Gå til innhold

Hvilke navn passer til


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det først skal være på det viset, så tenker jeg mer Popeye the sailor man....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig samboer du har må jeg si:)...Ivar Amelie, det må jo være dagens beste!

Skrevet

Nei, Sara har langt, bølgete mørkt hår, gyllen hud uten fregner og store brune øyne.

For niesen min ser slik ut og hun heter Sara. Uten h til og med! =)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Olivia er fint, så får du nok et barn med mine familienavn=D

Skrevet

Ja, Ine Amelie var fint! Hva syns sambo om det?

Skrevet

Ine likte ikke jeg så godt.

 

 

Samboeren likte Olivia kjempegodt.

 

Mene. Olivia Amelie. Blir det litt voldsomt?

Skrevet

JA!!!

 

 

Skrevet

Anna Amelie

Lara Amelie

Frida Amelie

Tara Amelie

Tomine Amelie

Alva Amelie

Skrevet

Lea Amalie

Mina Amalie

Lilli Amalie

Vilde Amalie

 

...vet jo ikke hvordan navn du liker...

 

Skrevet

Går jo forsåvidt an å rett og slett "bare" kalle henne Amelia også da. Vet ikke hvorfor jeg føler at jeg MÅ ha to navn. Sikkert fordi jeg syns det var så uretferdig at jeg bare hadde ett navn og søskenen mine hadde to, når jeg var liten.

Skrevet

det enkle er ofte det beste:) he he,jeg har to fornavn,og mellomnavnet blir aldri brukt, naar jeg signerer saa bruker jeg bare foerste bokstaven i mellomnavnet:)

lykke til med navnevalg:)

Skrevet

Jeg klarer ikke å la være..

Hva med å la ungen få ha ett navn? Det blir jo veldig tungt med Amelia/e og enda et navn til, uansett om det er foran eller bak..

Skrevet

Noen i-navn

 

Iril Amelia

Ingela Amèlie (men da må nesten siste e'en være stum)

Irja Amelie

 

Det er sannelig ikke lett å finne navn altså. Jeg støtter forøvrig mannen din altså, iben er litt guttete. Jeg synes egentlig ikke Sara er blond heller jeg... men hun er kanskje litt for vanlig om dagen er hun ikke?

 

 

Skrevet

Jeg sparker deg gladlig videre i den retningen. ;-)

Uansett, setter du sammen et annet navn til det dere allerede har, så er det jo en viss fare for at ungen ender opp med et kallenavn som er alt annet enn pent og det dere hadde tenkt.

Vi har et slikt tilfelle i umiddelbar nærleik. Selv om vi venter med å si kallenavnet høyt til foreldrene sånn inntil videre...

Skrevet

Apropos.. Jeg liker navnet Iben, uansett om det er til gutt eller jente.

Skrevet

Ikke din da. Hun er nok heller særegen;)

Skrevet

Tarantella Petronella, der har du noe å tygge på.

Skrevet

Ida Amalie

Iselin Amalie

Ingunn Amalie

Ine Amalie

Skrevet

Det er hun helt klart;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...