Gå til innhold

Tror dere på noen "konspirasjonsteorier" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor så hissig? Litt lenge siden det har blitt noe på deg kanskje, stakkar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

javel, men da skal du få lov til å tro at de ikke stod bak 9/11, det kommer snart rettsaker på dette, så ikke fortvil!!!

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt LEI deg anonym som hele tiden skal svare så eksplosivt!! VI har samme syn på en del ting, selv om du kanskje er litt mer ekstrem. Men det er litt irriterende at du kommer og "ødelegger" når andre prøver å diskutere en sak som du selv er enig i. Hele diskusjonen blir ødelagt når du går ut mot personer og ikke sak, som f eks si "dere er så hjerneskada som vaksinerer barna og stapper i de fluor og ikke tror usa står bak 9/11!!!!!!!!!!!!! Teite kjærringer!

HVA oppnår du med det ??

Ta heller for deg et og et emne, diskuter på en ordentlig måte. Slik at folk kan se at det faktisk er vanlige oppegående folk som mener dette.

Hilsen ei som har mye av de samme meningene som deg!

Skrevet

Jeg tror mannen min jobber for en hemmelig etterretningestjeneste som snakker til han mens han sover.

Skrevet

ja samme her, har vi samme mann??

Skrevet

Jeg er ganske konspiratorisk av meg tror jeg..

Det siste er at jeg har fått det for meg at alle branner her i Norge nå har en sammenheng. Brannene i Bergen = Tap av kulturminner, Barnehagebrannene er veldig ødeleggende og i kvantum kan det bli total krise!

Så je ser for meg en massiv bande som opererer rundt omkring i landet med det som mål og ramme alt og alle.

Ja da, vet jeg må skjerpe meg litt;-)

Skrevet

Hiv spres via sæd og blod. Sånn er det.

Vet du, NN 14:29, at i Afrika er omskjæring vanlig? Og vet du da hvordan en afrikansk jomfru mister sin møydom? Det er IKKE som vår jomfruhinne.

Og det blir jo jobbet med å spre vite om at det å bruke kondom er det som beskytter mot HIV, også i Afrika. Der finnes faktisk opplyste mennesker i Afrika, også, enten du tror det eller ei.

Du viser en ganske nedlatende holdning til afrikanere generelt, vil jeg si.

Skrevet

hihi, ikke noe er som å se sammenhenger, men jeg regner med du kødder??

Skrevet

Jeg prøvde å få tak i den boka; "sov mitt lille norge" i dag, men den kom ikke før i morra. Den gleder jeg meg til. Var mange som hadde lest den allerede når jeg kikket innom noen debattforumer. Har sommerfugler i magen.

Skrevet

Tja, litt;-)

Skrevet

Så anonym 00:08, du mener at hiv spres pga omskjøring, ja såklart det øker risiko for all blodsmitte, men du vet kanskje også at dette er muslimer, og muslimer i afrika har vært lavest representert hva angår hiv og de var lenge skånet for våre vaksiner.

Og hva i alle dager mener du med at jeg er nedlatende? Så klart det finnes opplyste mennesker i afika også, jeg kritiserer våre holdninger! Afika har ikke klart å smitte seg selv noe mere enn vi ville gjordt uten kondombruk, så jeg skjønner ikke hva du mener? Afrika er endevendt av vesten, vi bedriver helse-imperialisme der, vi utnytter de og gir de vaksiner som skader de istede for mat! De kondomene kan du bare glemme, hiv er et retrovirus, retrovirus er så små at mikrohullene i latex er som en låvedør for de!

Skrevet

Du anonym som tror at sæd ikke inneholder så mye hiv-virus:

"Smitten spres lettere fra mann til kvinne enn omvendt - fordi hivviruset først og fremst finnes i større konsentrasjoner i sæd"

(kilde www.helsenett.no)

"Sæd er den kroppsvæsken som har størst konsentrasjon av hiv-virus."

(kilde: www.afrika.no)

"Hos en smittet finnes hiv i særlig høy konsentrasjon i blod og sæd."

(Kilde: fakta om aids, nrk.no)

Jeg får kose meg med "sannheten" som du sier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...