Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Neeeeeei, ikke Sara! mannen min vil vil vil ha Sara, og jeg vil vil ikke. Jeg vil vil vil ha Iben, men det hater han. Denne ungen kommer aldri til å få noe navn.
Gjest Siklerotte Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Ville sagt Sofie - men det går jo ikke.. Marie, Louise...
tante grusom master of law Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, vet det er vanskelig å bli enige. Vi lette og lette, tilslutt fant vi ett navn som begge likte, men det tok tid ja!
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Sara er da virkelig et fantastisk pent navn. Er sååå enig med mannen din!
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Vi liker begge Amelia/Amelie da, men vil gjerne ha et navn til. greier ikke å slippe Iben jeg (Iben Amelie)
tante grusom master of law Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 For å være helt ærlig så synes jeg ikke iben er så fint, ihverfall ikke sammen med andre navn. Men hver sin smak:)
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 jeg liker det egentlig jeg også, Men en Sara har helt blondt hår, blå øyner og fregner på nesa. Jeg skal gå så langt som å garantere at vår datter ikke blir seende sånn ut.
Gjest Siklerotte Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Ellers - Amelia Rose Grace Amelia Olivia Amelie Maya Amelie Matilda Amelie IVen Amelie Var ikke så greit det der=p
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg satt her og prøvde å finne på navn som passet, men syntes ikke at noen passet, så leste jeg det du skrev nemlig Iben Amelia/Amelie, og det var KJEMPEFINT! Go fore it! Så du må heller endre innlegget ditt til: "hvordan overbevise mannen min omIben Amelia/Amelie er et kult navn"
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #17 Skrevet 10. oktober 2008 vi har en amelia. måtte det ikke bli motenavn for da gremmes jeg ihjel...
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #18 Skrevet 10. oktober 2008 hmm... Det kan jo stemme ganske bra her ihvertfall;-) Men ikke helt blondt hår da.. Hva med Maren Amalie?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #19 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har fulstendig falt for det. Mannen min har sagt han gjerne vill kalle oppigjen etter mammaen sin (I-navn) men Iben høres ut som en gutt sier han.
tante grusom master of law Skrevet 10. oktober 2008 #20 Skrevet 10. oktober 2008 Synes også det høres ut som en gutt.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #21 Skrevet 10. oktober 2008 Iben kan brukes både på menn og kvinner.. Jeg kjenner en mann som heter Iben. Jeg styrer ihvertfall lang unna navn som kan brukes på begge kjønn, men for all del, Iben er et fint navn det;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #22 Skrevet 10. oktober 2008 Hva menes med motenavn? Er det det samme som poppis? Nevn noen motenavn for meg er du snill.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #23 Skrevet 10. oktober 2008 ÅÅÅÅ, jeg sitter her og leser opp forslagene til mannen min. Med stor hovedvekt på du anonyme som likte Iben Amelie. Men nå har han satt seg på bakbeina og sagt at, greit. Hun skal hete IVAR Amelie, for det er akkurat det samme som Iben. *gråte* Datteren min kommer til å bli hetende Ivar... At dette skal være så vanskelig. MEN, Siklerotte. Olivia er jo egentlig et nydelig navn. Jeg har ikke tenkt på det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå