlommen så jeg kan gi ut alle samtaler på lydbok. Hehe.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #69 Skrevet 10. oktober 2008 Da krysser jeg fingrer og tær for det;) Ja, kanskje du gjør det? Tipper du har PM snart!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #70 Skrevet 10. oktober 2008 Mina Amelie/a Thea Amelie/a Amelie/a Marie
du og jeg og vi to Skrevet 10. oktober 2008 #71 Skrevet 10. oktober 2008 Nope, Sara har mørkt hår! Kanskje blå øyne og fregner på nesa, men mørkt hår uansett...
du og jeg og vi to Skrevet 10. oktober 2008 #72 Skrevet 10. oktober 2008 Iben er kjempenydelig!! Se på http://www.ssb.no/navn/ Der står det at det er 90 menn som har Iben som første fornavn, og 33 menn som har Iben som eneste fornavn. Mens det er 508 kvinner som har Iben som første fornavn og 280 kvinner som har Iben som eneste fornavn Det er 10435 menn som heter Ivar og ingen kvinner, merkelig nok. Bare sånn i fall mannen din lurer.
Opp og ned er like langt Skrevet 11. oktober 2008 #73 Skrevet 11. oktober 2008 Iwa Amelie Iwa er nok favorittnavnet mitt.. Så er det ett "I"-navn:)
RundLurt? Skrevet 11. oktober 2008 #74 Skrevet 11. oktober 2008 IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN............................ OSV... Iben er jo bare lekkert tenkte å kalle Mads Erik for Iben Emilie, men så var d gutt som kom....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #75 Skrevet 11. oktober 2008 Der ser du hvor forskjellig vi er, i min verden er en SARA en rødhåret krølltopp med enten grønne eller brune øyne,melkehvit hud og masse fregner ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå