Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #26 Skrevet 10. oktober 2008 Hvis det først skal være på det viset, så tenker jeg mer Popeye the sailor man....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #27 Skrevet 10. oktober 2008 Artig samboer du har må jeg si:)...Ivar Amelie, det må jo være dagens beste!
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #28 Skrevet 10. oktober 2008 Nei, Sara har langt, bølgete mørkt hår, gyllen hud uten fregner og store brune øyne. For niesen min ser slik ut og hun heter Sara. Uten h til og med! =)
Gjest Siklerotte Skrevet 10. oktober 2008 #29 Skrevet 10. oktober 2008 Olivia er fint, så får du nok et barn med mine familienavn=D
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #31 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, Ine Amelie var fint! Hva syns sambo om det?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #32 Skrevet 10. oktober 2008 Ine likte ikke jeg så godt. Samboeren likte Olivia kjempegodt. Mene. Olivia Amelie. Blir det litt voldsomt?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #35 Skrevet 10. oktober 2008 Anna Amelie Lara Amelie Frida Amelie Tara Amelie Tomine Amelie Alva Amelie
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #36 Skrevet 10. oktober 2008 Lea Amalie Mina Amalie Lilli Amalie Vilde Amalie ...vet jo ikke hvordan navn du liker...
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #37 Skrevet 10. oktober 2008 Går jo forsåvidt an å rett og slett "bare" kalle henne Amelia også da. Vet ikke hvorfor jeg føler at jeg MÅ ha to navn. Sikkert fordi jeg syns det var så uretferdig at jeg bare hadde ett navn og søskenen mine hadde to, når jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #38 Skrevet 10. oktober 2008 det enkle er ofte det beste:) he he,jeg har to fornavn,og mellomnavnet blir aldri brukt, naar jeg signerer saa bruker jeg bare foerste bokstaven i mellomnavnet:) lykke til med navnevalg:)
KaMa Skrevet 10. oktober 2008 #39 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg klarer ikke å la være.. Hva med å la ungen få ha ett navn? Det blir jo veldig tungt med Amelia/e og enda et navn til, uansett om det er foran eller bak..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #41 Skrevet 10. oktober 2008 Noen i-navn Iril Amelia Ingela Amèlie (men da må nesten siste e'en være stum) Irja Amelie Det er sannelig ikke lett å finne navn altså. Jeg støtter forøvrig mannen din altså, iben er litt guttete. Jeg synes egentlig ikke Sara er blond heller jeg... men hun er kanskje litt for vanlig om dagen er hun ikke?
KaMa Skrevet 10. oktober 2008 #42 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg sparker deg gladlig videre i den retningen. ;-) Uansett, setter du sammen et annet navn til det dere allerede har, så er det jo en viss fare for at ungen ender opp med et kallenavn som er alt annet enn pent og det dere hadde tenkt. Vi har et slikt tilfelle i umiddelbar nærleik. Selv om vi venter med å si kallenavnet høyt til foreldrene sånn inntil videre...
KaMa Skrevet 10. oktober 2008 #43 Skrevet 10. oktober 2008 Apropos.. Jeg liker navnet Iben, uansett om det er til gutt eller jente.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #45 Skrevet 10. oktober 2008 Er hun? vet bare om en jeg. Og hun er på min alder.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #46 Skrevet 10. oktober 2008 Ikke din da. Hun er nok heller særegen;)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 10. oktober 2008 #47 Skrevet 10. oktober 2008 Tarantella Petronella, der har du noe å tygge på.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #48 Skrevet 10. oktober 2008 http://www.ssb.no/navn/art-2008-01-28-01.html
Jenta_00_ Skrevet 10. oktober 2008 #49 Skrevet 10. oktober 2008 Ida Amalie Iselin Amalie Ingunn Amalie Ine Amalie
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 #50 Skrevet 10. oktober 2008 Det er hun helt klart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå