Gå til innhold

Hvilke navn passer til


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne jeg nesten tenke meg etter å ha støtt på en representant for generasjonen før henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt* Det kan ikke sånn helt tilfeldigvis være meg, kan det vel?

 

 

Skrevet

tja, montro om det kan være det...?

Skrevet

Men ehhh spurven, ble Isa helt borte fra diskusjonen eller? Jeg synes det er litt fint jeg. Passer fint til Amelie/a også. Amelia, Amelie (og også Amalie og Amèlie) er forresten veldig fine navn.

 

Det står bra alene også, men det er veldig fint med dobbeltnavn også da, når storesøs har dobbelt:)

Skrevet

Hvis du synes det var så urettferdig at søsknene dine hadde to navn når du selv har bare ett. Hvorfor vil du da gjøre det samme mot barna dine?

Skrevet

Sannsynligheten er vel heller stor...;-)

 

Når blir neste karaoke-date?

Skrevet

Snart håper jeg. Den kvelden på byen gav virkelig mersmak:) Men vi må finne et sted med billig øl og labert klientell som får oss til å virke helt fantastiske!

Skrevet

Ehh... det er jo det jeg ikke vil gjøre. derav spørmålet "hvilket navn passer til..." Fordi nr. 1 har to navn og det da er utettferdig at nr. 2 bare har ett.

Skrevet

Ja, det var for voldsomt eller Ja, det var et fantastisk flott navn?

Skrevet

Syns dere kan ta turen til Ørsta. her har vi både billig drikke og labert/lugubert klientell...

Skrevet

Ja, det diskuterte vi jo;-) Vi får finne den mest lugubre karaoke-bula i byen.

Det ga absolutt mersmak for meg og, bortsett fra avslutningen da...

Skrevet

Isa-Fisa sier mannen.

 

Men jeg tror han begynner å bli litt lei av maset mitt nå.

Skrevet

JA, det var for voldsomt.Veldig tungvint

Skrevet

Spanderer du, så kommer jeg altså;-)Har dere karaoke?

 

Jeg har faktisk kjenninger fra Ørsta jeg. Men de bor i Bergen da...

 

Er det ikke noe årlig Vollyball turnering der? Jeg har blitt spurt om å være med på det, og mener det var i Ørsta.. Eller kanskje er jeg helt på jordet.

Skrevet

Jeg kommer til Ørsta hvis dere har karaoke, men ikke før du har pressa ut den ungen for jeg tør ikke drikke med deg hvis du har tenkt å huske alt dagen etter...

Skrevet

Jeg har store forhåninger om at lottoen slår inn i morra (faen meg på tide) og da spanderer jeg glætt. Klart vi har karaoke.

 

Ørsta er ikke så stort, kanskje jeg vet hvem de er;)

 

Vollyball turnering har vi helt sikkert.

 

 

Skrevet

hehe, vet ikke om jeg tør å innta alkohol med deg overhode:p

Skrevet

Joda det er helt trygt det, jeg skal passe på å ha diktafonen på i innerlommen så jeg kan gi ut alle samtaler på lydbok. Hehe.

Skrevet

Da krysser jeg fingrer og tær for det;)

 

Ja, kanskje du gjør det? Tipper du har PM snart!

Skrevet

 

 

Mina Amelie/a

Thea Amelie/a

Amelie/a Marie

 

Skrevet

Nope, Sara har mørkt hår! Kanskje blå øyne og fregner på nesa, men mørkt hår uansett...

Skrevet

Iben er kjempenydelig!! Se på http://www.ssb.no/navn/

 

Der står det at det er 90 menn som har Iben som første fornavn, og 33 menn som har Iben som eneste fornavn. Mens det er 508 kvinner som har Iben som første fornavn og 280 kvinner som har Iben som eneste fornavn

 

Det er 10435 menn som heter Ivar og ingen kvinner, merkelig nok. Bare sånn i fall mannen din lurer.

 

 

Skrevet

Iwa Amelie

 

Iwa er nok favorittnavnet mitt.. Så er det ett "I"-navn:)

Skrevet

IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN IBEN............................ OSV...

 

Iben er jo bare lekkert tenkte å kalle Mads Erik for Iben Emilie, men så var d gutt som kom....

Skrevet

Der ser du hvor forskjellig vi er, i min verden er en SARA en rødhåret krølltopp med enten grønne eller brune øyne,melkehvit hud og masse fregner ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...